AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

achja adonis, tuurlijk ben ik geen vandamme en dat zal ik ook nooit worden en dat wil ik ook nooit worden, ik wil mezelf zijn, das cool genoeg denk ik zo...en wat jij betreft markoss ik heb het je uitgelegd in de pm.

Maar neem één ding van me aan...Ik ben heus geen wannebe though guy,,,ik "ben" een though guy:)

• Topic Starter Topic Starter
Juniormob is grappig. Jij niet. Sorry.

Wat heeft dat met dit topic te maken? fl**ker op, kneus.
j5jhvs.gif

achja adonis, tuurlijk ben ik geen vandamme en dat zal ik ook nooit worden en dat wil ik ook nooit worden, ik wil mezelf zijn, das cool genoeg denk ik zo...en wat jij betreft markoss ik heb het je uitgelegd in de pm.

Maar neem één ding van me aan...Ik ben heus geen wannebe though guy,,,ik "ben" een though guy:)

Daarom is het ook zo ernstig, omdat je het voor jezelf ook echt bent..

waar maak jij je druk om? het forum is een plek om je gal te spuwen erover en erover de discussiëren. als het je niet aan staat bemoei je je dan niet.

en nog iets, iemand aanvallen op zn ziekte, in wat voor vorm en vooral met kanker is al helemaal triest. heb je nix beters dan? kijk nu wie er oh zo volwassen is.

Lees. en lees nog een keer. Lees goed. Discussieren houdt ook in dat iemand anders een andere mening of inzicht kan hebben, als we allemaal roepen: "weg met buitenlanders" is het geen discussie meer toch?

Als je wilt discussieren moet je ook niet zeggen dat ik me er niet mee moet bemoeien.

En gast. Leer lezen, ik val niemand op z'n ziekte aan.

Niet enkel voor mezelf kerel,,,maar dat ga ik hier allemaal niet aan je neus hangen. Ik snap ieders punt wel en kortom: ik ben in dit topic over de schreef gegaan omdat ik het me teveel aantrok vanwege een persoonlijk iets.

Maar kheb wel niet 5x gepost dat ik meer weet omdat ik """""""heb, want dan moet je nodig naar de opticiën.

Echt grappig dit, we spuiten elke dag dankzij rechts en hun auto lobby verstikkende hoeveelheden CO2 de lucht in, men eet vlees aan de lopende band en dan zou je niet mogen pissen op straat?

Als de ecologie mocht kiezen dan koos het van harte voor die vriendelijk gele straal.

De vader en moeder van deze van oorsprong Afrikaanse jongen zonder fatsoen en manieren zijn waarschijnlijk gewoon door rechts hierheen gehaald vanwege de benodigde arbeidskrachten om de economische cocaïne, steroïden en olie buik te voeden. Wie haal er ook ongeciviliseerde en non-intellectuele chimpansees in huis met de waan dat er geen porselein gaat breken? Was rechts met hun vrij verkeer van mensen.

Die brildragende man kan beter als activist de bio industrie en VVD/Telegraaf autolobby gaan lastigvallen, daar zitten de echte vervuilers van de openbare ruimte.

http://www.n-sa.be/

Good for you.

Klopt. ik ook. Grrrr... vind je me niet though?

Wat heeft dat met dit topic te maken? fl**ker op, kneus.
j5jhvs.gif

Je kan het gewoon niet hebben dat ik je niet grappig vind.

Goed. Het kwartje is bij Spade gevallen, nu nog de volgende idioten: bascross, silentio, en powerant.

Volgende?

Lees. en lees nog een keer. Lees goed. Discussieren houdt ook in dat iemand anders een andere mening of inzicht kan hebben, als we allemaal roepen: "weg met buitenlanders" is het geen discussie meer toch?

Als je wilt discussieren moet je ook niet zeggen dat ik me er niet mee moet bemoeien.

En gast. Leer lezen, ik val niemand op z'n ziekte aan.

ORLY?

Dit bewijst wel weer hoe dom de meeste mensen hier zijn.. Mensen zoals Spade V11 met z'n "ik heb kanker gehad, een miracle, bla bla" houding, die opeens een schijthekel hebben aan buitenlanders omdat ze met kk schelden. Ja je hebt het 2x overleefd, gefeliciteerd, heel goed, nu hoeft niet de hele wereld dat te weten, en medelijden te tonen. Bascross met z'n geweldige diepzinnige mening d'r achteraan, alle jochies van 17 gelijk roepen "ja doodtrappen, het land uitflikkeren"..

Snappen jullie dan echt niet dat je net zo kansloos bent als die marokkanen/turken/n*gers/whatever voor kleur bent die de hele dag op straat hangen en ruzie trappen? Jullie boodschap is net zo sociaal onaangepast als de hunne, alleen andere inhoud..

En nee, ik hang niet met mocro's, en ben geen jwz mannetje..

wat had dat überhaupt met het onderwerp te maken? je kunt het gewoon niet winnen en dan speel je het laf ofzo? valt me echt vies tegen

wat had dat überhaupt met het onderwerp te maken? je kunt het gewoon niet winnen en dan speel je het laf ofzo? valt me echt vies tegen

Dat ik mij ergerde en reageerde op de manier hoe hij omgaat met het overleven van kanker, is heel iets anders dan iemand persoonlijk aanvallen. Ja valt het vies tegen van je? Voldoe ik niet aan je verwachtingen na onze jarenlange vriendschap.. moron.

Wanneer kom je eens met goede argumenten?

Ik val weer terug op mijn oude argument: leer lezen, leer begrijpend lezen, dat leren ze je op de basisschool en de middelbare school.. Heb je die afgemaakt?

De demografische verhoudingen zijn in Almere de bruine stront in gegaan, totaal geen evenwichtige synergie. Veel vroegere Amsterdam ZOérs en uit de Bijlmer zijn richting Almere verkast terwijl die buurten juist sinds halverwege de jaren 90 echt erop vooruit zijn gegaan qua veiligheid en overlast. Is ooit eens een kolere ghetto geweest.

In Almere heb je wijken waar de villa's echt schitterend zijn, maar iedereen in Almere kent wel die gangster rap cultuur die daar echt oververtegenwoordigd is.

Dat ik mij ergerde en reageerde op de manier hoe hij omgaat met het overleven van kanker, is heel iets anders dan iemand persoonlijk aanvallen. Ja valt het vies tegen van je? Voldoe ik niet aan je verwachtingen na onze jarenlange vriendschap.. moron.

Ik val weer terug op mijn oude argument: leer lezen, leer begrijpend lezen, dat leren ze je op de basisschool en de middelbare school.. Heb je die afgemaakt?

Maar mag ik dan wel nog de resultaten van de blijvende tests, ingrepen en behandelingen in m'n log neerpennen, of is dat ook ermee "tekoop" lopen :(?,,

Waarom PM hem je dat hem zelf niet gewoon in plaats van het in een totaal ander topic te zetten?

Ik wachtte op jou.

So te sien jy niej!!11!

..

Maar mag ik dan wel nog de resultaten van de blijvende tests, ingrepen en behandelingen in m'n log neerpennen, of is dat ook ermee "tekoop" lopen :(?,,

Dat mag jij. hahaha.. gast.. relax.. ik zeg net, dat ik me ergerDE, je uitleg volstaat, ik erger me niet meer, doe lekker je ding. Ik viel je niet persoonlijke op je ziekte of je strijd aan, alleen op je posts. Einde verhaal. Niks aan het handje. Kusje, hand erop, xoxo

Jouw naam stond er niet tussen hoor.. maar dat kan geregeld worden!

Oh, laat maar.. ik vind je gewoon stom omdat je powerlifter/strongman/gewichtheffer in je naam hebt staan, en dat niet bent, en omdat je me fattie noemde. Dus.

En jij bent dan ineens wel een powerlifter zeker?
Trouwens "fattie" moet je niet zo gewichtig opvatten, powerant is er ook eentje. zie het als een aanmoediging om nog meer je best te doen in de gym !!!

Terug
Naar boven