Juniormob is grappig. Jij niet. Sorry.
Het zijn idioten zoals jij die alleen maar haat de wereld inbrengen. Wat je geeft krijg je terug, ik kan me soms ook dood-ergeren aan hangende marokkanen op 't station die met hun jeweettog taaltje lopen te schelden naar mensen die voorbijlopen, en de feiten zijn er ook wel naar, ik ontken je probleem niet, maarja.. je kan je overal aan lopen ergeren, en pissed off op de wereld zijn omdat je toevallig de dood in de ogen hebt gekeken, maar de haat en woede die jij verspreidt roept alleen maar meer haat op. Ik ben heus geen hippie die geloofd in een wereld vol vrede en liefde, maar wat jij doet schiet je niks mee op, want dan ben je precies zoals hun, boos op de hele wereld, alle schuld buiten jezelf leggen, en maar wijzen met die vinger..
Man, je hebt 2x kanker gehad, is dat nog niet levenservaring genoeg, om gewoon wat meer te genieten, en niet zo boos te zijn, en niet zo met je verhaal te koop te lopen.
btw. ik verpleeg momenteel 2 stervende mensen, waarvan 1 met kanker, en dat zijn niet de eerste mensen die ik verpleeg, dus ja, ik kan er tot op zekere hoogte wel over meepraten.
Om mijn hele lange verhaal samen te vatten:
racistische wannabe-tough guys vallen voor mij in dezelfde categorie als de wannabe gangsta mocro's. Allemaal onderontwikkelde idioten.