AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

Nee, hij doelt op mij met die termen. En nu zeg ik nogeens en plein publique, sorry voor m'n racistische uitlatingen, ik heb m'n excuses al aangoden laat het nou ook the **** gaan eh zeg. Tvalt ook weer op dat als je telkens grof word op dat vlak dat jij het dan ineens ook nog eens keer allemaal weer gedaan hebt. Wat zijn we toch goed bezig eh

Laatst bewerkt:
Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.

Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.

het is trouwens n*gger.

wat die 15 jarige doet is ook niet fatsoenlijk maar die ouwe lokt het wel heel erg uit voor reactie van die gozer.

ook zo prachtiog dat die zeg ik heb wat bereikt en hij niet, ja tuurlijk maar je heb ook meer als 40 jaar de tijd voor gehad, misschien word deze n*ger wel de nieuwe malcomx of de afri president mondje della.

sta je daar dan als lijsttrekkertje

mensen die niks hebben, respecteren ook niks

Dit bewijst wel weer hoe dom de meeste mensen hier zijn.. Mensen zoals Spade V11 met z'n "ik heb kanker gehad, een miracle, bla bla" houding, die opeens een schijthekel hebben aan buitenlanders omdat ze met kk schelden. Ja je hebt het 2x overleefd, gefeliciteerd, heel goed, nu hoeft niet de hele wereld dat te weten, en medelijden te tonen. Bascross met z'n geweldige diepzinnige mening d'r achteraan, alle jochies van 17 gelijk roepen "ja doodtrappen, het land uitflikkeren"..

Snappen jullie dan echt niet dat je net zo kansloos bent als die marokkanen/turken/n*gers/whatever voor kleur bent die de hele dag op straat hangen en ruzie trappen? Jullie boodschap is net zo sociaal onaangepast als de hunne, alleen andere inhoud..

En nee, ik hang niet met mocro's, en ben geen jwz mannetje..

Laatst bewerkt:
Marrkos heeft gelijk, je moet niet zo zielig doen Spade.

• Topic Starter Topic Starter
Bascross met z'n geweldige diepzinnige mening d'r achteraan, alle jochies van 17 gelijk roepen "ja doodtrappen, het land uitflikkeren"..
Waar heb je over? Welke geweldige diepzinnige mening?
j5jhvs.gif
Waarom noem je juniormob niet, die net zo'n ''geweldige diepzinnige mening'' heeft?

Dit bewijst wel weer hoe dom de meeste mensen hier zijn.. Mensen zoals Spade V11 met z'n "ik heb kanker gehad, een miracle, bla bla" houding, die opeens een schijthekel hebben aan buitenlanders omdat ze met kk schelden. Ja je hebt het 2x overleefd, gefeliciteerd, heel goed, nu hoeft niet de hele wereld dat te weten, en medelijden te tonen. Bascross met z'n geweldige diepzinnige mening d'r achteraan, alle jochies van 17 gelijk roepen "ja doodtrappen, het land uitflikkeren"..

Snappen jullie dan echt niet dat je net zo kansloos bent als die marokkanen/turken/n*gers/whatever voor kleur bent die de hele dag op straat hangen en ruzie trappen? Jullie boodschap is net zo sociaal onaangepast als de hunne, alleen andere inhoud..

Wat kom jij hier nou weer stoken met je kansloze post. Ik ben trouwens nog niet genezen van die ziekte en vecht er nog steeds tegen. Respect is voor een rund als jij waarschijnlijk weer ver te zoeken. ik spreek jou wel als jij eens met de dood oog in oog komt en constant in onzekerheid moet leven.

Trouwens wat basscross zegt is waarheid. Jullie zijn alleen te ver heen om de waarheid in te zien. Domme man ben jij zeg.

akkoord dat al die racistische praat niet vandoen is en ik zeg nogmaals OPEN YOUR ****ING EYES, verontschuldiging voor m'n erge uitlaat. Aan de andere kant doen dat soort jongens het nooit tenzij ze in het gerechtsgebouw staan. Want waarde kennen zijn niet (blank of bruin)

Niet denken dat je gemoraliseer deze discussie sluit, fattie.

Waar heb je over? Welke geweldige diepzinnige mening?
j5jhvs.gif
Waarom noem je juniormob niet, die net zo'n ''geweldige diepzinnige mening'' heeft?

Juniormob is grappig. Jij niet. Sorry.

Wat kom jij hier nou weer stoken met je kansloze post. Ik ben trouwens nog niet genezen van die ziekte en vecht er nog steeds tegen. Respect is voor een rund als jij waarschijnlijk weer ver te zoeken. ik spreek jou wel als jij eens met de dood oog in oog komt en constant in onzekerheid moet leven.

Trouwens wat basscross zegt is waarheid. Jullie zijn alleen te ver heen om de waarheid in te zien. Domme man ben jij zeg.

akkoord dat al die racistische praat niet vandoen is en ik zeg nogmaals OPEN YOUR ****ING EYES, verontschuldiging voor m'n erge uitlaat. Aan de andere kant doen dat soort jongens het nooit tenzij ze in het gerechtsgebouw staan. Want waarde kennen zijn niet (blank of bruin)

Het zijn idioten zoals jij die alleen maar haat de wereld inbrengen. Wat je geeft krijg je terug, ik kan me soms ook dood-ergeren aan hangende marokkanen op 't station die met hun jeweettog taaltje lopen te schelden naar mensen die voorbijlopen, en de feiten zijn er ook wel naar, ik ontken je probleem niet, maarja.. je kan je overal aan lopen ergeren, en pissed off op de wereld zijn omdat je toevallig de dood in de ogen hebt gekeken, maar de haat en woede die jij verspreidt roept alleen maar meer haat op. Ik ben heus geen hippie die geloofd in een wereld vol vrede en liefde, maar wat jij doet schiet je niks mee op, want dan ben je precies zoals hun, boos op de hele wereld, alle schuld buiten jezelf leggen, en maar wijzen met die vinger..

Man, je hebt 2x kanker gehad, is dat nog niet levenservaring genoeg, om gewoon wat meer te genieten, en niet zo boos te zijn, en niet zo met je verhaal te koop te lopen.

btw. ik verpleeg momenteel 2 stervende mensen, waarvan 1 met kanker, en dat zijn niet de eerste mensen die ik verpleeg, dus ja, ik kan er tot op zekere hoogte wel over meepraten.

Om mijn hele lange verhaal samen te vatten:

racistische wannabe-tough guys vallen voor mij in dezelfde categorie als de wannabe gangsta mocro's. Allemaal onderontwikkelde idioten.

intolerant jegens intolerantie, zijn wij nederlanders altijd geweest, zie ook niet wat daar mis mee is?

Werd gisteren nog aangesproken door een Marokkaan met ''Meneer'', ze kunnen het wel dus.

Echt grappig dit, we spuiten elke dag dankzij rechts en hun auto lobby verstikkende hoeveelheden CO2 de lucht in, men eet vlees aan de lopende band en dan zou je niet mogen pissen op straat?

Als de ecologie mocht kiezen dan koos het van harte voor die vriendelijk gele straal.

De vader en moeder van deze van oorsprong Afrikaanse jongen zonder fatsoen en manieren zijn waarschijnlijk gewoon door rechts hierheen gehaald vanwege de benodigde arbeidskrachten om de economische cocaïne, steroïden en olie buik te voeden. Wie haal er ook ongeciviliseerde en non-intellectuele chimpansees in huis met de waan dat er geen porselein gaat breken? Was rechts met hun vrij verkeer van mensen.

Die brildragende man kan beter als activist de bio industrie en VVD/Telegraaf autolobby gaan lastigvallen, daar zitten de echte vervuilers van de openbare ruimte.

Laatst bewerkt:

:roflol: :roflol: Hoe serieus moeten we iemand nemen die al 5x in een topic post dat hij er veel meer van weet omdat hij een ziekte heeft + dat je 'cancer survivor x 2' in je naam hebt staan, je bent geen Van Damme ofzo..

Juniormob is grappig. Jij niet. Sorry.

Het zijn idioten zoals jij die alleen maar haat de wereld inbrengen. Wat je geeft krijg je terug, ik kan me soms ook dood-ergeren aan hangende marokkanen op 't station die met hun jeweettog taaltje lopen te schelden naar mensen die voorbijlopen, en de feiten zijn er ook wel naar, ik ontken je probleem niet, maarja.. je kan je overal aan lopen ergeren, en pissed off op de wereld zijn omdat je toevallig de dood in de ogen hebt gekeken, maar de haat en woede die jij verspreidt roept alleen maar meer haat op. Ik ben heus geen hippie die geloofd in een wereld vol vrede en liefde, maar wat jij doet schiet je niks mee op, want dan ben je precies zoals hun, boos op de hele wereld, alle schuld buiten jezelf leggen, en maar wijzen met die vinger..

Man, je hebt 2x kanker gehad, is dat nog niet levenservaring genoeg, om gewoon wat meer te genieten, en niet zo boos te zijn, en niet zo met je verhaal te koop te lopen.

btw. ik verpleeg momenteel 2 stervende mensen, waarvan 1 met kanker, en dat zijn niet de eerste mensen die ik verpleeg, dus ja, ik kan er tot op zekere hoogte wel over meepraten.

Om mijn hele lange verhaal samen te vatten:

racistische wannabe-tough guys vallen voor mij in dezelfde categorie als de wannabe gangsta mocro's. Allemaal onderontwikkelde idioten.

waar maak jij je druk om? het forum is een plek om je gal te spuwen erover en erover de discussiëren. als het je niet aan staat bemoei je je dan niet.

en nog iets, iemand aanvallen op zn ziekte, in wat voor vorm en vooral met kanker is al helemaal triest. heb je nix beters dan? kijk nu wie er oh zo volwassen is.

:roflol: :roflol: Hoe serieus moeten we iemand nemen die al 5x in een topic post dat hij er veel meer van weet omdat hij een ziekte heeft + dat je 'cancer survivor x 2' in je naam hebt staan, je bent geen Van Damme ofzo..

Cancer geeft je instant authoriteit in discussies, en direct meer kennis van politiek en sociale onderwerpen.

waar maak jij je druk om? het forum is een plek om je gal te spuwen erover en erover de discussiëren. als het je niet aan staat bemoei je je dan niet.

en nog iets, iemand aanvallen op zn ziekte, in wat voor vorm en vooral met kanker is al helemaal triest. heb je nix beters dan? kijk nu wie er oh zo volwassen is.

ok

Terug
Naar boven