XXL Nutrition

alpha x

thijssie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
las in de muscle en fitness over dit nieuwe supplement:
- Je zou dus in 6 weken 3 tot 4 kilo droge spiermassa aankomen.
- chlorophytum borivillanum ( dat zou dus BIJNA net zo goed werken als 2,5 mg/kg test )
- 25r bind zich op de androgene receptoren van de spiercellen en zo spiergroei te activeren.
- plantaardige eucommia extract verhoogt de hoeveelheid vrije test.
- nog 2 krachtige corisol onderdrukkende ingredienten.
- 2 vetcel vernietigende Quercetine en reservatrol.
- Bioperine kan de opname van andere ingerdienten met 30 tot 50% verhogen.
- Glycocarn ( vetverbranding ).

Ben benieuwd of er iemand is die dit al heeft uitgeprobeerd.

tnx!

Gebruik deze in stack met hghup ben 1 week ver. Gewicht voorlopig hetzelfde wel stuk droger precies. Nog te vroeg om een compleet oordeel te vellen maar het doet zeker wel iets ;)

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd naar je vooruitgang.. er staat in de muscle en fitness dat er getest is op dieren:
De ene groep kreeg 2,5mg/kg gedurende 30 dagen toegedient en de andere groep kreeg dagelijks het clorophytum borivilanum santander ethanolic extract toegedient ( 1 van de ingredienten van alpha x ).
test: 8,9% lichaamsgewicht aangekomen
Clorophytum: 8%
Alleen hoe betrouwbaar is dit soort info. eigenlijk?
er staat namelijk wel hoeveel test er word toegedient, maar niet hoeveel Clorophytum.

Nuja die testen moet je niet nemen als maatstaf, verschillende meningen over alpha x de één zegt dat het goed is en andere vinden het weer niks. Hangt van persoon tot persoon af + voeding/training spelen ook een grote rol als je supplementen gebruikt.

training en voeding spelen toch altijd een belangrijke rol.. is deze groter omdat je opname beter is als je aan bepaalde supps zit?

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

training en voeding spelen toch altijd een belangrijke rol.. is deze groter omdat je opname beter is als je aan bepaalde supps zit?
Voor iedereen werkt idd weer wat anders dat is waar.. zit nu ook aan unleash v2 in een stack.. maar merk er niet veel van

Correct spelen inderdaad altijd belangrijke rol, weet niet of opname beter is ofzo..
Zei het gewoon omdat velen blind supplementen nemen alsof het wonder middelen zijn :p

Voor iedereen werkt idd weer wat anders dat is waar.. zit nu ook aan unleash v2 in een stack.. maar merk er niet veel van

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

zo ik zit lekker te k*tte zeg:p
haha ja dat is zo idd.. dan gaat het niet werken idd

maagzuur en hardkloppingen waren de reden dat ik hier vroegtijdig mee gestopt ben. Had wel een flinke pomp de gehele dag door en was wat sterker met trainen.

wat? had dit wel alleen met het supplement te maken?

Gebruik deze in stack met hghup ben 1 week ver. Gewicht voorlopig hetzelfde wel stuk droger precies. Nog te vroeg om een compleet oordeel te vellen maar het doet zeker wel iets ;)

Na 1 week droger van HGHup en ALpha-x ???

Neem van mij aan dat die troep niet werkt, word er alleen maar lusteloos van... 1 woord ROMMEL!!

Ik heb de Alpha x en HGHup nu 5 weken.
Ik ben kwa kracht wel voorruit gegaan en 2% vetpercentage kwijt.
Eerste 3 weken erg slecht van geslapen.
Dus het helpt wel maar niet zoals staat beschreven in de boeken.

mvg Michel.

ik weet niet of jij wel een goede basis hebt qua training en voeding als je kijkt naar je stats.. dat zou een reden kunnen zijn dat het niet zo goed voor je werkt

Ach ja, placebo , tis rommel en het werkt niet, jullie zouden de eerste zijn :rolleyes:
Gelukkig verkoopt die rommel ook niet.

Ik koop liever voor die 100+ euro wel wat meer whey.

Is toch raar he , iedereen geloofd erin ,hebben geen ervaring met die rommel ,staat genoeg op forums dat het niet doet wat het beloofd (zoals 99% van de sups) en niks willen aannemen van anderen die het geprobeerd hebben, dom of eigenwijs?? ........:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Blijkbaar verschillend van persoon tot persoon ben er een stuk opgewekter door. Zeker niet lusteloos.

Euhm... je zegt net dat je het net een week gebruikt ???

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

ik weet niet of jij wel een goede basis hebt qua training en voeding als je kijkt naar je stats.. Dat zou een reden kunnen zijn dat het niet zo goed voor je werkt

omfg!!

Ach ja, placebo , tis rommel en het werkt niet, jullie zouden de eerste zijn :rolleyes:
Gelukkig verkoopt die rommel ook niet.

Ik koop liever voor die 100+ euro wel wat meer whey.

Is toch raar he , iedereen geloofd erin ,hebben geen ervaring met die rommel ,staat genoeg op forums dat het niet doet wat het beloofd (zoals 99% van de sups) en niks willen aannemen van anderen die het geprobeerd hebben, dom of eigenwijs?? ........:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Euhm... je zegt net dat je het net een week gebruikt ???

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

omfg!!

voel je niet zo aangesproken joh.. is toch logisch als je niet goed eet dat een sup ook niet werkt..en had het niet over jou hoor

Leg dat eens uit. Denk bijvoorbeeld eens aan creatine, denk je dat dat anders werkt als je niet goed eet?

It ain't no rocketscience. De meeste supplementen beweren dat het je receptoren bijvoorbeeld gevoeliger maakt of de eiwitten beter gebruikt. In feite proberen ze te beweren dat ze hetzelfde als AAS doen. AAS geef je de MOGELIJKHEID om meer te groeien. Die mogelijkheid moet je vervolgens benutten door goede voeding, training en rust.

Mensen die denken dat de supplementen an sich het werk doen.. :rolleyes:

Maar even over alpha x. Heeft bij mij niks gedaan. Heb het geprobeerd omdat AN een goed merk is over het algemeen. Enige soort product in die range dat wat deed was Hyperdrol + MassFX voor mij. De rest is tot nu toe allemaal geldverspilling geweest. (naast uiteraard gebruikelijke crea en whey)

Edit: Creatine vroeg je om.. Dat werkt net iets anders. Maar ook dat principe dat je spieren net dat beetje meer energie hebben, moet je benutten. De creatine opzich laat je spieren niet groeien, behalve wat waterophoping. Enige wat er echt voor kan zorgen dat je groeit zonder goede training of eten is the real deal, AAS. Maar ook dit werkt heeel middelmatig zonder goede voeding

Laatst bewerkt:
Altijd leuk dit soort discussies in topics over supplementen. Wat voor de 1 werkt hoeft voor de andere niet te werken. Had zelf bv erg goede ervaringen met nitrix terwijl er genoeg zijn die het waardeloos vinden.
Ik ben wel benieuwd naar hoe de ervaringen met dit product bij je zijn over langere tijd.

Terug
Naar boven