AndroidHealthClinic

Alri Bad Ass Mass Stack

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 18. Ik weet niet hoe lang je al traint, maar ik zou zeker nog even wachten met het grijpen naar deze stack. Proradost zat laatst nog bloed te schijten toen hij deze stack nam geloof ik, dus het is geen kattepis in ieder geval. Hoe lang train je al, en wat zijn je stats?

train anderhalf jaar...
lengte : 1,85
gewicht : 80kg

maar ik heb er best wel haast bij deze keuze
want zomer is over 2 maanden en ik wil er in die tijd lekker uit zien ;)
maar is het mogelijk om de winst van deze stack te behouden
als je na deze ene kuur geen ander kuurtje meer neemt?

je bent nog geen 18!!! wil je je lichaam naar de klote hebben?

• Topic Starter Topic Starter
oke oke ik w8 nog een jaartje :P

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst

het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

ik zou nog 3 jaar wachten!!!

Kerel, ge moet niet overdrijven over die Alri supplementen. Ze vergelijken met AAS gaat veel te ver voor mij.

daar heb je gelijk in! maar het ging mij over de persoon in kwestie die is nog geen 18 dus dan is het niet goed voor je toch!

Terug
Naar boven