MuscleMeat

Jungle warfare + bad ass mass + restore log

Ik zou die Activate Xtreme er gewoon achteraan knallen

• Topic Starter Topic Starter
Dat die meuk nog bestaat, wist ik niet..

Categorietje Testosting...

categorie testosting ? haha wat een joke

als dit een placebo effect is ( want testosting is puur placeboeffect ) dan ben ik de paus

train al lang genoeg en heb al genoeg " supps " getest om zeker te weten dat dit geen placebo effect is

en voor de prijs dat ik voor deze potjes betaald heb , moet ik het zeker niet laten , het is erg lang geleden dat ik nog eens op zo'n korte tijd dergelijke krachtgains gemaakt heb

Ik ben eerlijk wat ik zet in deze log , anders zou het maar zinloos zijn uberhaupt dat ik een log maak .

nuja , ieder zijn mening , maar deez werkt gewoon , punt uit ;)

categorie testosting ? haha wat een joke

als dit een placebo effect is ( want testosting is puur placeboeffect ) dan ben ik de paus

train al lang genoeg en heb al genoeg " supps " getest om zeker te weten dat dit geen placebo effect is

en voor de prijs dat ik voor deze potjes betaald heb , moet ik het zeker niet laten , het is erg lang geleden dat ik nog eens op zo'n korte tijd dergelijke krachtgains gemaakt heb

Ik ben eerlijk wat ik zet in deze log , anders zou het maar zinloos zijn uberhaupt dat ik een log maak .

nuja , ieder zijn mening , maar deez werkt gewoon , punt uit ;)

Fine with me, happy gaining pope!;)

haha Testosting -> 100% legaal, 200% illegale resultaten
Volgens mij valt JW echt wel in een andere categorie. Zijn toch veel mensen die er positief over zijn. Over testosting is NIEMAND positief (behalve überectos die door te eten 3kg zijn bijgekomen en dan denken dat het de testosting was).

En wat die Activate Xtreme erachteraan betreft - ze zeggen 'time on = time off' dus misschien toch beter wat rust tussen 2 supplementen door. Ok het zijn geen AS maar toch, ff niet al die pillen slikken kan nooit kwaad :-)

Deze volg ik ook sinds begin van de week met dezelfde stack bezig, gisteren zwaar gesquat en merk ook sneller herstel wel geen slaapproblemen hier :p

Eergisteren en gisteren getraind

kracht in biceps blijft stijgen , biceps duidelijk voller , triceps ook , heb gewoon sterk vollere armen , train ook armen intensiever omdat ik sneller herstel

gewicht 99.1kg

maar mijn bf is gestegen , het is alsof het zuiniger omgaat met mijn eten , ik verzwaar gewoon sneller en ik eet normaal zoals anders

train mijn buik meer nu , hij hersteld veel sneller

I love this :cool:

Kracht alle spiergroepen blijft stijgen

slaap is ook in orde , herstel blijft versneld

vandaag schouders en benen gedaan

schouders bij alle oefeningen een PR

bij military press , uprow barbell en schoulder press 10% meer kracht

als ik 2 caps jungle warfare pak een uur voor het trainen krijg ik een rare boost , het is een raar effect .

Ik weet niet of er nog iemand dezelfde jungle warfare gebruikt als ik , maar de boost is raar , bijna efedrine achtig maar niet zo een gejaagd gevoel .

gewicht nu een kleine 100kg , vetpercentage is wel omhoog gegaan , door het vele eten door hongergevoel .

zal nu een beetje cleaner eten zodat mijn Vet % beetje daalt , denk dak 15% heb .

Wat voelen de andere als ze 2caps jungle warfare genomen hebben , ook een oppeppend gevoel ?

feedback altijd welkom

deze stack heeft mij tot nu toe echt goed verbaasd , kracht gaat omhoog , zonder echte grote inspanning moeten voor te doen :D

Gaat lekker zo te zien.
Over je vetpercentage zou ik niet teveel inzitten. Nu het kan gewoon massa en kracht pakken en je kan altijd daarna wat aanscherpen.

Heb zelf vandaag mijn HGHup binnengekregen (nieuw supplement van Applied Nutriceuticals). Binnenkort misschien stacken met een ander supplement - activate xtreme, m-stak, RPM, ... weet het nog niet.

succes nog!

Ik heb dus 2 potjes jungle warfare , 2 potjes bad ass mass en 1 potje restore , ik had ze op de kop getikt voor maar 165 ^^

Ik ging eigenlijk geen log hiervan maken , maar aangezien ik toch serieus wat gains merk en enormere hardheid , sneller herstel en meer kracht wilde ik toch eventjes meedelen .

dit schema ben ik aan het gebruiken :

jungle warfare : 1ste week 3caps / week 2 t.e.m. 5 6caps / week 6 3caps
bad ass mass : 1ste week 2caps / week 2 t.e.m. 5 4caps / week 6 2caps
restore : week 6 t.e.m 8 3caps

Ik voel nu al in week 2 serieuze kracht gains , meer hardheid en mijn gewicht gaat omhoog , week 2 al 1.5kg erbij en harder aan het komen .

Ik eet per dag 5 a 6 maaltijden van ongeveer 700 calorien per maaltijd , iedere maaltijd bestaat uit minstens meer dan 40gram eiwitten , 60-70 gram complexe carbs en de rest uit vetten .

Soms heb ik wel dagen dat ik veel meer carbs eet , maar ik let er niet zo extreem op , gewoon dat ik aan mijn 5 a 6 maaltijden met ongeveer 700 kcals en 40+ E kom .

mijn stats voor ik starte : 95.3kg 1m87 vet ??? , ik denk tussen de 12 en 15

Nu zit ik al aan 96.8kg , ietsje droger , week 2 .

Enige sides heb ik nog niet gemerkt , moesten er enorme krachtgains gemaakt worden , dan zal ik trainingen ook beginnen te vermelden .

Ik ga proberen iedere week eens een verslag uit te brengen van de trainingen en mijn vooruitgang .

Enige vragen mogen ook altijd gesteld worden .

mijn supps :

-Jarrow FORMULAS® Multi 1 to 3 ( 1 daags )
-Jarrow Formulas EPA-DHA Balance™ (4 per dag )
-Complex carb gainer
-BCAA's ( 10 tabs daags op trainingsdagen )

waar heb je het zo goedkoop gekregen nickde?

Via via ;)

Van de camion gevallen

Als je lang genoeg supps koopt zoals ik , kan je alsmaar goedkoper aan supps geraken :D

Heb onlangs een pr gemaakt

9 herhalingen met 95 los plat gebankduwt

alle rugoefeningen blijf ik vooruit gaan , +15kg bij ALLE rugoefeningen , op mu werk merken ze het ook al op , ksta scherper , meer volume .

herstel zo lekker sneller of vroeger dat ik gewoon harder en harder train , de gewichten vliegen omhoog , ongeveer 98.8kg lichaamsgewicht en enkele percentjes lichaamsvet weg , droog worden zonder dieet aan te passen :D

ik zit nu nog maar bijna over de helft van , kan nog 4weken weg :D

Nice! Na 2 weken gewicht +1kg +- en oog droger. Gisteren wel ff down gevoel tijdens training geen idee of dit van JW komt of niet.

heb ik ook soms , moet jij ook zo veel naar de shitpot ?

Nu de tweede week met restore , 7week van stack in totaal

armen zijn het meeste gegroeid , rug en borst ook

armen had ik gemeten voor de stack en ze waren 39.5cm in koude toestand en nu zijn ze 40.8 in koude toestand :cool:

in deze tweede week dak restore neem merk ik een echte verhoging in libido en kracht blijft stijgen , vandaag 7 maal 100kg (PR!) plat gebankduwt ( losse bar , geen smith )

rug oefeningen blijven omhoog gaan nu al bij seated rowing en t-bar rowing +15kg erbij bij alleetwee de oefeningen

nog een kleine 3weken te gaan met restore , dan ga ik een paar weken DTH gebruiken dat ik nog over had

volgende week ben ik heel de week thuis ( overuren dat ik opneem ) , dus ga ik 100% kunnen eten , rusten , knallen , dus verwacht nog leuke verrassingen :cool::D

gewicht is nu 98,5kg maar wel ferm droger( 2,5 a 3,5 % ) en meer gedifineerd en volumieusere armen en borst , rug ook , maar borst en armen vallen vooral op dat ze zijn gegroeid :cool:

Laatst bewerkt:
Nu de tweede week met restore , 7week van stack in totaal

armen zijn het meeste gegroeid , rug en borst ook

armen had ik gemeten voor de stack en ze waren 39.5cm in koude toestand en nu zijn ze 40.8 in koude toestand :cool:

in deze tweede week dak restore neem merk ik een echte verhoging in libido en kracht blijft stijgen , vandaag 7 maal 100kg (PR!) plat gebankduwt ( losse bar , geen smith )

rug oefeningen blijven omhoog gaan nu al bij seated rowing en t-bar rowing +15kg erbij bij alleetwee de oefeningen

nog een kleine 3weken te gaan met restore , dan ga ik een paar weken DTH gebruiken dat ik nog over had

volgende week ben ik heel de week thuis ( overuren dat ik opneem ) , dus ga ik 100% kunnen eten , rusten , knallen , dus verwacht nog leuke verrassingen :cool::D

gewicht is nu 98kg maar wel ferm droger en meer gedifineerd en volumieusere armen en borst , rug ook , maar borst en armen vallen vooral op dat ze zijn gegroeid :cool:

Goed bezig! Nog 4 dagen en dan begin ik aan Restore lijkt me nog een leuk supplement zo te horen ;)

Merk wel dat restore eigenlijk het meeste doet van de 3 , vooral qua libido en je kracht gaat nogal zeer merkbaar omhoog , strange voor een product dat restore noemt , je zou bijna denken dat restore het sterkste product van de 3 is .

netjes zeg, mensen zijn altijd uber kritisch tegenover dit soort supplementen en zeggen altijd beter besteden aan kip en rijst, maar besteding aan kip en rijst i.c.m. met deze supplementen gaat het gewoon erg goed imo.

Terug
Naar boven