- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat die meuk nog bestaat, wist ik niet..
Categorietje Testosting...

categorie testosting ? haha wat een joke
als dit een placebo effect is ( want testosting is puur placeboeffect ) dan ben ik de paus
train al lang genoeg en heb al genoeg " supps " getest om zeker te weten dat dit geen placebo effect is
en voor de prijs dat ik voor deze potjes betaald heb , moet ik het zeker niet laten , het is erg lang geleden dat ik nog eens op zo'n korte tijd dergelijke krachtgains gemaakt heb
Ik ben eerlijk wat ik zet in deze log , anders zou het maar zinloos zijn uberhaupt dat ik een log maak .
nuja , ieder zijn mening , maar deez werkt gewoon , punt uit![]()

Ik heb dus 2 potjes jungle warfare , 2 potjes bad ass mass en 1 potje restore , ik had ze op de kop getikt voor maar 165 ^^
Ik ging eigenlijk geen log hiervan maken , maar aangezien ik toch serieus wat gains merk en enormere hardheid , sneller herstel en meer kracht wilde ik toch eventjes meedelen .
dit schema ben ik aan het gebruiken :
jungle warfare : 1ste week 3caps / week 2 t.e.m. 5 6caps / week 6 3caps
bad ass mass : 1ste week 2caps / week 2 t.e.m. 5 4caps / week 6 2caps
restore : week 6 t.e.m 8 3caps
Ik voel nu al in week 2 serieuze kracht gains , meer hardheid en mijn gewicht gaat omhoog , week 2 al 1.5kg erbij en harder aan het komen .
Ik eet per dag 5 a 6 maaltijden van ongeveer 700 calorien per maaltijd , iedere maaltijd bestaat uit minstens meer dan 40gram eiwitten , 60-70 gram complexe carbs en de rest uit vetten .
Soms heb ik wel dagen dat ik veel meer carbs eet , maar ik let er niet zo extreem op , gewoon dat ik aan mijn 5 a 6 maaltijden met ongeveer 700 kcals en 40+ E kom .
mijn stats voor ik starte : 95.3kg 1m87 vet, ik denk tussen de 12 en 15
Nu zit ik al aan 96.8kg , ietsje droger , week 2 .
Enige sides heb ik nog niet gemerkt , moesten er enorme krachtgains gemaakt worden , dan zal ik trainingen ook beginnen te vermelden .
Ik ga proberen iedere week eens een verslag uit te brengen van de trainingen en mijn vooruitgang .
Enige vragen mogen ook altijd gesteld worden .
mijn supps :
-Jarrow FORMULAS® Multi 1 to 3 ( 1 daags )
-Jarrow Formulas EPA-DHA Balance™ (4 per dag )
-Complex carb gainer
-BCAA's ( 10 tabs daags op trainingsdagen )

Toch wel meer of anders jaheb ik ook soms , moet jij ook zo veel naar de shitpot ?

Nu de tweede week met restore , 7week van stack in totaal
armen zijn het meeste gegroeid , rug en borst ook
armen had ik gemeten voor de stack en ze waren 39.5cm in koude toestand en nu zijn ze 40.8 in koude toestand
in deze tweede week dak restore neem merk ik een echte verhoging in libido en kracht blijft stijgen , vandaag 7 maal 100kg (PR!) plat gebankduwt ( losse bar , geen smith )
rug oefeningen blijven omhoog gaan nu al bij seated rowing en t-bar rowing +15kg erbij bij alleetwee de oefeningen
nog een kleine 3weken te gaan met restore , dan ga ik een paar weken DTH gebruiken dat ik nog over had
volgende week ben ik heel de week thuis ( overuren dat ik opneem ) , dus ga ik 100% kunnen eten , rusten , knallen , dus verwacht nog leuke verrassingen
gewicht is nu 98kg maar wel ferm droger en meer gedifineerd en volumieusere armen en borst , rug ook , maar borst en armen vallen vooral op dat ze zijn gegroeid![]()