AndroidHealthClinic

ALRI supplementen

Nieuwe labels...

Wat is het beste moment om jw en bam in te nemen? Ik neem jw en bam tegelijk in, sochtends op nuchtere maag, half uurtje ongeveer daarna eten. Smiddags na het eten ongeveer een half uurtje erna, en savonds half uurtje na t eten. Maakt het nog wat uit of niet?

Uhmm.. ligt eraan of je hoofdpijn krijgt of niet..

den_bb en ik hebben wel eens hoofdpijn als je het niet met eten in nemen.

ik neem nu 2 jw + 1 bam , drie x per dag in.Dit in verband dat ik had gelezen dat iemand de dubbele dosis nam, denk probeer het ook. Is dit te veel eigenlijk? weeg ongeveer 95 kg.

Ga er best lekker op , kan de hele dag goed voelen dat er spieren aanwezig zijn zeg maar, goed vol.

Merk wel dat ik her en der een puistje zie verschijnen.. Geen last van hoofdpijn oid

ik neem nu 2 jw + 1 bam , drie x per dag in.Dit in verband dat ik had gelezen dat iemand de dubbele dosis nam, denk probeer het ook. Is dit te veel eigenlijk? weeg ongeveer 95 kg.

Ga er best lekker op , kan de hele dag goed voelen dat er spieren aanwezig zijn zeg maar, goed vol.

Merk wel dat ik her en der een puistje zie verschijnen.. Geen last van hoofdpijn oid

Met dat gewicht kan dat makkelijk, ik heb op de amerikaanse forums bepaalde mensen jw en bam nog wel veel hoger zien doseren zonder bijwerkingen.

Haha volgens mij had ik jou er over horen praten , die dubbel dosis :). Hoe werkt het voor jou?

iik ben 3de week van jw maar omdat je precies 7 pillen over houd neem ik vanaaf volgende week week 4 4 jw caps

Neem gewoon de voor geschreven dosering als op het etiket vermeldt 3 x JW per dag. Ben nu 5 dagen verder dus zal nog wel moeten inkicken.

ben nu bezig te bestellen, als me jw en bam klaar is wil ik dus size on en superpump 250 gaan nemen. Ik zat er aan te denken om ook eens glutamine zon 15 gram per dag er extra bij te nemen, en ik dacht aan retain van alri om spierafbraak tegen te gaan. Kan ik die retain zo los er bij nemen of moet ik die voor het beste resultaat stacken met iets van alri???

goeie keuze trouwens deze stack:
superpump 250
size on
glutamine
retain

??

ik ben al een tijdje aan't overwegen om jungle warfair eens te proberen...
misschien dat ik morgen toch maar eens ga bestellen :D

ik heb juist mn bestelling doorgemaild, BAM en JW
ik ben al ongeduldig....

• Topic Starter Topic Starter
ik begin binnen een paar weken ook met BAM,JW en No-explode...ben erg benieuwd...

ik ga binnenkort maar eens de jw,bam,p-a en restore bestellen! zal ik de cr2 er ook tijdens bij pakken of pas na de rest?

waar kan die sups bestellen

Terug
Naar boven