XXL Nutrition

Alri venom hyperdrive 3.0 +

Goede koop, ga je hard op. Dit is de nieuwe versie, dan ga je al hard. Op de oude ging je harder, maar die is er niet meer.

Ik vond t tegenvallen, maar iedereen zal anders reageren, de meeste zijn er WEL goed over te spreken nl.. :)

valt wel mee,heb de nieuwe met hoodia uit de states.wel goed voor als je in de cut bent en minder eet vor de energie.energie is niet hyper maar gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
Dat 400 mg en de weinig ingrediënten zaten mij niet lekker, dus was maar verder gaan zoeken.
Ik heb eentje gevonden met 650 mg en hoodia erin, ik krijg hem hopelijk morgen binnen, ben reuze benieuwd.
Ik heb in het verleden stacker 4 gebruikt en ow wat was ik er blij mee, enorm veel energie en was veel afgevallen,
helaas werkt ie tegenwoordig niet meer bij mij, ik voelde me eerder uitgeput, dus op naar een nieuwe ervaring. :D

Moet ik trouwens mijn eiwitten shake blijven gebruiken voor na het sporten?

Dat 400 mg en de weinig ingrediënten zaten mij niet lekker, dus was maar verder gaan zoeken.
Ik heb eentje gevonden met 650 mg en hoodia erin, ik krijg hem hopelijk morgen binnen, ben reuze benieuwd.
Ik heb in het verleden stacker 4 gebruikt en ow wat was ik er blij mee, enorm veel energie en was veel afgevallen,
helaas werkt ie tegenwoordig niet meer bij mij, ik voelde me eerder uitgeput, dus op naar een nieuwe ervaring. :D

Moet ik trouwens mijn eiwitten shake blijven gebruiken voor na het sporten?

Huh, wat is dit voor een vraag dan???
Gewoon je dagelijkse hoeveelheden kcal (voor een cut!) blijven eten..
Als je daar een shake in mee hebt berekend, is dat prima :)
Als je niet weet wat ik nu allemaal zeg, raad ik je de voedingssectie's aan!

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap prima wat je zegt ;) maar een vraagje stellen aan mensen die misschien
wat meer ervaring hebben dan ik blijft nog steeds geen verkeerde zet toch;)

Zeker niet, maar probeer de basis info zelf te vergaren, dat werkt imo beter om een specifiek schema voor jezelf te maken + dat alle info hier op het forum te vinden is!

Maargoed, je kan uiteraard een shake naast je venom drinken, echter adviseer ik toch om je eigen schema te maken.

Succes :thumbs:

Gebruik ze ook voor de cut. Voordeel is dat er redelijk veel in een potje zit, dus het gaat redelijk lang mee.
Zelf ben ik alleen niet zo gevoelig voor cafeïne-gebaseerde supps. De eerste paar keer had ik aan 1 cap voldoende, maar al snel voelde ik daar niets meer van. Inmiddels gebruik ik het in combinatie met cafeïne caps van XXL Nutrition (1 a 2 Venom caps en 2 cafeïne caps een half uurtje tot drie kwartier voor m'n training). Dat geeft net het beetje extra drive om te knallen, maar het is niet zo dat ik er door sta te stuiteren ofzo. Tijdens mijn cardio zweet ik er wel een stuk meer door!
Maar goed, het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak per week je traint (ik train 5 a 6 dagen in de week, dus dan went je lichaam wel snel).
Gewoon proberen. Iedereen reageert er toch weer anders op.

Terug
Naar boven