AndroidHealthClinic

Als 1e een cut of bulkkuur??

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Heren,

een vraagje (niet op mij gericht, maar meer algemeen):
Sommige nemen als 1e kuur bijvoorbeeld een cut kuurtje.
Maar er wordt ook altijd gezegd verneuk niet je 1e kuur want die is ozo belangrijk om het goed te doen.

Maar als je de 1e keer een cutkuur pakt is natuurlijk anders als een dikke bulkkuur.

Wat is nu jullie mening? Kan als 1e kuur een cutkuur of liever een bulkkuur?

Ik denk dat je dit moet afwegen tegen je uiterlijk fysiek.
Heb je best wel een hoog bf gehalte dan zou ik voor een cut gaan. Ben je een ecto dan zou ik zeker voor bulk gaan.:D

Indd dit herleid je af van je fysiek natuurlijk.
En ja ze zeggen wel de eerste kuur moet je het gelijk goed doen maargoed dat kan natuurlijk ook met een cutkuurtje.

Het is echt niet zo dat je de tweede keer stukken minder reageert.
Denk ook dat dit deels te maken heeft met de tijd die er tussen de eerste en tweede kuur zit

Ligt er maar net aan wat je wilt..ik doe als eerste kuur een cutkuur met test en winny, denk dat ik hier ook wel goed op zal gaan en de nodige kilo's win. Ook al zit je redelijk laag in kcal (kh), nog zal je goed vooruit gaan denk ik zelf.

Maar als ik jou was Richard zou ik een lekker cutkuurtje pakken aangezien je al genoeg massa hebt.

Kan je je volgende kuur weer lekker massa knallen

Een bulk kuur van 12 weken direct gevolgd door een cut-kuur van 10 weken :D

Eerst op een natuurlijke manier cutten, nadien een bulkkuur qua middelen, maar met de kalorieën niet overdrijven zoals sommigen doen, zorgt toch enkel maar voor extra vet dus enkel de eiwitten drastisch omhoog gooien, koolhydraten matig opvoeren (dus geen diëet met 5000 kcal ofzo :))

Dan hoef je na je kuur niet echt meer te cutten maar kan je op een langzame manier het vet wegtrainen zodat je een minimum aan spiermassa verliest. Op deze manier kan je ook 2 keer per jaar een massakuurtje doen.

Ik zal nu wel veel slechte reacties krijgen, maarja ieder zijn mening eh ;)

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Maar als ik jou was Richard zou ik een lekker cutkuurtje pakken aangezien je al genoeg massa hebt.

Kan je je volgende kuur weer lekker massa knallen

No way! Ik blijf altijd in een bulk. I just love it!:D

Ligt een beetje aan de tijd van het jaar. Ik zou nu gaan cutten en niet bulken.

Bulk natuurlijk....als je te vet bent eerst zonder aas je bf verlagen.

Je kan maar 1 keer de eerste keer kuren.
Ik geloof dat je na een cutkuur die ook nog eens je eerste is, je nooit meer zoveel in je 1e bulkkuur kan gainen.

Die heeft ie al ondervonden denk ik :D

just kidding;)

MASSA!!!!!

uiteraard te bereiken met test en tren :P

sl*tten. Beetje op de man spelen.
Nee was gewoon een hypothetische vraag!

Hypothetisch ja, maar t spookt wel door je hoofd he ;)

inVorm zei:
Hypothetisch ja, maar t spookt wel door je hoofd he ;)

Nee hoor, dat word gewoon een bulkkuur:D
Ben nu ff in aan het houden, na de zomer weer lekker vreten en zwaar trainen eventueel ondersteund met een nice kuur. Afhankelijk of ik de vrouw al zwanger heb mogen maken;)

Terug
Naar boven