MuscleMeat

alternatief mega grow

uhm daniel20 ... Wat heeft een post wo met dextro, maltodextro,taurine,bcaa's en creatine te maken met een gainer?

uhm daniel20 ... Wat heeft een post wo met dextro, maltodextro,taurine,bcaa's en creatine te maken met een gainer?

mm..ja zie dat het een beetje verschillend is inderdaad, had er te snel overheen gelezen. producten door elkaar gehaald, maar kan nog prima hoor..

Megagrow staat al jaren bekend als beste post workout supplement. Check de reviesw op DBB en XXL maar eens. Deze week trouwens ook nog eens in de weekaanbieding :D

MegaGrow is en blijft inderdaad een topper. Vrij simpele ingredienten maar o zo doeltreffend. Iedereen wordt er echt sterker en zwaarder van.

die megagrow als ik die koop 2000 gram 30 pleuros hoef ik dus geen taurine creatine en magic eaa apart te kopen klopt dit???

dus alles in 1 pot voor 30 euros?

Klopt. Zit er allemaal in:

Het ultieme post workout supplement: creatine monohydraat, L-glutamine, taurine, BCAA's, carb loading, vitaminen en mineralen in één product. Onze absolute aanrader!

bedankt rene even bestellen dan van de week

Twijfel zelf ook tussen Mega Grow en TMS van b&f shop. In TMS zitten veel meer ingredienten, maar misschien is de gouden samenstelling van Mega Grow dan toch doeltreffender. Wie heeft beide gebruikt en kan een oordeel geven? (In het topic over mega grow versus TMS stond niet veel waardevolle informatie)

TMS en MegaGrow allebei meerdere keren gebruikt. Merk niet heel veel verschil, werkt allebei goed. Toch zou ik in de cut eerder voor TMS kiezen en in de bulk voor MG. Als je alleen uit deze 2 wilt kiezen.

Terug
Naar boven