XXL Nutrition

Mega grow op 15 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
15/16 of 17 maakt nie uit toch?
Die waarschuwing is toch duidelijk? Ik krijg een beetje het gevoel dat je net zo lang doorzeurt tot je iemand vindt die zegt: neem maar joh, kan geen kwaad. Ik raad je aan je eens te gaan verdiepen in wat goede voeding is. Daar ga je de rest van je leven veel meer aan hebben.

Laatst bewerkt:
Ik neem nu Complete Massa met 536 cals per serving, zit ook nog eens leucine kn en een grote proteinwaarde, het is dat ik 40 procent korting kreeg maar het is tamelijk duur in vergelijking met Mega Grow, en aangezien er ook creatine in mega grow zit dacht ik... nou
Vreet gewoon normaal voedsel man, als je op dat gewicht niet kan bulken met vast voedsel kan je beter stoppen

15/16 of 17 maakt nie uit toch?
Denk het wel, anders zouden ze wel 15 neerzetten toch? Volgens mij heb je niet zozeer een vraag maar zoek je gewoon bevestiging, maar het meeste is al gezegd, gewoon veel gezond en goed voedsel naar binnen bunkeren is op jou leeftijd het slimste.

En de meeste jongeren krijgen veel te veel suiker binnen. Dit product bestaat voor 55% uit suiker (dextrose)... :eek:

exotisch_fruit_nld.jpg

Voor het geld wat je betaalt aan die rotzooi kan je kilo’s kwark, rijst, kip, havermout , groenten etc kopen. En dan heb je kwaliteit voeding in plaats van een supplement wat voor de helft uit suiker bestaat

Is een suikerbom.

Niet nodig man, zonde van je geld. Je kunt je geld beter uitgeven aan goede voeding, daar kan je nog genoeg gains mee behalen. Of je kunt je geld steken in begeleiding, als je het lastig vindt om zelf een goed voedingsschema samen te stellen.

Gewoon vreten pik

Gewoon doen waar jij zin in hebt, als dat je helpt je kcal te halen zeker doen waarom niet...

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik beter voor dit gebeure gaan?

Bijlagen

• Screenshot_20210301-180815_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210301-180815_Samsung Internet.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 99
Mijn jeugdvriend Nick gebruikte dit op die leeftijd en hij maakt ondertussen make-up filmpjes op youtube. Niet gebruiken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven