XXL Nutrition

Alternatief Peptopro

maa

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
70kg
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar peptopro om herstel te bevorderen. Werkt prima, dus ik zat net eens te kijken om weer een nieuwe pot te bestellen, maar ik zie nu dat bodyenfit het niet meer op de site heeft staan. XXL heeft het nog wel, maar vind het vrij prijzig (bijna 90 cent per serving).

Allicht is dit het moment om eens naar een ander supplement te kijken, maar word zelf geen wijs uit alle poedertjes die er zijn.

Belangrijkste vind ik spierherstel. Pomp, extreme spiergroei etc. hoeft van mij (als vrouw) allemaal niet.

Iemand tips voor een alternatief voor peptopro?

hij bedoelt die van het huismerk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde inderdaad het huismerk. Die MDY is ruim een euro per serving, dat vind ik iets te gortig...

:o o, sorry mevrouw.
Maar heb je in het B&F topic al gevraagd waarom deze niet meer verkocht wordt? soms worden producten tijdelijk van de site gehaald omdat ze uitverkocht zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 10:04 ----------

Hij is dus tijdelijk op zie ik nu, komt gewoon weer terug in het assortiment.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had nog niet gevraagd waarom het niet meer verkocht werd omdat ik ook wel eens verder wil kijken. Waar zie jij trouwens dat het tijdelijk op is?
Ik denk dat ik gewoon een potje muscle protect bestel om eens te kijken hoe dat werkt. Lijkt me wel een redelijke vervanger. Tegen de tijd dat die pot op is, zal de peptopro vast wel weer te krijgen zijn :)

Ik had nog niet gevraagd waarom het niet meer verkocht werd omdat ik ook wel eens verder wil kijken. Waar zie jij trouwens dat het tijdelijk op is?
Ik denk dat ik gewoon een potje muscle protect bestel om eens te kijken hoe dat werkt. Lijkt me wel een redelijke vervanger. Tegen de tijd dat die pot op is, zal de peptopro vast wel weer te krijgen zijn :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1567.html#post6795593 :)

Terug
Naar boven