heavyd8
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 5%
maar je begint dus pas te verbreken na minimum vier weken ofzo want dan ga je volgens mij eindelijk fatsoenlijk trainen
het is gewoon heel simpel waarom ik dat denk
namelijk dat je kracht traint op die manieren
ofwel excentrisch of statisch spierwerk zijn zeer goed hiervoor
ofwel onder de zes herhalingen van je max gaan werken
dit betekent dus heel laag in herhalingen 2 tot 6 en met een heel hoge intensiteit en volume dus zeer zwaar gewicht
een verbetering in je pr kan komen omdat beginners hun conditie zo wel kunnen verbeteren maar conditie bestaat uit uithouding snelheid coordinatie kracht en lenigheid
dus door met gewichten te werken krijg je betere doorbloeding enzovoort wat positief is voor je uithouging en lenigheid
ook krijg je door gewichttraining meer lichaamsbesef en dus betere coordinatie
dus een heel groot aandeel kan worden toegekend aan deze eigenschappen omdat de spieren leniger zijn en beter doorbloed plus ze kunnen beter samenwerken wat zal leiden tot een hogere 1rpm
dit hoeft dus niet te wijten zijn aan pure kracht gewonnen
ieder zijn mening natuurlijk maar dit is gewoon de mijne
van mij mag iedereen ervan denken wat hij wilt
dit is gewoon mijn mening
het is gewoon heel simpel waarom ik dat denk
namelijk dat je kracht traint op die manieren
ofwel excentrisch of statisch spierwerk zijn zeer goed hiervoor
ofwel onder de zes herhalingen van je max gaan werken
dit betekent dus heel laag in herhalingen 2 tot 6 en met een heel hoge intensiteit en volume dus zeer zwaar gewicht
een verbetering in je pr kan komen omdat beginners hun conditie zo wel kunnen verbeteren maar conditie bestaat uit uithouding snelheid coordinatie kracht en lenigheid
dus door met gewichten te werken krijg je betere doorbloeding enzovoort wat positief is voor je uithouging en lenigheid
ook krijg je door gewichttraining meer lichaamsbesef en dus betere coordinatie
dus een heel groot aandeel kan worden toegekend aan deze eigenschappen omdat de spieren leniger zijn en beter doorbloed plus ze kunnen beter samenwerken wat zal leiden tot een hogere 1rpm
dit hoeft dus niet te wijten zijn aan pure kracht gewonnen
ieder zijn mening natuurlijk maar dit is gewoon de mijne
van mij mag iedereen ervan denken wat hij wilt
dit is gewoon mijn mening

en niet drie keer per dag hamburgers