Fitness Seller

alternatief voor tren?

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
hi dbb'ers,

ik ben al een tijdje van plan om binnenkort on te gaan.
Alleen wil ik dit doen met zo weinig mogelijk bloat.
Daarom dacht ik oorspronkelijk aan de combinatie test cyp (400 ew) en tren e (300 ew) met als support: provi, hcg, nolva en aromasin.

Nu wanneer ik me wat verdiep in de sides van tren begin ik toch weer te twijfelen aangezien ik al van nature wat last heb van depressieve neigingen en achterdochtigheid. Maar ik ben net zo benieuwd naar die enorme krachtwinst en schone kilo's bij tren. Sommigen raden me ev mast of primo aan ter vervanging
van tren, maar dit zijn nogal zwakke aas als ik het zo goed lees.
Hoe zien jullie dit? Is test en winstrol bvb geen goed alternatief?

Thx

Laatst bewerkt:
hi dbb'ers,

Daarom dacht ik oorspronkelijk aan de combinatie test cyp (400 ew) en tren e (300 ew) met als support: provi, hcg, nolva en aromasin.

Nu wanneer ik me wat verdiep in de sides van tren begin ik toch weer te twijfelen aangezien ik al van nature wat last heb van depressieve neigingen en achterdochtigheid. Maar ik ben net zo benieuwd naar die enorme krachtwinst en schone kilo's bij tren. Sommigen raden me ev mast of primo aan ter vervanging

Thx
Test, primo, winstrol als kickstart. Als je primo op 1000mg p/w zet kom je echt wel lean gains aan maar het is wat prijzig.

Mmm primo op 1000mg/wk als je daar geen gains op maakt..denk dat iets minder ook wel zal werken. 400-600mg/wk

Word er wel een beetje schijtziek van dat mensen willen kuren maar een beetje vet of vocht.. oh jee.. begrijp me niet verkeerd maar als je met opmerkingen komt als "die zijn zwakke aas als ik het zo lees". wtf? Verdiep je eerst goed in zodat je straks niet weer hoeft te lezen wanneer je al aan je kuur bent begonnen.

wil je lekkere kilo's pak dan gewoon de klassieker dbol, deca en test. Ben ik de enige in heel de wereld die bijna geen last heeft van vocht bij dit combi? Zal wel wat aan mij mankeren dan.

Juist probleem van vocht moet je in je voeding zoeken!
ps het is niet aanvallend bedoeld of wat dan ook mocht je dat denken. :)

primo 1000 ew wordt een aardig duur grapje en 1000 heb je echt niet nodig. 750mg kan je prima op gainen.

edit: vergeten bij te zetten wat ik dus bedoel is, wil je tren dan pak je gewoon tren. begin gewoon op 200/300 als dat goed gaat dan ga je over op 400. wie niet waagt die niet wint of iets in die trand.

Laatst bewerkt:
hi dbb'ers,

Thx
wat je kan doen is toch voor test en tren gaan,maar dan begin je met tren ace als kickstart en mochten de sides je meevallen schakel je over op enthate,zo zit je meteen lekker in je kuur en valt de tren slecht,dan is het met ace zo uit je systeem.
de gains die je maakt met tren zijn uniek in zijn soort,dus absoluut het proberen waard.

Het enige wat in de buurt van Tren komt is high-dose Anavar (80mg+) qua vetverbranding en krachtgains. Echter zoals al aangehaald is Tren een erg unieke stof met een erg unieke werking, en vind je haast niks beters dan the real deal. Hierbij moet je de side-effects wel voor lief willen nemen...

Het enige wat in de buurt van Tren komt is high-dose Anavar (80mg+) qua vetverbranding en krachtgains. Echter zoals al aangehaald is Tren een erg unieke stof met een erg unieke werking, en vind je haast niks beters dan the real deal. Hierbij moet je de side-effects wel voor lief willen nemen...
Is een hestel van tren dan zoveel anders dan een high dose deca?
Ben hier echt benieuwd naar en is het moeilijk voor alles vast te houden na tren ?

test e tren e mast e gedurende 10 weken 1ste 4 weken winny 50 mg per dag ikzelf ben met deze kuur bezig en de enige sides waar ik last van heb zijn puistjes op rug en schouders.De sides verschillen van persoon tot persoon.Gewoon doen en de sides erbij nemen

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 21:03 ----------

en mast e is niet zo licht als je denkt je word er hard en droog van

Ik begrijp nooit echt waarom zoveel mensen willen beginnen met een eindsprint om het 'direct goed te doen'. Het riskeren van de complicaties met oa. trenbolone, en dan moet er natuurlijk ook direct een lading ondersteunende medicijnen bij in huis gehaald worden. Soms lijkt het wel of mensen vergeten zijn dat je met 3 maanden 500mg testosteron en een gezonde kcal surplus al totaal uit je voegen klapt.

Aangezien nagenoeg iedereen wit wegtrekt van het idee om een volgende kuur niet meer of hoger te doseren ben ik dan vooral benieuwd welke kant het later op moet. 400 test en 300 tren op 89kg, hoeveel ga je dan zetten om 120kg te worden?

In mijn 2e kuur had ik 200mg tren EW, nooit spijt vanngehad. Geen bloat, woede-uitbarstingen of iets in die trant. Weinig bijwerkingen en goede kilo's die prima blijven plakken. Gewoon doen.

Mmm primo op 1000mg/wk als je daar geen gains op maakt..denk dat iets minder ook wel zal werken. 400-600mg/wk

nope....600 minimaal....
maar komt nog niet in de buurt van tren...
wil je hard gaan moet je toch het oude vertrouwde abc-tje hebben...
test tren mast... hardcore all the way...

Test tren deca broertje.
Knal je hard:cool:

en in mijn geval bald all the way:P

die combi .. tren pff erg lekker maar ook lekker veel haaruitval... en laat ik nou ook nog eens aga hebben. mja gewoon scheermes overheen. Alleen kom je dan zo criminieel over.. tenminste met mijn rotkop. :P

@

mack

lekker test tren deca..

heb je net zo dikke bloed als de mcflurry bij de mac.

heb je net zo dikke bloed als de mcflurry bij de mac.

Wat is een mcflurry en wat is de mac?
Ik ken enkel rijst, kip en groenten :-)

My favorite combo was Test/Deca/winny trouwens. Iedereen heeft wel zn eigen ding waar hij goed op gaat. Trial & error is the only way ;-)

was?

Wat is een mcflurry en wat is de mac?
Ik ken enkel rijst, kip en groenten :-)

My favorite combo was Test/Deca/winny trouwens. Iedereen heeft wel zn eigen ding waar hij goed op gaat. Trial & error is the only way ;-)

Tuurlijk winny gaat super samen met zowel test als deca. En test en deca gaat ook alweer supergoed samen. Combi kan niet anders dan slagen.

High dose winny kan wel op tegen tren, denk aan 80-120mg per dag maar je zal wel afzien aan je pezen en lever.

Precies of je verandert in een monster als je tren neemt maak eens de vergelijking 1000mg primo of 400 tren ew qua kosten en gains primo is 5 keer zoveel als tren

Terug
Naar boven