MuscleMeat

Alternatief voor vieze havermout

JxB

Advanced Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
Massa
80kg
Mout hoort thuis in bier, niet in m'n ontbijt :D

Voor de mensen die havermout ook vies vinden, heb ik het volgende Brinta-recept:

250 ml halfvolle melk, 1:45 minuten op 1200 Watt in de magnetron
50 gr Brinta
Kaneel
Handje blauwe rozijnen

Elke ochtend weer een feestmaal!

WRONG! Havermout hoort dus mooi wel int ontbijt :D

TIP: Doe er whey (smaak naar keuze) bij ;)

Maar 50 gr Brinta? Doe er maar wat bij.

Ik vind havermout ook niet te vreten, eet het toch elke dag omdat het met whey een prima ontbijt is die zo klaar is gemaakt.

Dus niet zeiken maar vreten.

Standaard les voor alle newbies, zou eigenlijk in een grote banner boven het voeding forum moeten hangen. Pik deze sport niet op als je van lekker eten houdt.

Je kan wel lekker eten en als nog goeie gains maken. Zo maak soms 's morgens als ik veel tijd heb rijst, vis en groente.

Maar dat gebeurd niet vaak helaas. :(
Als je heel erg weinig tijd hebt zul je toch vaak havermout/brinta moeten eten omdat dat zo gemaakt is, soms moet ik zelf 3x per dag dat eten omdat ik geen tijd heb. :(

Je kan wel lekker eten en als nog goeie gains maken. Zo maak soms 's morgens als ik veel tijd heb rijst, vis en groente.

Maar dat gebeurd niet vaak helaas. :(
Als je heel erg weinig tijd hebt zul je toch vaak havermout/brinta moeten eten omdat dat zo gemaakt is, soms moet ik zelf 3x per dag dat eten omdat ik geen tijd heb. :(

BS, rijst koken duurt 10 minuten en dan kan je gemakkelijk ineens voor een dag of 2 maken. Een blikje tonijn openen doe je in 10 seconden.
Enkel de kip bakken duurt wat langer, maar dan sta je maar wat vroeger op.

BS, rijst koken duurt 10 minuten en dan kan je gemakkelijk ineens voor een dag of 2 maken. Een blikje tonijn openen doe je in 10 seconden.
Enkel de kip bakken duurt wat langer, maar dan sta je maar wat vroeger op.

Brah, ik sta door de week op om 4 uur smorgens.. en op trainingsdagen lig ik pas tegen 11 in m'n nest omdat ik altijd 's avond train omdat ik vaak laat thuis ben van m'n werk.

Dus geloof me, die 10 minuten eerder opstaan wil je echt niet, dan maar havermout.

Havermout rauw eten is goor, gewoon in de blender met melk en whey!

Ik snap niet wie een warme havermoutpap met melk nou niet lekker kan vinden :)

Ik eet het niet. Omdat ik het inderdaad gewoon te smerig vind.

En ieder zijn mening, maar ik ga echt niet elke dag smerig eten om 'groot' te worden.
Er is zoveel eten op dit mooie wereldje dus er zijn altijd alternatieven.

Ik krijg havermout echt niet binnen, ik krijg alles binnen behalve dat. Zelfs tonijn zo uit blik ben ik lekker gaan vinden maar heb echt nooit kunnen wennen aan havermout.

Mijn ontbijt bestaat uit

100gram brinta
500/800 ml melk
30 gr whey
Soms 1 of 2 eieren

ik vond havermout vroeger ook nooit lekker, heb me er gewoon "doorheen gebeten" en nu wil ik geen ander ontbijt meer. gewoon aan wennen. je kan ook de havermout koken met melk honing en kaneel. Dit is echt heerlijk.

Ik moet steeds aan de diarree van havermout of brinta en dus neem ik weight gainer, druivensuiker, banaan of/en bambix, daar heb ik geen last van en is even goed.

Ik snap niet wie een warme havermoutpap met melk nou niet lekker kan vinden :)

ik ook niet, ik vind het heerlijk!
Maar heb het wel moeten leren eten, in het begin vond ik het ook niet zo maar met een schepje whey en een handje rozijnen............jammie!!

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Pik deze sport niet op als je van lekker eten houdt.

haha, ik vind dit soort eten juist wel heel lekker en vind een frietje tegenwoordig niet meer te vreten.

Havermout +whey+rozijnen hier ook. Groeien als kool jonge

Maar 50 gr Brinta? Doe er maar wat bij.

Ik vind havermout ook niet te vreten, eet het toch elke dag omdat het met whey een prima ontbijt is die zo klaar is gemaakt.

Dus niet zeiken maar vreten.

I lolled.

Het is niet omdat JIJ een hevige load aan KH kunt verdragen dat hij dat kan...

brinta met warm water:meal:

Terug
Naar boven