XXL Nutrition

Alternatief voor vieze havermout

mietje.

eerst eete ik altijd brinta, toen ging ik is havermout probeeren, en damn das lekker zeg.

eeten zul jij.

ik lust ook geen brinta / havermout meer.. heb het al teveel op, maar 4/6 boterhammen met 6 eieren en een whey shake en een stuk fruit doet ook wonderen hoor :)

Die havermout zooi is nog te goor om met trechter en tuinslang naar binnen te krijgen. Ontbijt is nu ommeletje met 4 eieren, kaas, ham op 4 boterhammen. 250 ml kwark als toetje. met een beetje dieet roosvicee eroverheen. Tis ff wennen zo 'smorgens vroeg in die lucht staan, maar dan heb je wel direct je eiwitjes binnen zonder ranzige shakes. Biefstuk of tartaartjes vind ik ook heel lekker smorgens, en ook lekker snel klaar. Ook een kipsateetje uit de magnetron is lekker.

Standaard les voor alle newbies, zou eigenlijk in een grote banner boven het voeding forum moeten hangen. Pik deze sport niet op als je van lekker eten houdt.
Ik geniet van elke maaltijd - het KAN wel hoor ;)
En whey! :D
Die havermout zooi is nog te goor om met trechter en tuinslang naar binnen te krijgen. Ontbijt is nu ommeletje met 4 eieren, kaas, ham op 4 boterhammen. 250 ml kwark als toetje. met een beetje dieet roosvicee eroverheen. Tis ff wennen zo 'smorgens vroeg in die lucht staan, maar dan heb je wel direct je eiwitjes binnen zonder ranzige shakes. Biefstuk of tartaartjes vind ik ook heel lekker smorgens, en ook lekker snel klaar. Ook een kipsateetje uit de magnetron is lekker.

Wat de f*.. moet je met al die vetten 's ochtends?

Ik vind beiden best ok, wat is volgens jullie het beste als ontbijt, havermout of brinta?

Allebei nagenoeg even goed.

Terug
Naar boven