Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik was op zoek naar een goed alternatief voor aminozuren in tablet/ampul vorm.
Hierbij kwam ik Amino Direct tegen als vloeibaar alternatief.
Mijn voorkeur gaat uit naar vloeibare aminozuren, dit omdat dit makkelijk te vermengen is in bv. een shake o.i.d.
Ik was bang dat de smaak zou tegenvallen, zeker gezien ik ook amino ampullen van een ander merk had geprobeerd, en die waren niet echt lekker te noemen.
Amino Direct wist mij aangenaam te verrassen, dit omdat de smaak zeer lekker te noemen is, wel erg zoet, maar zeker niet vies, integendeel.
Tevens heeft een vloeibaar amino product mijn voorkeur omdat dit naar mijn mening sneller opgenomen word dan amino's in pil/tablet vorm.
Echte zichtbare resultaten, toegeschreven aan het gebruik van dit product, kan ik niet geven.
Dit aangezien ik Amino Direct gebruik in combinatie met andere supplementen, dus dan is de werking/resultaat van 1 enkel product moeilijk daar tussen uit te halen.
Vandaar dat ik me meer richt op de prijs/smaak verhouding, en die is uiteraard goed te noemen.
Over de smaak heb ik het al gehad, dus richt ik me nu op de prijs.
En met 16,00 euro / liter is Amino Direct zeer goed geprijsd als je dit gaat vergelijken met andere vergelijkbare producten.
Ik zorg dan ook dat ik Amino Direct altijd in huis heb, want je kunt je dosering innemen op welk moment dan ook om er de voordelen van te hebben.
Van mij krijgt Amino Direct dan ook 10 punten, omdat het op alle voor mij belangrijke criteria maximaal scoort.
Zeker aan te bevelen.
- Soort supplement: Aminozuren
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voor de sporter die zijn/haar lichaam op de snelste manier van een superdosis aminozuren wil voorzien.
Elke dosering zorgt dat je spieren 8960 mg peptide gebonden aminozuren(!) kunnen gebruiken voor spieropbouw. Het voordeel van deze peptide aminozuren is dat ze zeer snel worden opgenomen en direct bruikbaar zijn voor de aanmaak van spieren!
Amino direct is een aminozuur product speciaal geformuleerd voor droge spiermassa.
Sporters- en bodybuilders kunnen hiermee snel op elk gewenst moment pijlsnel aminozuren opnemen in de spieren.
Voordelen Amino Direct:
-Hoogwaardige aminozuren
-Inclusief bcaa & eaa's
-Uitstekende opname in de spieren
-Vetvrije spiergroei en herstel
-Lekkere smaak
-Geen suikers
-Geen vet
-Makkelijk in gebruik
Amino Direct, voor sporters die op geheel natuurlijke wijze, snel vooruitgang willen boeken.
Het helpt om je prestaties te verbeteren en stimuleert een optimale groei en herstel van je spierweefsel.
Amino Direct werkt zeer snel, neem een maatdop op elk moment dat je snel werkende aminozuren nodig hebt.
Elke dosering staat gelijk aan 10 (!) capsules van 1000 mg.
Zorg dat je altijd een fles Amino Direct is je tas hebt!
Amino Direct is geschikt voor gebruik op elk moment.
Ingrediënten per 33 ml (1 maatdop)
Calorien 46,54
Vet 0,00 gram
Koolhydraten 2,75 gram
Eiwit 8870 mg
Creatine monohydrate 77 mg
Vitamine B6 9,9 mg
Ingrediënten per 100 ml
Calorien 141,02
Vet 0,01 gram
Koolhydraten 8,35 gram
Eiwit 26,88 gram
Creatine monohydrate 234 mg
Vitamine B6 30 mg
Aminozuren in mg per 100 gram eiwit
Alanine 10303
Arginine 9770
Asparginezuur 5118
Cysteine 101
Glutamine 10731
Glycine 22507
Histidine 849
Isoleucine** 1217
Leucine** 2813
Lysine* 3129
Methionine* 781
Phenylalanine* 1194
Proline 11832
Serine 3483
Threonine* 2156
Tryptophane* 58
Tyrosine 509
Valine** 2365
*= EAA’s (Essentiele aminozuren)
** = BCAA’s (Branced Chain Amino Acids) - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker zoete Cherry Fruit
- Welke dosis heb je gebruikt? 3 doseringen per dag / 1 dosering = 1 maatdop
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, gratis samples, goede service
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 16,00 / 1000 ml
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker. Als aanvulling op mijn andere supplementen.
Mijn review:
Ik was op zoek naar een goed alternatief voor aminozuren in tablet/ampul vorm.
Hierbij kwam ik Amino Direct tegen als vloeibaar alternatief.
Mijn voorkeur gaat uit naar vloeibare aminozuren, dit omdat dit makkelijk te vermengen is in bv. een shake o.i.d.
Ik was bang dat de smaak zou tegenvallen, zeker gezien ik ook amino ampullen van een ander merk had geprobeerd, en die waren niet echt lekker te noemen.
Amino Direct wist mij aangenaam te verrassen, dit omdat de smaak zeer lekker te noemen is, wel erg zoet, maar zeker niet vies, integendeel.
Tevens heeft een vloeibaar amino product mijn voorkeur omdat dit naar mijn mening sneller opgenomen word dan amino's in pil/tablet vorm.
Echte zichtbare resultaten, toegeschreven aan het gebruik van dit product, kan ik niet geven.
Dit aangezien ik Amino Direct gebruik in combinatie met andere supplementen, dus dan is de werking/resultaat van 1 enkel product moeilijk daar tussen uit te halen.
Vandaar dat ik me meer richt op de prijs/smaak verhouding, en die is uiteraard goed te noemen.
Over de smaak heb ik het al gehad, dus richt ik me nu op de prijs.
En met 16,00 euro / liter is Amino Direct zeer goed geprijsd als je dit gaat vergelijken met andere vergelijkbare producten.
Ik zorg dan ook dat ik Amino Direct altijd in huis heb, want je kunt je dosering innemen op welk moment dan ook om er de voordelen van te hebben.
Van mij krijgt Amino Direct dan ook 10 punten, omdat het op alle voor mij belangrijke criteria maximaal scoort.
Zeker aan te bevelen.