XXL Nutrition

Aminozuren

deelo

Cool Novice
Waardering
0
Ik slik sinds een week aminopilletjes
Maar ik wil graag weten of het gevaarlijk is, ik zie in ieder geval wel resultaat
Ik weet alleen niet precies of het gevaarlijk is

niet gevaarlijk

watvoor resultaat ondervind je? lijkt me sterk dat je resultaat ziet na een week amino's.
meeste merken er niet eens iets van ;)

het is geen kuur bro hahah,
amino's zijn puur aanvulling op je eetpatroon

• Topic Starter Topic Starter
niet gevaarlijk

watvoor resultaat ondervind je? lijkt me sterk dat je resultaat ziet na een week amino's.
meeste merken er niet eens iets van ;)

Ik merk wel dat me spieren groter worden

maar het is dus niet gevaarlijk? ik las op ergens op inet dat het de kans op hartproblemen vergroot

ik ben er bijna 100% zeker van dat het geen kwaad kan hoor!

Ik slik sinds een week aminopilletjes
Maar ik wil graag weten of het gevaarlijk is, ik zie in ieder geval wel resultaat
Ik weet alleen niet precies of het gevaarlijk is

Lijkt mij niet! het heeft in principe hetzelfde effect als een bak kwark(alhoewel je daar te maken hebt met caseïne). Het is gewoon een concentraat wat eiwitten bevat, en dat je resultaat ziet zit vast tussen je oren! maar ik wil je niet uit je droom halen! het placebo effect kan veel positieve gevolgen hebben, dus ga zo door en blijf je vragen gerust stellen!

Verder:

Een overmaat aan eiwitten en aminozuren kan schade aanbrengen aan de lever, pancreas (alvleesklier) en/of de nieren.

maar daar hoef je je geen zorgen over te maken! E

Oke in dat geval gah ik er gewoon mee door :cool:

Ik merk wel dat het wat groter is geworden en steviger

jezelf elke week bekijken mag best. alleen niet strelen als er mensen bij zijn.. :P

ff voor de duidelijkheid ik train al een jaar ongeveer
maar ik heb nooits iets met suplementen genomen in dat geval ben ik wel een rookie :P

dat wil nog niet zeggen dat je binnen een week zichtbaar groeit van aminozuren

integendeel, als jij gewoon goed eet zal je in principe net zo hard kunnen groeien als die poederaars. Een goed voedingsschemaboven alles

Terug
Naar boven