Fitness Seller

aminozuren?

dr.pe

Cool Novice
Waardering
0
ff een vraagje met betrekking tot aminozuren.
is het noodzakelijk om aminos voor en na je training in te nemen en in welke vorm dan want ik heb ze wel eens als blokjes gezien maar ook vloeibaar. ik hoop dat iemand mij iets meer hierover kan vertellen. bvd

Ik doe meestal voor de training.

ik doe meestal smorgens in mn shake en na training in mn shake

amino's zijn in de cut het belangrijkst tijndens de bulk krijgt men al genoeg binnen. tijdens het cutten moet je er van uit gaan tog minstens 20 gram binnen te krijgen. (voor de training). duur goedje dus. voordeel van amino's is dat het sneller wordt opgenomen dan andere eiwitten

Nemen jullie dan gewoon poeder voor een shake? Ik heb nu capsules met 400g Amino's in en om aan 10 gram te komen zou ik dan iedere keer 25 pillen moeten slikken. Da's toch wat veel. Ik eet meestal een uurtje voor de training genoeg eiwitten en dan 3g amino's direct voor de training en een shake na de training.

Nemen jullie dan gewoon poeder voor een shake? Ik heb nu capsules met 400g Amino's in en om aan 10 gram te komen zou ik dan iedere keer 25 pillen moeten slikken. Da's toch wat veel. Ik eet meestal een uurtje voor de training genoeg eiwitten en dan 3g amino's direct voor de training en een shake na de training.
als je niet aan het cutten bent is het onzin on amino's te nemen. zonde van je geld imo

• Topic Starter Topic Starter
wat vinden jullie van die flesjes amino exlode dan?

25 capsules op een dag is wel normaal
ligt beetje aan wat voor merk je koopt
vroeger slikte ik 15 per dag
maar voordeel van vloeibaar amino is dat het sneller opgenomen word

Terug
Naar boven