Fitness Seller

Amnesty: 'Arresteer George W. Bush'

Die worden niet gemarteld en zonder enige vorm van proces vastgehouden. Je argumenten worden er niet beter op.

Maar die willen ook niet het hele westen vernietigen en zo kunnen we door blijven gaan.

Proces of niet, onschuldig veroordeelt worden en 20 jaar krijgen is ook geen pretje.

• Topic Starter Topic Starter
Rechtsysteem dat we in NL kennen zitten ook een hoop onschuldige vast, ook maar afschaffen?

Wat heeft dat er nu mee te maken? Op guantanamo werd er gemarteld nog voordat er enige rechtspraak was, gewoon al verdacht zijn was voldoende. Je moet al zeer krom gaan argumenteren om dat goed te praten.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 16:54 ----------

Maar die willen ook niet het hele westen vernietigen

Verschillende van die gevangenen ook niet.

Wat heeft dat er nu mee te maken? Op guantanamo werd er gemarteld nog voordat er enige rechtspraak was, gewoon al verdacht zijn was voldoende. Je moet al zeer krom gaan argumenteren om dat goed te praten.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 16:54 ----------

Verschillende van die gevangenen ook niet.

Hoevaak moet ik nou nog neerzetten dat ik het erg voor de onschuldige vind?
Het idee was niet perfect heb ik nooit beweert, maar ik ben voor, zo simpel is het.

Simpel is het inderdaad.

Martelen is vaak niet eens effectief, uiteindelijk zeg je toch wat ze willen horen. Nutteloze info, zelfs als je de rechten van de mens negeert. Bush was een lachwekkend figuur en heeft heel wat schade aangericht, maar wat er nu staat aan te schuiven bij de republikeinse partij is nog veel gevaarlijker.

Martelen is vaak niet eens effectief, uiteindelijk zeg je toch wat ze willen horen. Nutteloze info, zelfs als je de rechten van de mens negeert. Bush was een lachwekkend figuur en heeft heel wat schade aangericht, maar wat er nu staat aan te schuiven bij de republikeinse partij is nog veel gevaarlijker.
Elke keer als je denkt dat het niet erger en dommer kan weten die Amerikanen ons tog weer te verassen..

Als ik me niet vergis hadden ze door deze methodes veel informatie verzamelend over Bin Laden en al qaida.
Wellicht ook andere aanslagen voorkomen.

Heeft Bush dus gewoon prima gedaan.
Ben in ieder geval blij dat hij dit heeft gedaan.

Als je onder marteling niks te vertellen heb, dan ga je dat toch doen.
Uiteindelijk ga je onzin uitkramen om je leven te redden.
En inderdaad je hebt je vergist, net als Bush.;)

Als ik zo'n afghaan was zou ik flink balen ja, maar je gaat me hiermee niet overtuigen.
Heb een andere mening en me vrijheid is me een hoop waard. :)

Die wil ik me niet laten afpakken door gefrustreerde terroristen en dat daar onschuldige slachtoffers bij vallen zal ik altijd vervelend vinden, maar daar kan ik ook verder weinig aan doen.

Dus in jou vrijheid is marteling goedgekeurd?
Voor een ander z'n vrijheid mag jij dus ook gemarteld worden?
Dan mag het zeker weer niet he???

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 01:56 ----------

Hoevaak moet ik nou nog neerzetten dat ik het erg voor de onschuldige vind?
Het idee was niet perfect heb ik nooit beweert, maar ik ben voor, zo simpel is het.

Zeg dan gewoon dat je tegen bent voor een normale rechtbank als het om dit mensen gaat.
Zie je het al voor je een "martel rechtbank" ipv gewoon overhoren, maar martelen?
Ik wens dat jij nooit gemarteld zal worden, maar ik zal ook niet om je huilen als het gebeurd.;)

Als ik me niet vergis hadden ze door deze methodes veel informatie verzamelend over Bin Laden en al qaida.

Er zijn ook andere manieren om informatie uit iemand te halen, khad laatst toevallig iets gezien over zo iemand die de ondervragingen deed dmv gewoon praten en hij haalde meer uit ze dan via martelingen en toen is hij gewoon ontslagen en vervangen door mensen die martelen.

en ze zullen echt niet zo veel over al qaida te weten zijn gekomen. die mensen zijn gehersenspoeld en denken dat ze in het paradijs komen als ze doodgaan. en wat hebben ze nou uiteindelijk gehad aan het doden van bin laden? helemaal niks, er zijn wss heel veel mensen voor gemarteld en er is veel geld in gepompt om alleen een icoon te doden.

They need people like Bin Laden, so they can point with their ****ing finger "thats the badguy".

En dat is een smoes genoeg om hele land te bombarderen om 1 persoon.
Vergeet niet, meer dan de helft van de wereld vond het goede zaak.
De wereld zelf is gewoon heel slecht!

Dat is wat de Amerikanen simpel volk zoals jij willen laten geloven.Het werkt wel blijkbaar.

Het is algemeen bekend dat je dingen zegt om maar van het martelen af te zijn.

Maakt het leven wel makkelijker. Als we jou lang genoeg martelen dan zou je ook een moord bekennen als men dat zou willen, geen probleem.

Dat die man ooit president is kunnen komen en het dan nog eens 8 jaar is geweest.:o Lang leve Obama!

Wat bush deed is verkeerd en jullie weten dat allemaal heel erg goed, verdedig hem niet

Terug
Naar boven