Fitness Seller

Amsterdam wilt Marokkanen het land uit zetten

damn .. titel is wel erg hoopgevend.. beetje tegenvaller dat het er dan maar om 2 blijkt te gaan.. maargoed we zullen maar zo zeggen; het begin is er!

grappig dat 'criminele jongeren' gelijk word geinterpreteerd als marrokanen in de topictitel en reacties:P

Hele aantallen? Dat is nogal wat. :D Dat geïmporteerde criminelen moeten worden uitgezet is juist de hele strekking van het bericht. De meeste mocro's (inclusief het kleine gedeelte bwm6 rijdende mocro's) zijn gewoon geboren in Nederland en dus Nederlands staatsburger. De grondwet beschermt Nederlandse staatsburgers tegen uitzetting en discriminatie gebasseerd op afkomst.

Tijd dat we die grondwet even aanpassen niet?

Weg met al die smerige criminele tyfusmarokkanen. Ze leven ten koste van anderen, ze leven van ons belastinggeld. En van het geld wat ze verdienen met stelen, beroven, overvallen, drugs dealen en meisjes in de prostitutie voor hun te laten werken. Ze maken potverdomme alles kapot. Het zijn parasieten. Het kankergezwel van de samenleving. Dat klotevolk moet allemaal opfl*kkeren, het land uit. Ik wed als ze daadwerkelijk het land worden uitgezet, er een hele marokkanenrel komt. Tientallen auto's in brand, stenen door de ruiten. Kansloos kkvolk. Voor mij zijn het geen mensen. Voor mij zijn ze als beesten. Parasieten. Ze parasieteren over de ruggen van het hardwerkende eerlijke volk. Die lachen ze nog uit ook. Die bespugen ze. Ik loop in rotterdam over straat en moet het maar normaal vinden dat er door van die kkmannetjes net voor mn voeten word gespuugd en uitgescholden word voor kankerkaas. Het liefst zou ik een pistool pakken en ze allemaal afschieten. Helemaal kapotschieten. Net zolang er op schieten tot ze uit elkaar spatten. Kankermarokkanen, echt. Weg ermee. WEG.

Weg met al die smerige criminele tyfusmarokkanen. Ze leven ten koste van anderen, ze leven van ons belastinggeld. En van het geld wat ze verdienen met stelen, beroven, overvallen, drugs dealen en meisjes in de prostitutie voor hun te laten werken. Ze maken potverdomme alles kapot. Het zijn parasieten. Het kankergezwel van de samenleving. Dat klotevolk moet allemaal opfl*kkeren, het land uit. Ik wed als ze daadwerkelijk het land worden uitgezet, er een hele marokkanenrel komt. Tientallen auto's in brand, stenen door de ruiten. Kansloos kkvolk. Voor mij zijn het geen mensen. Voor mij zijn ze als beesten. Parasieten. Ze parasieteren over de ruggen van het hardwerkende eerlijke volk. Die lachen ze nog uit ook. Die bespugen ze. Ik loop in rotterdam over straat en moet het maar normaal vinden dat er door van die kkmannetjes net voor mn voeten word gespuugd en uitgescholden word voor kankerkaas. Het liefst zou ik een pistool pakken en ze allemaal afschieten. Helemaal kapotschieten. Net zolang er op schieten tot ze uit elkaar spatten. Kankermarokkanen, echt. Weg ermee. WEG.

Marokkanen vallen bij jou minder in de smaak zo te zien, maar je hebt helemaal gelijk.

Hoe vaak ik ook van die mocro's in auto's van +- 80 ruggen zie rijden is ook niet normaal, gelijk de cel in gooien die mafkezen.

Marokkanen vallen bij jou minder in de smaak zo te zien, maar je hebt helemaal gelijk.

Hoe vaak ik ook van die mocro's in auto's van +- 80 ruggen zie rijden is ook niet normaal, gelijk de cel in gooien die mafkezen.
inderdaad. land uit schoppen dat smerige tuig.

al zal er natuurlijk weer niks aan worden gedaan door het zo sociale nederland.

De aard van de beestjes hier komt weer even naar boven hoor. :roflol: potverdomme zeg.

Hoezo geen kennis van zaken en hoezo xenofobie? Ga anders eens door een achterstandsbuurt lopen, kijken hoeveel BMWs je vindt.

mooi weg wezen.

En dit is geen gemakzuchtig argument zeker.

Doe eerst eens een poging om iets positiefs, ook al is 't maar een hééééél klein beetje,
iets meer dan niets ook goed, probeer dat maar te vinden bij dat zooitje skurft!!
Ik heb nog nóóóit iets of het minste geringste positief geluid gehoord over die woestijnratten!!!
Niet van 1 van de leeraren van mijn scholen waar ik was,
niet van 1 van de mentors van 't internaat waar ik woonde, (op 11é wees)
niet van 1 van de patronen in leerberdrijven waar ik actief ben geweest,
niet van 1 (van 2) werkgevers waar ik werk(te).......

Het enige want ik verneem van dat klotenvolk is negatief!!!!
Ze kosten alleen maar klauwen vol geld en ze kunnen
uitsluitend pot-verteren en opmaken!!!

Als ze het land worden uitgezet zijn ze over een week weer terug met alle open grenzen. Is dwijlen met de kraan open helaas.
Kost alleen een hoop geld vliegtuig incl. begeleiding etc.

Daarom, eerst laten werken voor de reis terug in een fabriek en als ze dan alsnog terugkomen over de grens verplichte werkstraf van mwa, laten we zeggen 1 jaar ofzo...

Die eikels moeten de regering en ons geld opleveren in plaats van kosten, maar dat vind ik van alle gevangenen in principe.

Doe eerst eens een poging om iets positiefs, ook al is 't maar een hééééél klein beetje,
iets meer dan niets ook goed, probeer dat maar te vinden bij dat zooitje skurft!!
Ik heb nog nóóóit iets of het minste geringste positief geluid gehoord over die woestijnratten!!!

Nou heb ik het idee dat je ook niet zo zorgvuldig naar die leraren geluisterd hebt.

Maar het is idd een lastig volkje.

Cry me a ****ing river.

Terug
Naar boven