MuscleMeat

Amsterdam wilt Marokkanen het land uit zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe eerst eens een poging om iets positiefs, ook al is 't maar een hééééél klein beetje,
iets meer dan niets ook goed, probeer dat maar te vinden bij dat zooitje skurft!!
Ik heb nog nóóóit iets of het minste geringste positief geluid gehoord over die woestijnratten!!!
Niet van 1 van de leeraren van mijn scholen waar ik was,
niet van 1 van de mentors van 't internaat waar ik woonde, (op 11é wees)
niet van 1 van de patronen in leerberdrijven waar ik actief ben geweest,
niet van 1 (van 2) werkgevers waar ik werk(te).......

Het enige want ik verneem van dat klotenvolk is negatief!!!!
Ze kosten alleen maar klauwen vol geld en ze kunnen
uitsluitend pot-verteren en opmaken!!!

Wel, ik heb wel positiefs gehoord, meer dan 1 keer zelfs.
Wat nu ?
 
Nou heb ik het idee dat je ook niet zo zorgvuldig naar die leraren geluisterd hebt.

Maar het is idd een lastig volkje.

Ik heb wel een mooi vak geleerd en ik verdien nou mijn brood ermee,
het is hard werken maar daar ben ik niet bang voor, en ik betaal me scheel en suf aan al die torenhoge belastingen!!

En komt er zo'n klootveger bij ons bij de bakkerij "soliciteren dan wenst meneer alleen van 08:30 uur tot 16:30 aanwezig te zijn en dan ook nog voor 4 dagen per week met de voorkeur di, wo, do en vrijdag!!!

Laat ze *GVD* schrikdraad zwaffelen ofzo!!!!
 
De aard van de beestjes hier komt weer even naar boven hoor. :roflol: potverdomme zeg.

Hoezo geen kennis van zaken en hoezo xenofobie? Ga anders eens door een achterstandsbuurt lopen, kijken hoeveel BMWs je vindt.

hehe ik wou net zeggen, auto's van 80 ruggen hahaha.
 
waar blijft onze welbekende ariër??
 
Doe eerst eens een poging om iets positiefs, ook al is 't maar een hééééél klein beetje,
iets meer dan niets ook goed, probeer dat maar te vinden bij dat zooitje skurft!!
Ik heb nog nóóóit iets of het minste geringste positief geluid gehoord over die woestijnratten!!!
Niet van 1 van de leeraren van mijn scholen waar ik was,
niet van 1 van de mentors van 't internaat waar ik woonde, (op 11é wees)
niet van 1 van de patronen in leerberdrijven waar ik actief ben geweest,
niet van 1 (van 2) werkgevers waar ik werk(te).......

Het enige want ik verneem van dat klotenvolk is negatief!!!!
Ze kosten alleen maar klauwen vol geld en ze kunnen
uitsluitend pot-verteren en opmaken!!!

Die lekkere meiden zijn het belastinggeld en de criminelen wel waard hoor.

Het wordt hier wel een tikkie overdreven. Moeten we alle Nederlanders en Belgen ook het land uitgooien omdat het allemaal kinderverkrachters zijn?

Als je hier een beetje loopt te schreeuwen voor wat een tyfusvolk het is dan kan je waarschijnlijk nog veel leren over jezelf. Ik zie genoeg hardwerkende Marokkanen die door bekrompen volk worden gediscrimineerd terwijl die gasten net zo goed belastingbetalers zijn. Ra ra wie zouden dat zijn?
 
Wel, ik heb wel positiefs gehoord, meer dan 1 keer zelfs.
Wat nu ?
Inderdaad ze zijn heel behulpzaam bijvoorbeeld, ze vragen altijd of je een probleem hebt :thumbup:
 
Weinig daadkracht.

Wie waren deze helden?
 
Wel, ik heb wel positiefs gehoord, meer dan 1 keer zelfs.
Wat nu ?
Dat was zeker het bericht dat ze uitgezet moesten worden of dat ze vrijwillig het land hadden verlaten :roflol:
 

Héél héél lang geleden kan ik me nog herinneren dat een groep mocrojongeren vrijwillig werkten in een zorgtehuis of iets dergelijks.
En eigenlijk niet zo lang geleden heeft een mocro hoteluitbater gratis onderdak gegeven aan daklozen.

Dat zijn er al 2 hé!:D
 
Die lekkere meiden zijn het belastinggeld en de criminelen wel waard hoor.

Het wordt hier wel een tikkie overdreven. Moeten we alle Nederlanders en Belgen ook het land uitgooien omdat het allemaal kinderverkrachters zijn?

Als je hier een beetje loopt te schreeuwen voor wat een tyfusvolk het is dan kan je waarschijnlijk nog veel leren over jezelf. Ik zie genoeg hardwerkende Marokkanen die door bekrompen volk worden gediscrimineerd terwijl die gasten net zo goed belastingbetalers zijn. Ra ra wie zouden dat zijn?


sta ik 100% achter. Al die tyfus autochtonen ook eruit he zo hebben wij minderheden meer de ruimte om ons te ontwikkelen en te profileren op het persoonlijke vlak enzo weet je... :)
 
Voor de positieve beeldvorming van Marokkanen is het goed dat er mensen als Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb belangrijke (politieke) functies bekleden. Ik vind dat een goed teken. Het argument van veel ontspoorde Marokkanen is dat ze nergens bijhoren en geen kansen krijgen in Nederland. Dit gemakzuchtige argument heeft geen waarde meer omdat het wel degelijk mogelijk is om hoge posities te bekleden als Marokkaan, Turk, Surinamer etc.
Eerdergenoemde 2 zijn een uitstekend voorbeeld daarvan.Ook op mijn werk heb ik Marokkanen gekend die een hoge positie bekleden, dus het kan wel.

Deze groep relschoppers wil gewoon niet, denk ook dat wat je ze ook aanbied qua studie, werk etc. dat gewoon niet helpt. Dat is nml. in de praktijk ook wel gebleken.
Dan is de meest voor de hand liggende logische oplossing het land uitzetten daar is niets rascistisch aan. Overigens worden deze lieden ook in Marokko uitgekotst dus dat zal ze flink gaan tegenvallen, en dat criminele asociale gedrag hoef je daar echt niet te flikken.

Dom dom en nog eens dom je hebt hier zoveel kansen in dit land en dan ga je je zo opstellen.

Goeie post.
 
Ze hebben geen Nederlandse Nationaliteit, hebben geen geldige verblijfsvergunning.....zijn herhaaldelijk bezig met crimineel gedrag....Ik zie geen reden waarom ze hier zouden moeten blijven.

Overigen geldt dat in mijn ogen voor alle herhaal criminelen die en geen paspoort hebben en geen verblijfsvergunning hebben.

En trouwens...als je een verblijfsvergunning hebt...zou je die dan niet gewoon kwijt moeten raken als je herhaaldelijk crimineel gedrag vertoont (en dan heb ik het niet over een paar KLPD bekeuringen) ??
 
Die lekkere meiden zijn het belastinggeld en de criminelen wel waard hoor.

Het wordt hier wel een tikkie overdreven. Moeten we alle Nederlanders en Belgen ook het land uitgooien omdat het allemaal kinderverkrachters zijn?

Als je hier een beetje loopt te schreeuwen voor wat een tyfusvolk het is dan kan je waarschijnlijk nog veel leren over jezelf. Ik zie genoeg hardwerkende Marokkanen die door bekrompen volk worden gediscrimineerd terwijl die gasten net zo goed belastingbetalers zijn. Ra ra wie zouden dat zijn?

???ik heb ze alleen maar "pot"verteren"en"opmaken" zien doen???!!
 
Ook het land uitgooien.

Ik schat dat Dibi wel een Nederlands paspoort heeft;)

Overigens vind ik hem best een goede politicus, maar als het om marokkanen gaat is hij natuurlijk niet echt objectief en slaat hij de plank af en toe ernstig mis.
 
Ik schat dat Dibi wel een Nederlands paspoort heeft;)

Overigens vind ik hem best een goede politicus, maar als het om marokkanen gaat is hij natuurlijk niet echt objectief en slaat hij de plank af en toe ernstig mis.
Waarschijnlijk wel ;)

Ik zie niet in waarom een Marokkaan niet objectief zou kunnen (en moeten) zijn als het gaat om iemand van dezelfde afkomst. Wij zijn toch ook objectief over criminelen van onze afkomst? Dus zo "natuurlijk" vind ik dat allemaal niet. Als inderdaad blijkt dat hij aan subjectieve politiek doet, dan is dat genoeg reden om hem en zijn partij dus niet meer serieus te nemen (voor wie dat überhaupt nog moest doen).
 
Waarschijnlijk wel ;)

Ik zie niet in waarom een Marokkaan niet objectief zou kunnen (en moeten) zijn als het gaat om iemand van dezelfde afkomst. Wij zijn toch ook objectief over criminelen van onze afkomst? Dus zo "natuurlijk" vind ik dat allemaal niet. Als inderdaad blijkt dat hij aan subjectieve politiek doet, dan is dat genoeg reden om hem en zijn partij dus niet meer serieus te nemen (voor wie dat überhaupt nog moest doen).

Subjectieve politiek...Dat is een pleonasme:P

Overigens vraag ik mij af of we subjectief zijn over criminelen van onze afkomst, maar dat terzijde.
 
Back
Naar boven