Bramiej
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 16%
Heej allemaal,
Ik moet binnenkort een presentatie houden over steroïden, en ik ga deze beschouwend houden en hiervoor heb ik 4 meningen nodig(En misschien nog wat andere handige informatie
) van mensen, namelijk:
- Iemand die het gebruikt en er positief over is.
- Iemand die het gebruikt (heeft) en er negatief over is.
- Iemand die het niet gebruikt en er positief over is(Dus die het eigenlijk wel wilt gebruiken maar het niet kan door bepaalde omstandigheden)
- En als laatste iemand die het niet gebruikt en er ook negatief over is.
Zouden jullie mij hier bij willen helpen? Ik zou graag foto's en informatie bij elke mening hebben. Dus zijn hier mensen die geïnteresseerd zijn om mij te helpen? Alvast bij voorbaat veel dank
Met vriendelijke groet,
Bramiej.
Ik moet binnenkort een presentatie houden over steroïden, en ik ga deze beschouwend houden en hiervoor heb ik 4 meningen nodig(En misschien nog wat andere handige informatie
) van mensen, namelijk:- Iemand die het gebruikt en er positief over is.
- Iemand die het gebruikt (heeft) en er negatief over is.
- Iemand die het niet gebruikt en er positief over is(Dus die het eigenlijk wel wilt gebruiken maar het niet kan door bepaalde omstandigheden)
- En als laatste iemand die het niet gebruikt en er ook negatief over is.
Zouden jullie mij hier bij willen helpen? Ik zou graag foto's en informatie bij elke mening hebben. Dus zijn hier mensen die geïnteresseerd zijn om mij te helpen? Alvast bij voorbaat veel dank

Met vriendelijke groet,
Bramiej.

Mijn ballen werden serieuzer kleiner, omdat ik geen HCG had genomen, althans ietwat te laat.