Fitness Seller

Anabole steroïde(Hulp gezocht)

Bramiej

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Heej allemaal,

Ik moet binnenkort een presentatie houden over steroïden, en ik ga deze beschouwend houden en hiervoor heb ik 4 meningen nodig(En misschien nog wat andere handige informatie :)) van mensen, namelijk:
- Iemand die het gebruikt en er positief over is.
- Iemand die het gebruikt (heeft) en er negatief over is.
- Iemand die het niet gebruikt en er positief over is(Dus die het eigenlijk wel wilt gebruiken maar het niet kan door bepaalde omstandigheden)
- En als laatste iemand die het niet gebruikt en er ook negatief over is.

Zouden jullie mij hier bij willen helpen? Ik zou graag foto's en informatie bij elke mening hebben. Dus zijn hier mensen die geïnteresseerd zijn om mij te helpen? Alvast bij voorbaat veel dank :D

Met vriendelijke groet,
Bramiej.

ik kreeg er pijn in mijn ballen van:(

ik gebruik niet, en ik sta er half positief half negatief over;)

maar ik help graag:D

Anabole is voor homo's .

de zoveelste :sad:

Heej allemaal,

Ik moet binnenkort een presentatie houden over steroïden, en ik ga deze beschouwend houden en hiervoor heb ik 4 meningen nodig(En misschien nog wat andere handige informatie :)) van mensen, namelijk:
- Iemand die het niet gebruikt en er positief over is(Dus die het eigenlijk wel wilt gebruiken maar het niet kan door bepaalde omstandigheden)

Zouden jullie mij hier bij willen helpen? Ik zou graag foto's en informatie bij elke mening hebben. Dus zijn hier mensen die geïnteresseerd zijn om mij te helpen? Alvast bij voorbaat veel dank :D

Met vriendelijke groet,
Bramiej.

:eek::eek: dat zie ik nu pas!! je wil dus foto's van mijn testikels? mooi woord... testikels:)

Moved, graag wat serieuzer reageren.

HCG had ik ook genomen omdat mijn piemol het niet meer deed, was net een veertje.. dat hielp wel, maar die pijn bleef maar....

• Topic Starter Topic Starter
Fijn dat er zoveel reacties zo snel zijn :)
Maar ik zoek nu eigenlijk iemand die het gebruikt maar er eigenlijk niet zo blij mee is, met pijne ballen zou ik er niet zo blij mee zijn :eek:
En ja, foto's ook maar ik denk niet dat mijn leraar het zo leuk zou vinden als ik een foto van ballen laat zien :rolleyes:

Fijn dat er zoveel reacties zo snel zijn :)
Maar ik zoek nu eigenlijk iemand die het gebruikt maar er eigenlijk niet zo blij mee is, met pijne ballen zou ik er niet zo blij mee zijn :eek:
En ja, foto's ook maar ik denk niet dat mijn leraar het zo leuk zou vinden als ik een foto van ballen laat zien :rolleyes:

niks mis met aanschouwelijk onderwijs... die kinderen kan niet genoeg angst aangepraat worden (en hoe beter dan door het laten zien van enge plaatjes).

Anyways, ik gebruik niet en heb er geen mening over dus daar heb je ook al niets aan.

Hoi Bramiej,

Ik gebruik nog niet en ben er positief over. Dit omdat je er een grote jongen van wordt en het geheel niet slecht voor je is???

kusjes

interwise

Ik behoor tot je derde categorie maar alleen onder voorwaarden. Positief zijn is in dit geval een te generaliserend woord. Ik ben zeker niet positief over het gebruik van AAS door tieners of mensen die nog geen jaren training achter de rug hebben en verder ook geen doel hebben dat niet op natuurlijke wijze haalbaar is. M.a.w ben jij iemand die een beach boy look wil, dan is er geen enkele reden om van de AAS te snoepen.

Hoi Bramiej,

Ik gebruik nog niet en ben er positief over. Dit omdat je er een grote jongen van wordt en het geheel niet slecht voor je is???

kusjes

interwise

Nou zou jij het erg vinden om dan waarschijnlijk van de week een kleine vragen lijst voor mij te willen invullen? :) Ik neem nog wel contact op als 't zo ver is, alvast bedankt.

En ik kom trouwens net terug van de sportschool, en ik had het er met mijn vriend over waarmee ik trainde, moet je eigenlijk niet na een bepaalde perioden trainen één week rust nemen ofzo? Ik train nu namelijk al sinds half juni zo'n 3 tot 5 keer per week, non stop ???

Heej allemaal,

Met vriendelijke groet,
Bramiej.

Zal ik me dan maar aanmelden als geval 4 zeker.
Ik weet niet hoeveel info en/of foto's je nodig hebt, maar ik heb recentelijk nog een interview gedaan voor Muscle & Strength waar het onderwerp aan bod kwam:
http://www.muscleandstrength.com/articles/jos-true-natural-bodybuilding-interview.html

Verder vind je op mijn website ook nog heel wat aanvullende informatie hier omtrent.

Succes.

Bedankt voor de reactie jos, ik heb even snel gekeken naar het interview, ziet er goed uit, heb nu niet de tijd om het grondig te lezen, moet zo naar school. Maar een TN bodybuilder, is dat dan ook zonder eiwit shakes?

Download de docu bigger,stronger, faster. Hier wordt AAS gebruik in de VS besproken. Hierin komen veel voor en tegenstanders aan het woord. Natuurlijk ook de nodige gebruikers. Ik denk dat je hierin veel informatie zal tegenkomen. Buiten dat is het een leuke docu om te kijken. Succes ermee!

edit: hier is een goede torrent link: http://thepiratebay.org/torrent/4408442/Bigger_Stronger_Faster[2008]DvDrip[Eng]-FXG

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven