XXL Nutrition

Anabole steroïde(Hulp gezocht)

Download de docu bigger,stronger, faster. Hier wordt AAS gebruik in de VS besproken. Hierin komen veel voor en tegenstanders aan het woord. Natuurlijk ook de nodige gebruikers. Ik denk dat je hierin veel informatie zal tegenkomen. Buiten dat is het een leuke docu om te kijken. Succes ermee!

edit: hier is een goede torrent link: http://thepiratebay.org/torrent/4408442/Bigger_Stronger_Faster[2008]DvDrip[Eng]-FXG

Gregg Valentino
Sylvester Stallone
Arnold Schwarzenegger
Hulk Hogan
Jay Cutler

zijn allemaal tegen steroiden, maar ze gebruiken of hebben wel gebruikt.
ik vind het maar een k*t film, leuke drama docu

Bedankt voor de reactie jos, ik heb even snel gekeken naar het interview, ziet er goed uit, heb nu niet de tijd om het grondig te lezen, moet zo naar school. Maar een TN bodybuilder, is dat dan ook zonder eiwit shakes?

Dat wordt ook grondig uitgelegd in het interview en op mijn site.
Hopelijk is je Engels goed genoeg, ik zie dat je nog maar 16 bent.
Maar je kan altijd Google Vertaler gebruiken:
http://www.google.be/language_tools

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heel goed interview vind ik persoonlijk.

Nou, eindelijk weer tijd om het te lezen, en ik moet ook zeggen een heel mooi en intressant stuk :cool:
Ik heb al antwoord gekregen op mijn vraag, eiwit shakes mogen dus.
TN bodybuilding vraagt wel mijn aandacht, ben het er wel mee eens dat je zo moet trainen, maar ik ben pas 16 en train nog niet zo lang als de meeste dus ik heb nog niet echt recht van spreken.

Nou mensen, bedankt voor de vele reacties, donderdag maar eens mooi beginnen aan die presentatie en dan op natuurlijk een goed resultaat hopen :D

Edit: Owh, had nog niet gemerkt dat er een pagina 2 was :P En ja ik heb het voor 90% begrepen, de vraag over isolation training was ingewikkeld maar ik denk dat ik het wel snap, isolation is dus het gewoon focussen op 1 groep? Dus voor biceps alleen curlls, zo iets?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven