AndroidHealthClinic

Vraag! En voorstellen.

Jij bent echt een debiel

@Sanca beter word hier iets aan gedaan de adviezen die deze mensen geven gaan nergens over ze hebben geen eigen ervaring en praten zonder kennis

Dit is ook het advies wat Jordan Peters geeft aan beginners. Ik weet niet of je hem kent, maar zoek hem maar eens op en denk dan nog eens een paar keer na alvorens je iemand debiel noemt, debiel.

Die doseringen komen voort van het advies van Jordan peeters. Claimt zelf op average gym bro doseringen te zitten wat moeilijk te geloven is
700mg test prop + 700mg tren prop + 700 mast prop + HGH + insuline... is dit avarage gym bro tegenwoordig?

Omdat het als eerste kuur niet minstens 500 mg MOET zijn.

Toch even de tijd nemen om wat uitgebreider te reageren.

Wanneer je AAS gaat gebruiken wil je een zo groot mogelijke stap voorwaarts zetten. Veel leden die aan een eerste kuur willen beginnen, overschatten de gains die je pakt tijdens zo een eerste kuurtje. Test 250mg is een dosering waar je wel wat gains zal op pakken maar die gains zijn minder dan test 500mg, terwijl de impact op gezondheid en herstel nagenoeg hetzelfde is. Waarom zou je dan als eerste kuur test beperken tot 250mg? Pak lekker wat extra gains, de gevolgen zijn nagenoeg dezelfde!

Je kan hier dan op gaan reageren: zet dan meteen een gram voor de gains. Nou, neen. De sides die je er bij krijgt op hogere doseringen wegen te zwaar door tegenover de minieme gains die je nog extra zou pakken in een eerste kuur.

Een tweede punt is het stacken van middelen tijdens een eerste kuur. Natuurlijk moet je er geen megamix van middelen van maken maar de oestrogene sides van test only mag je niet te licht inschatten. Als je plots met gyno te kampen krijgt tijdens je kuur, dan verpest je je eerste kuur voor een groot deel. Ook vetgains na een week of 5-6 kunnen voorkomen omdat je oestrogeen te hoog is en je dus meer vet gaat opslaan dan spiermassa aanmaken (zelfs met een clean dieet). Daarom ben ik er voorstander van om gewoon een low dose masteron toe te voegen in je eerste kuur. Een alternatief is om een AI toe te voegen maar het risico hiermee is dat je oestrogeen volledig crasht en dat wil je ook niet. Masteron lijkt me dus gemakkelijker (vooral op lage doseringen, masteron kan je niet blijven gebruiken als AI op heel hoge doseringen). Test 300 en mast 200 lijkt mij een mooi compromis tussen enerzijds niet te hoog doseren en anderzijds een mooi a:e evenwicht.

Nog een derde punt: de middelen die je gebruik bepalen op manier het meest de impact op je gezondheid. Nog meer dan de doseringen zou ik durven zeggen. Orals en tren zijn op relatief lichte doseringen een stuk minder gezond dan pakweg een gram testosteron. Je moet maar eens kijken naar de impact hiervan op lever en nierwaarden, zelfs maanden na het kuren... Kuurders doen er dus goed aan om regelmatig bloed te controleren, iets wat te weinig gebeurt.

Terwijl ik mezelf wat interessant maak met deze post, voeg ik nog even een vierde punt toe. Er wordt vaak gezegd dat je pas moet gaan kuren wanneer je je natty max hebt bereikt. Dit is zowat het achterlijkste advies die ik ooit al heb gelezen. Denk er even over na: je bereikt na jaren trainen een plateau en gaat dan kuren. Kuren is huren wordt gezegd en dat klopt op het gebied dat je lichaam steeds terugvalt naar je natty max. Als je dus wacht to je aan je natty max zit om te kuren, dan val je nadien voor een heel groot deel terug (je natty max kan wel een klein beetje verschuiven, niet veel).

Ga gewoon kuren wanneer je een degelijke basis qua dieet en training hebt. Dan neem je een shortcut naar je natty max en die gains van je kuur kan je bijna volledig vasthouden (mits goed dieet en training na je kuur). Op deze manier zal kuren zinvol zijn, je neemt namelijk een shortcut naar je natty max en behoudt deze gains grotendeels.

Wanneer je pas gaat kuren op je natty max, dan moet je gaan blasten/cruisen om echt je grens voor een langere tijd een groot stuk te verschuiven. Anders val je dus steeds terug na je kuur en dan is kuren idd huren. Lekker ook voor je mentale gezondheid.

Laatst bewerkt:
Omdat het als eerste kuur niet minstens 500 mg MOET zijn.
En hoe weet je dat? Op welke ervaring is dat gebaseerd. Het heeft toch geen nut om als eerste kuur een testonly van 250mg per week te doen als het je toch bijna niets oplevert omdat die dosis te laag is. Als je kuurt, doe het dan zoals het moet zodat je er iets aan hebt. 250mg test met ongeveer dezelfde hoeveelheid van een ander product zoals primo, mast, deca, enz... of 500mg test enanthaat.

En hoe weet je dat? Op welke ervaring is dat gebaseerd. Het heeft toch geen nut om als eerste kuur een testonly van 250mg per week te doen als het je toch bijna niets oplevert omdat die dosis te laag is. Als je kuurt, doe het dan zoals het moet zodat je er iets aan hebt. 250mg test met ongeveer dezelfde hoeveelheid van een ander product zoals primo, mast, deca, enz... of 500mg test enanthaat.

ja want er is niks tussen 250 en 500 en het MOET 500 zijn.

Nu ja als ik velen zie in de gym,ja die halen zelfs niet veel op 500. Ik heb andere dingen gezien op minder dan 500. Dus neen het MOET geen 500 zijn.

Neen ga ik niet doen.Toch zeker niet omdat anderen zeggen dat ik dat moet.
Zout lekker op vent. Niemand neemt je nog serieus of wilt je hier op dit forum.

Jij bent gewoon echt dat ranzige onkruid tussen de tegels dat telkens terugkomt, wat voor vergif je er ook op gooit.

Tot tenminste 600 mg per week loopt de mate van spierwinst lineair met de dosis die je zet. Simpel gezegd: dubbele dosering, dubbele gains.

Waarom zou je slechts 250 mg pw adviseren aan iemand die spierwinst wil? Fijn als er mensen zijn die leuke progressie boeken op 250 mg pw, maar met 500 mg had hun progressie dubbel zo leuk geweest.

Niks daarvan. Johny zijn ervaringen > wetenschap

Ga gewoon kuren wanneer je een degelijke basis qua dieet en training hebt. Dan neem je een shortcut naar je natty max en die gains van je kuur kan je bijna volledig vasthouden (mits goed dieet en training na je kuur). Op deze manier zal kuren zinvol zijn, je neemt namelijk een shortcut naar je natty max en behoudt deze gains grotendeels.

mind=blown

één keer gekuurd = fake natty for life

ja want er is niks tussen 250 en 500 en het MOET 500 zijn.

Nu ja als ik velen zie in de gym,ja die halen zelfs niet veel op 500. Ik heb andere dingen gezien op minder dan 500. Dus neen het MOET geen 500 zijn.
Eerlijk gezegd, denk ik ook dat je vooral overdrijft over gezien hebben. En gebruikers zullen tov niet gebruikers nooit het achterste van hun tong laten zien en hun gebruik altijd minimaliseren.

Terug
Naar boven