- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Omdat het als eerste kuur niet minstens 500 mg MOET zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent echt een debiel
@Sanca beter word hier iets aan gedaan de adviezen die deze mensen geven gaan nergens over ze hebben geen eigen ervaring en praten zonder kennis
700mg test prop + 700mg tren prop + 700 mast prop + HGH + insuline... is dit avarage gym bro tegenwoordig?Die doseringen komen voort van het advies van Jordan peeters. Claimt zelf op average gym bro doseringen te zitten wat moeilijk te geloven is
Misschien besteedde ik wel nèt iets meer aandacht aan goeie training en voeding ofzo. Geen idee hoe het met de rest zit.
700mg test prop + 700mg tren prop + 700 mast prop + HGH + insuline... is dit avarage gym bro tegenwoordig?

Omdat het als eerste kuur niet minstens 500 mg MOET zijn.
Is veranderd dan, zag hem ooit eens claimen dat ie nooit boven de 300 test ging en +- 400 tren zette met wat gh700mg test prop + 700mg tren prop + 700 mast prop + HGH + insuline... is dit avarage gym bro tegenwoordig?
En hoe weet je dat? Op welke ervaring is dat gebaseerd. Het heeft toch geen nut om als eerste kuur een testonly van 250mg per week te doen als het je toch bijna niets oplevert omdat die dosis te laag is. Als je kuurt, doe het dan zoals het moet zodat je er iets aan hebt. 250mg test met ongeveer dezelfde hoeveelheid van een ander product zoals primo, mast, deca, enz... of 500mg test enanthaat.Omdat het als eerste kuur niet minstens 500 mg MOET zijn.
En hoe weet je dat? Op welke ervaring is dat gebaseerd. Het heeft toch geen nut om als eerste kuur een testonly van 250mg per week te doen als het je toch bijna niets oplevert omdat die dosis te laag is. Als je kuurt, doe het dan zoals het moet zodat je er iets aan hebt. 250mg test met ongeveer dezelfde hoeveelheid van een ander product zoals primo, mast, deca, enz... of 500mg test enanthaat.
Houd toch eens op met zeggen wat je allemaal gezien hebt.
Neen ga ik niet doen. Toch zeker niet omdat anderen zeggen dat ik dat moet.

Zout lekker op vent. Niemand neemt je nog serieus of wilt je hier op dit forum.Neen ga ik niet doen.Toch zeker niet omdat anderen zeggen dat ik dat moet.
Zout lekker op vent. Niemand neemt je nog serieus of wilt je hier op dit forum.
Jij bent gewoon echt dat ranzige onkruid tussen de tegels dat telkens terugkomt, wat voor vergif je er ook op gooit.
Ga gewoon kuren wanneer je een degelijke basis qua dieet en training hebt. Dan neem je een shortcut naar je natty max en die gains van je kuur kan je bijna volledig vasthouden (mits goed dieet en training na je kuur). Op deze manier zal kuren zinvol zijn, je neemt namelijk een shortcut naar je natty max en behoudt deze gains grotendeels.
Ik gebruik alleen lichaamseigen stoffen zoals test, gh en insuline dus ik ben gewoon natty, watzmetjou?
Eerlijk gezegd, denk ik ook dat je vooral overdrijft over gezien hebben. En gebruikers zullen tov niet gebruikers nooit het achterste van hun tong laten zien en hun gebruik altijd minimaliseren.ja want er is niks tussen 250 en 500 en het MOET 500 zijn.
Nu ja als ik velen zie in de gym,ja die halen zelfs niet veel op 500. Ik heb andere dingen gezien op minder dan 500. Dus neen het MOET geen 500 zijn.