XXL Nutrition

Vraag! En voorstellen.

@Negan
Je ziet het al. 1000 meningen,1000 mogelijkheden.
Wil trouwens ook niet zeggen dat de één gelijk heeft en de ander niet.

Ik vind het idee uit je eerste post prima.
Begin simpel en niet te hoog. Hou alles overzichtelijk. Met meerdere middelen weet je niet waar het aan ligt als je slecht reageert.
Ik zou zelfs nog lager beginnen, op 300

Nu heb je 1001 meningen :D

Nee Nee Nee volgens de ervaringsdeskundigen hier moet het 500 zijn!!!!! :D

Nee Nee Nee volgens de ervaringsdeskundigen hier moet het 500 zijn!!!!! :D

En volgens veel leden moet het een test only zijn...

Mijn ideale eerste kuur is test/mast, dosering kan dan test 300 en mast 200 zijn. Ideale eerste kuur met weinig risico's op oestrogene sides.

Zet daar nog HCG bij op 2* 500-750IU per week, clomid als nakuur en je hebt een lekkere eerste kuur met een vlot herstel (in de meeste gevallen).

Iedereen die onder de 500 mg adviseert Perm ban geven @johnyjordaan @DGusev @Flappie jullie zijn hierbij genomineerd
0 kennis 0 ervaring en een hoop gay gedoe

dus zijn doel is om te gainen en jij raad hem test/mast aan mast om de bijwerkingen te onderdrukken? lekker meer erin spuiten om bijwerkingen te onderdrukken dus? zou zeggen hou het simpel en hou het op 500mg test als eerste kuur zou ik zeggen ieder zijn mening.

Hier heb je anders zelf ook weinig moeite mee.

Laatst bewerkt:
Iedereen die onder de 500 mg adviseert Perm ban geven @johnyjordaan @DGusev @Flappie jullie zijn hierbij genomineerd

Mijn eerste kuur was 250mg test e met 200mg tren e. Kwam 8 kilo aan die nooit meer weg zijn gegaan.

Misschien besteedde ik wel nèt iets meer aandacht aan goeie training en voeding ofzo. Geen idee hoe het met de rest zit.

Kom maar op met die perm ban ;-)

Mijn eerste kuur was 250mg test e met 200mg tren e. Kwam 8 kilo aan die nooit meer weg zijn gegaan.

Misschien besteedde ik wel nèt iets meer aandacht aan goeie training en voeding ofzo. Geen idee hoe het met de rest zit.

Kom maar op met die perm ban ;-)

Zouden er wel meer mogen doen volgens mij.

Hier kan ik wel inkomen. Ik erger mij ook wel een beetje aan die reacties ivm kuurvoorstellen in het AS topic door diegenen die er zelf geen ervaring mee hebben. Het vervelendste is dat dit dan ook nog de personen zijn die in bijna elke AS topic reageren en kuurvoorstellen afbreken of aanpassen. Wanneer je zelf gebruikt hebt of mensen begeleidt die gebruiken zoals Galen, weet je dat een testo only kuur van 250mg per week, geen echte kuur is en dat je zeker 500mg per week moet zetten of minstens 250mg moet combineren met een ander middel.

Laatst bewerkt:
Hier kan ik wel inkomen. Ik erger mij ook wel een beetje aan die reacties ivm kuurvoorstellen in het AS topic door diegenen die er zelf geen ervaring mee hebben. Het vervelendste is dat dit dan ook nog de personen zijn die in bijna elke AS topic reageren en kuurvoorstellen afbreken of aanpassen. Wanneer je zelf gebruikt hebt of mensen begeleidt die gebruiken zoals Galen, weet je dat een testo only kuur van 250mg per week, geen echte kuur is en dat je zeker 500mg per week moet zetten of minstens 250mg moet combineren met een ander middel.

Niet mee eens.

Lorre lorre

Belonen-Papegaaien3.jpg

Terug
Naar boven