AndroidHealthClinic

Vraag! En voorstellen.

Bezoekers in dit topic

Eerlijk gezegd, denk ik ook dat je vooral overdrijft over gezien hebben. En gebruikers zullen tov niet gebruikers nooit het achterste van hun tong laten zien en hun gebruik altijd minimaliseren.

Zo zijn er ook. Maar degene waar ik het over heb daarvan weet ik dat ze me niks wijsmaken.
 
Je vergeet ‘denk ik’ of heb je ze zelf gepind en 24/7 in de gaten gehouden?

Jammer dat jij geen mensen kent die je door en door kan vertrouwen. Ik ken er zo nl. wel.

Waren ook geen random mensen in de gym waar ik het over heb.
 
Eerlijk gezegd, denk ik ook dat je vooral overdrijft over gezien hebben. En gebruikers zullen tov niet gebruikers nooit het achterste van hun tong laten zien en hun gebruik altijd minimaliseren.



Dit,

elke gebruiker minimaliseerd zijn middelen gebruik /misbruik,of het nu over alcohol ,drugs of anabolen gaat
 
Jammer dat jij geen mensen kent die je door en door kan vertrouwen. Ik ken er zo nl. wel.
Vergeet niet dat als iemand helemaal alleen is, het een heel ander persoon is dan tegenover vrienden. Hoe goed je ze ook denkt te kennen ;-) Vergeet het maar haha
 
Jammer dat jij geen mensen kent die je door en door kan vertrouwen. Ik ken er zo nl. wel.

Waren ook geen random mensen in de gym waar ik het over heb.
In ieder geval zijn ze niet groot geworden met die kleine kuurtjes.
 
Jezus, wat zijn jullie allemaal wantrouwend. Je kan duidelijk lezen wie er aan de tren zitten:p
 
Misschien ben jij te naïef? :P

haha zou kunnen, maar betwijfel het. De hele discussie wordt volledig uit zijn verband getrokken. De vraag is 500mg test > 250mg test = JA DUH! Daar is geen twijfel over mogelijk, zolang je het niet vergelijkt met anderen. Maar dat betekent niet dat 500mg test EW de gouden regel is kwa dosering voor de eerste kuur.
 
haha zou kunnen, maar betwijfel het. De hele discussie wordt volledig uit zijn verband getrokken. De vraag is 500mg test > 250mg test = JA DUH! Daar is geen twijfel over mogelijk, zolang je het niet vergelijkt met anderen. Maar dat betekent niet dat 500mg test EW de gouden regel is kwa dosering voor de eerste kuur.
Nee klopt, zelfs 600mg dus.

Je kuurt toch voor gains, waarom dan een lagere dosis zetten als de sides lineair zijn.
 
Nee klopt, zelfs 600mg dus.

Je kuurt toch voor gains, waarom dan een lagere dosis zetten als de sides lineair zijn.

Met sides bedoel je neem ik aan spierwinst?
 
Back
Naar boven