MuscleMeat

anabolen gebruik en kinderen krijgen

duurde bij mij ruim 8 maanden clean zijn voordat er ook maar enige verbetering in kwam. proviron hielp wel enig zins.

-rodge

muscleboy zei:
Mijn vriendin is zwanger geraakt tijdens kuur.
Beste kameraad zijn vriendin tijdens het kuren.
Trainingsmaat zijn vriendin tijdens het kuren.
Collega op werk zijn vriendin tijdens kuren...

Allemaal uitzonderingen?
ja, waarom niet. het zaad dat je ejaculeert is al drie maanden eerder gemaakt. heeft drie maanden nodig om te rijpen. het zou wel is kunnen dat je de eerste weken van een kuur nog vruchtbaar bent, maar na een tijdje heb je normaalgezien geen enkele levende spermatozoide meer en dat duurt toch een paar weken. laat maar is uw zaad testen na een kuur. als je echte testosteron hebt gebruikt, komt er alleszins een periode dat je onvruchtbaar bent, maar ik kan mij inbeelden dat het niet onmiddelijk gebeurt omdat je nog levende zaadcellen in je balzak hebt die al aangemaakt zijn voor je met je kuur begon.

-Anabolen (in bijzondere mate deca en trenbolone) verminderen het aantal zaadcellen
-Pregnyl zou verantwoordelijk zijn voor vervorming van zaadcellen

heb jij nog verdere info of toelichting waarom pregnyl zaadcellen zou vervormen. ik geloof dat het hele board pregnyl (hcg) in en/of in de nakuur gebruikt..

Maat van mij heeft er 6 jaar over gedaan.
Kwam door AS.
Gebruikte niet een kuur zoals hierboven omschreven, maar ik heb er voor gekozen om de vrouw eerst te voorzien van wat zaad van mij voordat ik begin.

Dus dat wordt een kaartje sturen binnenkort! :D

heb jij nog verdere info of toelichting waarom pregnyl zaadcellen zou vervormen. ik geloof dat het hele board pregnyl (hcg) in en/of in de nakuur gebruikt..

Zoek eens op "ledygcellen", dan vind je er wel wat over.
Zoek ook eens op amerikaanse boards, staat wat uitgebreidere informatie op.

Was geloof ik alleen bij grotere hoeveelheden. Als je 500iu per week zet in 2shots heb je hier iig geen last van..

In de bijsluiter staat dat HCG na 6maanden gebruik je spermacellen verbetert.

Zoals al eerder gezegd gaat het hier om abnormale doseringen.

Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal.

Dat is dus 12000IU in 2weken tijd.

Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent.

Ze hadden het over 4injecties per week gedurende 2weken dat is dus 1500iu per shot. Er word voor bodybuilders aanbevolen om 300-500IU te nemen E5D.
Dus dan zit je echt onder die 28% abnormale zaadcellen.

En zoals ik zei moet je de bijsluiter van HCG is lezen, daar hebben ze het over gebruik van 6maanden de spermacellen verbeterd en geen kortere periode. En ik neem aan dat ze dit eerst getest hebben anders staat het niet in de bijsluiter. Dus een kleine hoeveelheid HCG kan in mijn ogen weinig kwaad doen. En als je daadwerkelijk je zaadcellen wilt verbeteren zul je naar je dokter moeten gaan en vragen naar de juiste manier om HCG te gebruiken.

Zoals al eerder gezegd gaat het hier om abnormale doseringen.

Dat is dus 12000IU in 2weken tijd.

Ze hadden het over 4injecties per week gedurende 2weken dat is dus 1500iu per shot. Er word voor bodybuilders aanbevolen om 300-500IU te nemen E5D.
Dus dan zit je echt onder die 28% abnormale zaadcellen.

En zoals ik zei moet je de bijsluiter van HCG is lezen, daar hebben ze het over gebruik van 6maanden de spermacellen verbeterd en geen kortere periode. En ik neem aan dat ze dit eerst getest hebben anders staat het niet in de bijsluiter. Dus een kleine hoeveelheid HCG kan in mijn ogen weinig kwaad doen. En als je daadwerkelijk je zaadcellen wilt verbeteren zul je naar je dokter moeten gaan en vragen naar de juiste manier om HCG te gebruiken.

Ik snap er niks meer van... HCG zou cellen van Leydig beschadigen en daardoor dus zaadcellen vervormen. Nu doe ik een search via google en staat idd in de bijsluiter dat HCG voorgeschreven wordt bij onvruchtbaarheid bij de man

Bovendien is het enkel beschikbaar in 1500 en 5000iu. En niet in 250 of 500iu, de dosis die leydigcellen niet zou beschadigen. Wat is het nu? Wordt je er vruchtbaar of onvruchtbaar van ???

Ik snap er niks meer van... HCG zou cellen van Leydig beschadigen en daardoor dus zaadcellen vervormen. Nu doe ik een search via google en staat idd in de bijsluiter dat HCG voorgeschreven wordt bij onvruchtbaarheid bij de man

Bovendien is het enkel beschikbaar in 1500 en 5000iu. En niet in 250 of 500iu, de dosis die leydigcellen niet zou beschadigen. Wat is het nu? Wordt je er vruchtbaar of onvruchtbaar van ???

Dit komt voor bij bijna alle "duistere producten" ind e bodybuildingwereld, het is echt stom, je weet op de duur niet meer wat je wel en niet kan geloven. Zelfde verhaal met tren, eerst is het slecht voor de nieren, niet voor de lever, dan is het slecht voor de lever en voor de nieren, en nu de laatste tijd zou het helemaal niet zo slecht zijn voor nieren en lever, raar toch hoor.

Maar ik heb wel eens gehoord dat die vervorming tijdelijk zou zijn... maar of het waar is weet ik helemaal niet...

Beste wat je kan doen is iemand zoeken die HcG genomen heeft en nadien een zoon/dochter geproduceert heeft, ben je meteen zeker ;)

Dit komt voor bij bijna alle "duistere producten" ind e bodybuildingwereld, het is echt stom, je weet op de duur niet meer wat je wel en niet kan geloven. Zelfde verhaal met trenbolone, eerst is het slecht voor de nieren, niet voor de lever, dan is het slecht voor de lever en voor de nieren, en nu de laatste tijd zou het helemaal niet zo slecht zijn voor nieren en lever, raar toch hoor.

Maar ik heb wel eens gehoord dat die vervorming tijdelijk zou zijn... maar of het waar is weet ik helemaal niet...

Beste wat je kan doen is iemand zoeken die HcG genomen heeft en nadien een zoon/dochter geproduceert heeft, ben je meteen zeker ;)

Was het maar zo simpel; iedereen reageert anders op medicatie... Hoe langer ik in deze sport zit hoe sceptischer ik word tov onderzoeken. Wat moet je op den duur nog aannemen? Voor elk onderzoek dat er gedaan wordt is er een ander die het tegengestelde beweert...

Wat je zegt over vervorming is idd tijdelijk; maar ondertss kan je toch een aantal maanden onvruchtbaar zijn (wat in schril contrast staat met vermelding in de bijsluiter!)

Nu train je 6 jaar netjes, zonder jezelf vergrepen te hebben aan de roids, dat is een hele prestatie moet ik je toegeven (mij lukte dat niet;)).

Maar nu wil je op korte termijn aan kinderen beginnen, is het dan niet verstandiger eventjes te wachten?

Stel je bent over 3 maanden klaar met je kuurtje, en 2 maanden daarna is je wijfie zwanger, dan is de kans op schade, aan je kindje vele malen hoger, dan wanneer je clean bent! ;)

Dus beter wacht je even, alvorens te starten met kuren, je zou het jezelf niet vergeven als je kindje afwijkingen hebt, die ontstaan kunnen zijn door roids...

Of start je kuur en wacht een jaar met kindjes!

Succes iig!

Terug
Naar boven