Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, waarom niet. het zaad dat je ejaculeert is al drie maanden eerder gemaakt. heeft drie maanden nodig om te rijpen. het zou wel is kunnen dat je de eerste weken van een kuur nog vruchtbaar bent, maar na een tijdje heb je normaalgezien geen enkele levende spermatozoide meer en dat duurt toch een paar weken. laat maar is uw zaad testen na een kuur. als je echte testosteron hebt gebruikt, komt er alleszins een periode dat je onvruchtbaar bent, maar ik kan mij inbeelden dat het niet onmiddelijk gebeurt omdat je nog levende zaadcellen in je balzak hebt die al aangemaakt zijn voor je met je kuur begon.muscleboy zei:Mijn vriendin is zwanger geraakt tijdens kuur.
Beste kameraad zijn vriendin tijdens het kuren.
Trainingsmaat zijn vriendin tijdens het kuren.
Collega op werk zijn vriendin tijdens kuren...
Allemaal uitzonderingen?
-Anabolen (in bijzondere mate deca en trenbolone) verminderen het aantal zaadcellen
-Pregnyl zou verantwoordelijk zijn voor vervorming van zaadcellen
heb jij nog verdere info of toelichting waarom pregnyl zaadcellen zou vervormen. ik geloof dat het hele board pregnyl (hcg) in en/of in de nakuur gebruikt..
heb jij nog verdere info of toelichting waarom pregnyl zaadcellen zou vervormen. ik geloof dat het hele board pregnyl (hcg) in en/of in de nakuur gebruikt..

Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal.
Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent.
Zoals al eerder gezegd gaat het hier om abnormale doseringen.
Dat is dus 12000IU in 2weken tijd.
Ze hadden het over 4injecties per week gedurende 2weken dat is dus 1500iu per shot. Er word voor bodybuilders aanbevolen om 300-500IU te nemen E5D.
Dus dan zit je echt onder die 28% abnormale zaadcellen.
En zoals ik zei moet je de bijsluiter van HCG is lezen, daar hebben ze het over gebruik van 6maanden de spermacellen verbeterd en geen kortere periode. En ik neem aan dat ze dit eerst getest hebben anders staat het niet in de bijsluiter. Dus een kleine hoeveelheid HCG kan in mijn ogen weinig kwaad doen. En als je daadwerkelijk je zaadcellen wilt verbeteren zul je naar je dokter moeten gaan en vragen naar de juiste manier om HCG te gebruiken.

Ik snap er niks meer van... HCG zou cellen van Leydig beschadigen en daardoor dus zaadcellen vervormen. Nu doe ik een search via google en staat idd in de bijsluiter dat HCG voorgeschreven wordt bij onvruchtbaarheid bij de man
Bovendien is het enkel beschikbaar in 1500 en 5000iu. En niet in 250 of 500iu, de dosis die leydigcellen niet zou beschadigen. Wat is het nu? Wordt je er vruchtbaar of onvruchtbaar van![]()

Dit komt voor bij bijna alle "duistere producten" ind e bodybuildingwereld, het is echt stom, je weet op de duur niet meer wat je wel en niet kan geloven. Zelfde verhaal met trenbolone, eerst is het slecht voor de nieren, niet voor de lever, dan is het slecht voor de lever en voor de nieren, en nu de laatste tijd zou het helemaal niet zo slecht zijn voor nieren en lever, raar toch hoor.
Maar ik heb wel eens gehoord dat die vervorming tijdelijk zou zijn... maar of het waar is weet ik helemaal niet...
Beste wat je kan doen is iemand zoeken die HcG genomen heeft en nadien een zoon/dochter geproduceert heeft, ben je meteen zeker![]()
).