Markusss27
Novice
- Waardering
- 0
Beste mensen,
Ik ben hier vandaag voor het eerst.
Heb al meerdere info over deze site gelezen en dacht toch mijn verhaal hier te plaatsen om advies te kunnen krijgen.
Ik zit met het volgende probleem:
Mijn aanleg voor spieren kweken is heel slecht.
Dit komt doordat mijn pezen minder dik zijn dan bij een normaal iemand.
Bij mij zijn de pezen 3,5mm en bij een normaal iemand tussen de 5 a 7mm.
Dit is geconstateerd door middel van een echografie.
Hierdoor heb ik heel snel last van mijn pezen en ben ik erg blessure gevoelig.
Mijn vraag is nu het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb ooit 2ml testosteron gebruikt en 1m deca gespoten en tablet vorm gebruikt in het verleden. Of is groeihormoon beter voor dit probleem?
Ben 1.93m en weeg 95kg.
Mijn Fysio zegt dat ik moet kappen met het zware trainen en dat ik nu op 95% van me kunnen zit met me pezen.
Hopelijk weten jullie iets voor dit probleem. Het is helaas genetisch bepaald bij mij maar wil desondanks toch groeien en meer kracht kweken.
Groeten,
Mark
Ik ben hier vandaag voor het eerst.
Heb al meerdere info over deze site gelezen en dacht toch mijn verhaal hier te plaatsen om advies te kunnen krijgen.
Ik zit met het volgende probleem:
Mijn aanleg voor spieren kweken is heel slecht.
Dit komt doordat mijn pezen minder dik zijn dan bij een normaal iemand.
Bij mij zijn de pezen 3,5mm en bij een normaal iemand tussen de 5 a 7mm.
Dit is geconstateerd door middel van een echografie.
Hierdoor heb ik heel snel last van mijn pezen en ben ik erg blessure gevoelig.
Mijn vraag is nu het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb ooit 2ml testosteron gebruikt en 1m deca gespoten en tablet vorm gebruikt in het verleden. Of is groeihormoon beter voor dit probleem?
Ben 1.93m en weeg 95kg.
Mijn Fysio zegt dat ik moet kappen met het zware trainen en dat ik nu op 95% van me kunnen zit met me pezen.
Hopelijk weten jullie iets voor dit probleem. Het is helaas genetisch bepaald bij mij maar wil desondanks toch groeien en meer kracht kweken.
Groeten,
Mark