AndroidHealthClinic

Anabolen of Groeihormoon

Markusss27

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ben hier vandaag voor het eerst.
Heb al meerdere info over deze site gelezen en dacht toch mijn verhaal hier te plaatsen om advies te kunnen krijgen.

Ik zit met het volgende probleem:

Mijn aanleg voor spieren kweken is heel slecht.
Dit komt doordat mijn pezen minder dik zijn dan bij een normaal iemand.
Bij mij zijn de pezen 3,5mm en bij een normaal iemand tussen de 5 a 7mm.
Dit is geconstateerd door middel van een echografie.
Hierdoor heb ik heel snel last van mijn pezen en ben ik erg blessure gevoelig.

Mijn vraag is nu het volgende:

Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb ooit 2ml testosteron gebruikt en 1m deca gespoten en tablet vorm gebruikt in het verleden. Of is groeihormoon beter voor dit probleem?

Ben 1.93m en weeg 95kg.

Mijn Fysio zegt dat ik moet kappen met het zware trainen en dat ik nu op 95% van me kunnen zit met me pezen.

Hopelijk weten jullie iets voor dit probleem. Het is helaas genetisch bepaald bij mij maar wil desondanks toch groeien en meer kracht kweken.

Groeten,

Mark

Je aanleg om spiermassa te winnen heeft niks te maken met het feit dat je pezen niet sterk genoeg zijn. Echter kan je wel beperkt worden in het aanzetten van spiermassa.

Ik denk niet dat wanneer je AAS of hGH gaat gebruiken je pezen verdikt. En de kans op blessures/ontstekingen des te groter wordt. Tevens zal je voor je spiermassa winst moeten blijven trainen.

Waarom trek je de mening van je fysio in twijfel?

Edit: "Mijn Fysio zegt dat ik moet kappen met het zware trainen en dat ik nu op 95% van me kunnen zit met me pezen". Mocht dit zo zijn dan ligt het niet aan de dikte van je pezen maar eerder een structurele afwijking.

je kan er niets aan doen. Zou alleen uitkijken met kuurtjes waar bold, winny, etc die wat brosse pezen opleveren, moet je een keer allemaal precies opzoeken zijn al topics over geweest. Deca, dbol, oxy, primo etc is meer weggelegt voor jou geval.

Er gaan ook verhalen de ronde dat Anavar de pezen zou versterken. Feit of fictie? misschien dat de ervaren gebruikers wat meer commentaar hierop kunnen geven.

mijn pezen zijn heel hard gegroeid van hgh..na 5maanden voelde ik dit heel hard..zou t zeker aanraden

Cools zei:
mijn pezen zijn heel hard gegroeid van hgh..na 5maanden voelde ik dit heel hard..zou t zeker aanraden
hoe voel je dat? zie je dat? had je eerst problemen en waren die na je HGH kuur verdwenen? ik snap niet goed wat je bedoelt met dat je pezen gegroeid zijn.

door op een andere manier te trainen(extreme variatie) kunnen je pezen flink aansterken, moet je ff op internet wat over opzoeken. daarnaast zou gh weleens kunnen helpen ja.

Er gaan ook verhalen de ronde dat Anavar de pezen zou versterken. Feit of fictie? misschien dat de ervaren gebruikers wat meer commentaar hierop kunnen geven.

Correct...Anavar versterkt de pezen..misschien het proberen waard? Kuurtje Anavar 80mg pd voor 6 wkn..

hoe voel je dat? zie je dat? had je eerst problemen en waren die na je HGH kuur verdwenen? ik snap niet goed wat je bedoelt met dat je pezen gegroeid zijn.

voelde het met men handen je hebt pezen die je kunt voelen..binnekant elleboog tussen bicep en voorarm bv en aan achtekant knie..zijn een stuk dikker als vroeger en het is algemeen geweten dat van hgh je pezen dikker worden..alles groeit ervan

Hmm normaal gesproken worden je pezen juist ook sterker van krachttraining, maar is dit bij jou niet het geval dan?

je kan er niets aan doen. Zou alleen uitkijken met kuurtjes waar bold, winny, etc die wat brosse pezen opleveren, moet je een keer allemaal precies opzoeken zijn al topics over geweest. Deca, dbol, oxy, primo etc is meer weggelegt voor jou geval.

Bold staat toch helemaal niet bekend om brosse pezen? Winny zou ze vergroten maar de kwaliteit ervan verminderen idd.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom trek je de mening van je fysio in twijfel?
Omdat ik groter wil worden en een beter figuur wil krijgen dan dat ik nu heb. Ik doe het al jaren en wil het niet gaan opgeven....

En winny zou ze vergroten maar de kwaliteit ervan verminderen? Als je winny neemt en vervolgens anavar gebruiken om de kwaliteit ervan te versterken?

Omdat ik groter wil worden en een beter figuur wil krijgen dan dat ik nu heb. Ik doe het al jaren en wil het niet gaan opgeven....

En winny zou ze vergroten maar de kwaliteit ervan verminderen? Als je winny neemt en vervolgens anavar gebruiken om de kwaliteit ervan te versterken?

Ik zou dan gewoon alleen anavar gebruiken, heb je denk ik meer aan.

ik zou eerst een deca only kuurtje pakken, als je deca only doet, versterkt dat je pezen en aanhechtingen, dat doen bodybuilders regelmatig als ze een blessure hebben..

en na een tijdje zou ik dan een gewone kuur doen, met test deca ofzo..

ik zou eerst een deca only kuurtje pakken, als je deca only doet, versterkt dat je pezen en aanhechtingen, dat doen bodybuilders regelmatig als ze een blessure hebben..

Goede raad van jou, hopelijk heeft hij dan geen vriendin.

Dit advies wat je geeft is de aller eerste basic regel inmiddels denk ik:

NOOIT DECA ONLY!!

Nou er is nog hoop, als je kijkt wat voor een k*tgewichtjes die 110 kg buffels hier in de VS liften.. ???

wie heeft er al eens 200mg deca gespoten 6weken?:D

Terug
Naar boven