MuscleMeat

anabolic diet with anabolic steroids

Bezoekers in dit topic

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
dag mensen heb nog eens naar mijn consulent gebeld en hij zei dat ik in feite aan het bulken ben met die dieet.. vind het een beetje ingewikkeld ma soit, zou ik mijn TESTE verhogen naar 750mg of tog bij de 500 blijven?
En ik ben van plan win 50mg ED te slikkenvanaf week 6, maar heb mijn potjes niet meer. IS geen drama ofzo e, maar zou ik eventueel iets anders kunnen nemen vr de resterende kuur?
Heb uit bronnen hoort MAST, maar ben er niet echt vr omdat mijn bf mss te hoog ligt

als er andere suggesties zijn... die zijn altijd welkom

merci..

voor de mensen die echt geen idee hebben over het gaat==>zie dagbooeken
anabolic diet with anabolic steroids
 
ik kan weinig uit je tekst op maken man beetje raar getypt

waar ben je op het moment mee bezig en wat wil je
 
wrm nieuw topic aanmaken???
 
ik kan weinig uit je tekst op maken man beetje raar getypt

waar ben je op het moment mee bezig en wat wil je

nu ben ik met Testp bezig kickstart van 3weken (deze week is de laatste), in combo met test e 500mg EW.
MAAR ik ging vanaf week zes Wtabs toeveoegen 50mg ED, maar die heb ik doorgegeven... maar er terug aan te geraken is nou geen probleem. Maar zijn er nog andere producten die zeer goed te combineren zijn met TEST E? om ook eventueel harder uit de kuur te komen?
Of zou ik toch bij de WINSTROL blijven?

grtz
hopelijk versta je het nu:(;)
 
nu ben ik met Testp bezig kickstart van 3weken (deze week is de laatste), in combo met test e 500mg EW.
MAAR ik ging vanaf week zes Wtabs toeveoegen 50mg ED, maar die heb ik doorgegeven... maar er terug aan te geraken is nou geen probleem. Maar zijn er nog andere producten die zeer goed te combineren zijn met TEST E? om ook eventueel harder uit de kuur te komen?
Of zou ik toch bij de WINSTROL blijven?

grtz
hopelijk versta je het nu:(;)

wintrol inject omde dag 50 mg

grttt
 
wintrol inject omde dag 50 mg

grttt

moet het inject zijn?
Is geen prob ofzo, maar schynt klote veel pijn te doen. Of vergis ik mij daar in?

Bedankt den BB
grtz
 
Back
Naar boven