MuscleMeat

anabolic halo pro series

Goessie

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
6%
hallo

heeft er iemand ervaring met anabolic halo pro series???
Als ik de beschrijving van het product lees dan ziet het er goed uit...

Ik ken het product niet, maar weet wel dat ieder product een positieve beschrijving heeft.....

het zoveelste Pre Workout supp.. en zoals met de meeste PWO hangt het geheel af van de persoon zelf of je er wat van voelt..

ik denk dat hij te vergelijken is met megagrow van xxl of total muscle van b&f gewoon een postworkout...

1 tip: geloof niet wat de fabrikant schrijft over zijn supplementen.

Heb Halo in het verleden gebruikt.
Icm vapor kon ik toch er lekkere trainingen uit halen en had ook het gevoel dat ik goed herstelde.
Dit gebruikte ik destijds op aanraden van mijn coach oma, zat zeer laag in de carbs en dan ben je soms niet vooruit te branden.
Misschien dat een produkt beter aanslaat omdat je zolaag in je calorieen zit, weet het niet, maar had er wel een lekker gevoel over.
Smaak valt over te twisten, proeft als vloeibare tandpasta.
Wel lekker fris:D

halo

halo heb ik geprobeerd.. wel in combi met nano vapor
dit werkte wel goed

Toch effe deze post opnieuw opbrengen. Lees en hoor vaak dat je echt kou krijgt etc, nadat men het neemt. Kan iemand mij een zicht geven op wat de resultaten zijn, training, herstel,etc

Toch effe deze post opnieuw opbrengen. Lees en hoor vaak dat je echt kou krijgt etc, nadat men het neemt. Kan iemand mij een zicht geven op wat de resultaten zijn, training, herstel,etc

Herstel is prima er op!! is idd koud.. net of je een metos oid hebt doorgeslikt en hij in je maag nog werkt zegmaar..

Is verder prima spul,

Dark matter van HMP vond ik zelf nog wat beter!

Herstel is prima er op!! is idd koud.. net of je een metos oid hebt doorgeslikt en hij in je maag nog werkt zegmaar..

Is verder prima spul,

Dark matter van HMP vond ik zelf nog wat beter!

Uhu, maar werkt blijkbaar wel op andere manier die v HMP. Iets te merken aan spiermassa bij deze?

Terug
Naar boven