XXL Nutrition

Anabolic Steroid: ultimate reseach guide

Op welke punten vind je hem beter als anabolics2006?

super..dus binnekort kunnen we weer paar topics in geavenceerde schema sectie van jou vinden:D

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:

Hoe de hormonen werken in je lichaam en de samenhang ervan voornamenlijk.

Zal anders even "stiekem" wat stukken copy/pasten voor leerzame thread deel.

wel knap dat jij zo kan copy/pasten vanuit een boek zo het internet op;)

helemaal top dus!

Ik kan niet wachten IKKE! , de karma ligt al klaar :P

neem een tekstscanner, hoef je helemaal niet te typen of plaatjes te copyeren. dan wordt het bestand ook niet groter dan normaal bij WORD. op die manier kun je in ongeveer een uur 120 paginas makkelijk erop zetten

kimi zei:
neem een tekstscanner, hoef je helemaal niet te typen of plaatjes te copyeren. dan wordt het bestand ook niet groter dan normaal bij WORD. op die manier kun je in ongeveer een uur 120 paginas makkelijk erop zetten

Heb je toch wel speciale software voor nodig meen ik.

ja shit weet niet meer hoe het heet, iemand heeft het eens voor me geinstaleerd vanaf een cd, maar die pc is nu 100km verderop. maar tis niet zoiets heel bijzonders hoor, mss is het ook wel van internet te downloaden

goede info in het boek,leest makkelijk. enkel het gedeelte over insuline is wat gedateerd imo.

meeste aas profiles zijn echter ook te vinden op steroid.com

-rodge

Infinity zei:

anabolics 2006 is een mega ... boek! ongekent wat weinig nieuwe info erin zeg!
Voordat geld zou je toch wel iets verwachten en zeker info over igf-1 is beknopt en dat terwijl men er nu veel meer over weet, en MGF daar word 0,00 over geschreven!
nee dat boek is de slechtste koop van dit jaar .
Het boek dat IKKE aangaf is zeer zekers erg informatief en deel zijn mening dat deze beter is.

Ik snap zowiezo niet waarom mensen die boeken zouden willen kopen als je internet hebt.

Weggegooid geld imo.

Testo zei:
Ik snap zowiezo niet waarom mensen die boeken zouden willen kopen als je internet hebt.

Weggegooid geld imo.

jawel joh,

geld moet rollen toch en het staat stoer in je kast:p :p :p
nee zit deels wel wat in want ik heb ook mega veel boeken van vorige hobby;s etc, maar inderdaad waste of money, maar over AAS lees ik het vaak liever uit een boek dan via het net een boek sleep je makkelijker mee naar de plee dan je pc (hoewel dat wel een reden was dat ik een laptop haalde)

Hahaha.....met de laptop naar de plee gaat me ook net ff wat te ver dus je hebt wel weer een punt,gab.:D

Eerste stukje bij leerzame topics sub forum

Terug
Naar boven