Fitness Seller

Anabolic ZMA dosering

Dejavu

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m84
Massa
94kg
Kreeg vandaag een potje Anabolic ZMA (Body & Fitshop), omdat z'n ouders er schijnbaar moeilijk over deden. Naja, potje aangenomen en was wel is benieuwd. Alleen vond ik de dosering een beetje vaag, of ik ben waarschijnlijk gewoon dom..

In ieder geval, dosering: "Neem dagelijks 3 capsules 30-60 minuten voor het slapen gaan.". Bedoelen ze hiermee 3 capsules over de dag verspreid waarvan 1 voor het slapen gaan, of gewoon 3 capsules voor het slapen gaan?

3 voor het slapen

3 voor het slapen , 30 min voor kwark/caseine shake of 30 min na ;)

4 stuks tis altijd onder gedoseerd

3 voor het slapen , 30 min voor kwark/caseine shake of 30 min na ;)

Er wordt geadviseerd om deze minimaal 30 min na de laatse eiwittvoedsel in te gaan nemen.
Ut ervaring weet ik dat als je het eerder doet, dan val je heel moeilijk in slaap.
Verder ben ik super blij met ZMA, veel meer kracht en blij gevoel.

• Like
Waarderingen: Ymir
tenzij je 3 x per dag slaapt 3 30/60 min voor het slapen gaan.

Bereid je voor op harde ochtenderecties en soms nare droompjes

Begin maar met 1tje

Begin met 2 en kijk of dat al helpt, verhogen kan altijd nog :) Ik had zelf genoeg aan 2 stuks.

Kreeg vandaag een potje Anabolic ZMA (Body & Fitshop), omdat z'n ouders er schijnbaar moeilijk over deden. Naja, potje aangenomen en was wel is benieuwd. Alleen vond ik de dosering een beetje vaag, of ik ben waarschijnlijk gewoon dom..

In ieder geval, dosering: "Neem dagelijks 3 capsules 30-60 minuten voor het slapen gaan.". Bedoelen ze hiermee 3 capsules over de dag verspreid waarvan 1 voor het slapen gaan, of gewoon 3 capsules voor het slapen gaan?

Veel duidelijker kan het niet beschreven worden toch? ;)
3 voor het slapengaan

Ik gebruik dezelfde, neem altijd twee capsules voor het slapen gaan ipv 3 ivm dat ik ook multivits neem waar zinc en magnesium in zit, en ook in mn voeding zelf, daarmee zit ik wel goed

Je moet er vitamine d3 (5000iu) bij slikken.
Loop je helemaal de hele dag met een Boner rond :D

Dat betreft 100mg zinc per dag gedurende 10 jaar, daar kom je niet zomaar aan.;)

Dat ligt eraan. Die 10 jaar waar jij naar refereert betreft bij incidenteel gebruik. Bij ZMA van Body en Fit worden 3 capsules per dag geadviseerd. Dit beteft 90 mg totaal, tel daarbij de zink op die je uit voeding haalt en andere preparaten en je kan makkelijk iedere dag de 100+ halen. Ieder zijn eigen keuzes, maar in mijn ogen maakt dit een no go voor mij.

Incidenteel gebruik van zink onder de 100 milligram per dag leidde niet tot een verhoogde kans op kanker. Wie echter doseringen boven de 100 milligram had gebruikt, had 2,2 keer meer kans op prostaatkanker dan iemand die geen supplementen gebruikte en dus een inname had in de buurt van de aanbevolen 11 milligram per dag.

Bij mannen die een gewoon zinksupplement langer dan tien jaar hadden geslikt was de kans 2,4 keer hoger dan bij mannen die geen supplementen gebruikten.

Dat ligt eraan. Die 10 jaar waar jij naar refereert betreft bij incidenteel gebruik. Bij ZMA van Body en Fit worden 3 capsules per dag geadviseerd. Dit beteft 90 mg totaal, tel daarbij de zink op die je uit voeding haalt en andere preparaten en je kan makkelijk iedere dag de 100+ halen. Ieder zijn eigen keuzes, maar in mijn ogen maakt dit een no go voor mij.

30 capsules = 30mg totaal, check:

Samenstelling per 3 capsules:
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybui.../anabolic-zma/?sqr=anabolic zma&#ingredienten

Dat is al een groot verschil :)
ik denk dat je met zinc supps + voeding <50mg per dag uit komt. Ik denk ook niet dat mensen het year round gaan gebruiken, vaak kopen ze een maandpotje en vervolgens een tijd niks.

Terug
Naar boven