XXL Nutrition

anavar dosering

Onzinnige doseringen komen hier weer voorbij van mensen die nooit echte anavar hebben gehad. 80mg!!! :eek:

50mg in eerste kuur is zat! halfwaarde tijd Anavar is iets meer dan 9uur, dus mooiste is als je 3x p/dag inneemt met een maaltijd.
Hele goeie combi is met creatine. Geweldige krachtgains kun je dan maken.

Laten we het dan zo formuleren.
Alle underground anavar die je in Nederland kan krijgen op 80-100mg per dag en als je humangrade kan krijgen op een of andere manier (tijdmachine?) dan is 50mg waarschijnlijk genoeg.

Ben het trouwens wel met je eens wbt de creatine. Zonde als je geen creatine neemt tijdens anavar.

Wat een ieder doet moet ie maar zelf weten. Waar ik eigenlijk naar toe wilde is, dit is TS z'n eerste kuurtje dan kun je ook met UG anavar best wat "lager" beginnen. 80-100mg hoeft helemaal niet.

Ik snap nooit hoe een Var only een kennismaking met AAS kan zijn. Test is voor 99% van de kuurders toch de basis van een hun kuren, waarom dan als je kennis wilt maken met AAS niet Test only pakken, zonder kickstart of whatever, puur zodat je ziet hoe je er op reageert, AKA kennis mee maken.

Even opgezocht en onderzoek toont een gemiddelde half life van 10u aan bij jongere personen. Bij ouderen 12,5u.

Dit wil zeggen een actief leven van 20u gemiddeld.

Bij een enkele inname zit je 4u zonder of lager testosteron/androgene werking. Bij inname smorgens en savonds zit je met pieken en dalen.

Dus inname 3maal per dag is het beste.

Laatst bewerkt:
Ik zie mensen veranderen op 50mg anavar only (ug). Ik heb het dan over droger worden en meer spierdefinitie. Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht.

Terug
Naar boven