Fitness Seller

Anavar en slaapproblemen

joseppe10

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hoi allemaal,

ik had gewoon een vraagje waar ik graag een aantal antwoorden op zou willen weten.
Kan het zijn dat je van anavar enige slaapproblemen krijgt?
Is tamoxifen goed als nakuur bij anavar of is nolvadex beter?
Gewoon informele vragen die me wat wijzer moeten maken.
Danku voor de reacties.

Bij anavar heb ik zelf nog nooit een nakuur gedaan, is niet echt nodig na 4-6 weekjes orals zou het alleen doen na dbol.
Slaapprobleem nooit last van gehad, gebruik je al ZMA?

Tamoxifen is de werkzame stof van Novaldex. Zoals Lockon al zegt is een nakuur na Anavar niet echt gebruikelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Nee nog niet maar overweeg om 50 mg ed te doen voor 6 weekjes maar wou gewoon wat meer info hieromtrent.

******** toevallig dat je dit post.

Zit op dag 2 anavar en heb gister zo slecht geslape niet normaal!

Elke keer als ik mijn ogen dicht deed kreeg ik een druk op mijn ogen/voorhoofd en zak ik allemaal zwarte strepen.
Had steken op mijn borst/verhoogde hartslag en dit bleef maar aanhouden vanaf mijn training van 7 uur.

Heb tot half 5 ofzo wakker gelegen en viel de hele tijd maar half in slaap.

En heb ook nog een angstaanval ofzo gehad de eerste keer dat ik in slaap viel. Ik schrok opeens wakker hoge hartslag moest meteen licht aan zetten.

Maar goed hopen dat het vanavond beter gaat ( zit op 40mg per dag )

Iemand nog ervaringen hiermee of is dit gewoon toeval die slaapproblemen?

******** toevallig dat je dit post.

Zit op dag 2 anavar en heb gister zo slecht geslape niet normaal!

Elke keer als ik mijn ogen dicht deed kreeg ik een druk op mijn ogen/voorhoofd en zak ik allemaal zwarte strepen.
Had steken op mijn borst/verhoogde hartslag en dit bleef maar aanhouden vanaf mijn training van 7 uur.

Heb tot half 5 ofzo wakker gelegen en viel de hele tijd maar half in slaap.

En heb ook nog een angstaanval ofzo gehad de eerste keer dat ik in slaap viel. Ik schrok opeens wakker hoge hartslag moest meteen licht aan zetten.

Maar goed hopen dat het vanavond beter gaat ( zit op 40mg per dag )

Ligt niet aan de Anavar, of je moet hypergevoelig zijn voor hoge bloeddruk etc en niet tegen verhoogd testostoron kunnen (na 2 dagen lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk).

Verhoogde testosteron?
Van wat zou hij dan verhoogde testosteron krijgen op dat moment Lockon?
Hoe ik heb vernomen verhoogd anavar je testosteron helemaal niet of ik moest fout zijn?

Kan gewoon zijn omdat je even moet wennen aan een ongekende stof in je lichaam. Verder geen zorgen om maken... Tenzij de klachten blijvend zijn natuurlijk.

Terug
Naar boven