Fitness Seller

Anavar icm Acenocourmarol (Bloedverdunners)

Thomasz92

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Ik heb al ongeveer 2 jaar trombose in mijn linkerbeen, en slik hiervoor ook bloedverdunners.

Nu was ik van plan om binnenkort een Anavar only kuur te gaan starten, maar vraag mij af of dit effect heeft op de werking van mijn bloedverdunners.

mvg.

Dit zou ik dus niet hier vragen maar bij apotheek of arts, die weten welke medicijnen zamen kunnen.
Op ht internet is ok wel zo'n site van mediatie wat samen kan en welke niet maar weet die site zo niet meer.
Is iig voor dokteren en dat soort volk.

Over het algemeen zijn AAS bloeddrukverhogend.
Volgens mij mag jij met je bloedverdunners ook maar 1-2 glazen alcohol oid per dag.

Ik zou zeggen een no go, mits goed begeleid door een arts, maar das een mooie utopie als je het mij vraagt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik slik deze medicijnen niet voor mijn bloeddruk, alleen de dikte van het bloed wordt hierdoor bepaald.

Dat zeg ik toch ook niet. Je bloed wordt verdund door deze medicijnen en aangezien AAS bloeddrukverhogend zijn (doorgaans), vergroot dit de kans aanzienlijk op bijvoorbeeld een hersenbloeding.

En aas kan er voor zorgen dat je bloedvolume ook tie neemt.

[Link niet meer beschikbaar]

anticoagulant effect of coumarins enhanced by anabolic steroids

anticoagulant effect is anti stollingseffect. Kortom door AAS werkt Acenocourmarol sterker. Dit geeft een verhoogde kans op bloedingen. Door intensieve controle zou de dosis Acenocourmarol aangepast kunnen worden maar dat is dan echt wekelijks bloedprikken en dus AAS in overleg met arts. Op eigen houtje zonder de arts te informeren vind ik een no go!

Maar google: Acenocoumarol anabolics --> antwoord op vraag in een paar seconden. Zo moeilijk is dat toch niet?

Edit: zat de wiki door te bladeren en zie iets staan waar je niet zo 123 meteen aan denkt.

De werking van coumarinen kan o.a. worden versterkt door acetylsalicylzuur en andere NSAID's, heparine, schildklierhormonen, glucagon, allopurinol, disulfiram, alcohol, anabole en androgene steroïden, remmers van CYP2C9 (zoals amiodaron, cimetidine, azoolantimycoticum (miconazol vermijden, ook uitwendig/oromucosaal gebruik), SSRI's, probenecide en teniposide), antibiotica (zoals erytromycine, amoxicilline, tetracyclinen, sulfonamiden (co–trimoxazol vermijden), neomycine, chlooramfenicol), sulfonylureumderivaten (tolbutamide), lipidenverlagende middelen (zoals statines), tamoxifen.

Tamoxifen staat er dus ook bij. Dus zowel je kuur als je nakuur heeft effecten op je stolling. Of het effect van nolva + of - is moet je zelf ff opzoeken.

Terug
Naar boven