XXL Nutrition

anavar kuurtje

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik zit te denken om over een tijdje een anavar only kuurtje te doen om te kijken hoe ik op dat product reageer.
Mijn afgelopen kuurtjes waren rond de 1000mg aan 2 a 3 middelen totaal dus ik probeer nu een dosering te bepalen voor de anavar.

Wat zou voor iemand met mn kuurverleden een goede dosering zijn qua anavar? Ik zit zelf te denken aan 100mg aangezien ik bang ben dat ik van minder niet echt veel zal merken en het kost toch geen drol dus why not he :D

Dude je ging toch ff proberen naturel te gainen :p

Anavar goedkoop?
ik vind de ug al vrij duur.

Ik zit te denken om over een tijdje een anavar only kuurtje te doen om te kijken hoe ik op dat product reageer.
Mijn afgelopen kuurtjes waren rond de 1000mg aan 2 a 3 middelen totaal dus ik probeer nu een dosering te bepalen voor de anavar.

Wat zou voor iemand met mn kuurverleden een goede dosering zijn qua anavar? Ik zit zelf te denken aan 100mg aangezien ik bang ben dat ik van minder niet echt veel zal merken en het kost toch geen drol dus why not he :D

Anavar is duur, als je 100 mg neemt zit je altijd goed.
Maar voor dat geld wat je erin wilt gaan steken ,had ik wel wat anders gedaan.

was ook 90mg/pd van plan voor 8 weken, maar heb me toch bedacht.

90 waarom zo hoog...40 lijkt me zat.
Mits massa je doel is..maar dan zou ik zowiezo geen anavar gebruiken.

Correct me if am wrong wbt niet gebruiken voor massa.

90 waarom zo hoog...40 lijkt me zat.
Mits massa je doel is..maar dan zou ik sowieso geen anavar gebruiken.

Correct me if am wrong wbt niet gebruiken voor massa.

Als ik 70kilo woog misschien, gewoon om te kijken wat het doet.

wat weeg je dan ? ( nieuwsgierig)

ha ha...nee.

:d

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb toch het gevoel dat het weggegooid geld word,ga na de zomer maar weer aan de Test :D

Ik weet niet waarom maar heb twee keer 1 dag 40 k
mg anavar genomen, maar voelde me geestelijk k*t zeer vreemd ??

ben ook van mening dat dit weg gesmeten geld is, anavar doet weinig en al helemaal op zen eentje

Terug
Naar boven