Fitness Seller

anavar kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Ug is toch echt niet duur en die zijn nog 10mg ook ipv 2mg.
Humangrade is een ander verhaal....

idd, dit kost me hooguit een paar tientjes per week dus boeie.
Ik verwacht er ook geen wonderen van, maar ben gewoon nieuwsgierig wat de eigenschappen van dit middel op zich zijn.

Totaal niet interessant om daar mee bezig te zijn. louter voor een spierblessure te herstellen

Laatst bewerkt:
ik doe ze nu op 50mg/dag bij dk en test als deel vcan een "herstelkuur" die ook gelijk dient als cut kuur.

materiaal had ik al lang staan, zijn kleine witte potjes van een merk met 3 woorden, op 10mg / tablet.

ik neem ze alle 5 s morgens na het ontbijt. voorlopig merk ik niet veel. had gisteren wel een mooie pomp in mijn armen, ondanks een totale k*ttraining (ik heb echt last in mijn armen, + zwaar onder onderhoud aan het eten en zonder KH => dood)
de DK/test gaat er pas vanavond in, dus ik heb nu 3 dagen op var only.
voor te gainen is het toch niet genoeg (denk ik, zonder voldoende te eten kan ik moeilijk oordelen)

ik weet ook niet in hoeverre dit product goed gedoseerd is. ik denk als je 100% echte anavar hebt, en dán 50mg/dag in je kl*ten - dan ga je wel goed gaan vermoed ik :D

Anavar goedkoop?
ik vind de ug al vrij duur.

volgens mij is hij ubersarcastisch :p

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Hoi, Wil je me even informeren welke anabolen je aanraad voor zo min mogelijk haarverlies en zo'n maximale gewichts toename, niet droogtrainen anabolen zoals jullie het noemen?

Kweeg nu 57- 58kg (1m 70cm) en heb 2 jaartjes geleden gekuurd met sustanon en "deca-durabolin">deca.
kom van 54 kg dus tog 3-4 kg kunnen houden. tijdens de kuur tot op 63kg geraakt. Heb last van haar uitval. en ja zou weer wa breder willen zijn. kHeb eerst gekuurd om van een blessure te recuperen. Welke kuur zou jij mij voorschrijven?

dank u vriendelijk

Jij moet met jouw stats (die om te huilen zijn) nog niet eens denken aan kuren.. ga eens eerst fatsoenlijk eten en ga als je wat opgebouwd hebt pas aan AS denken..

Hoi, Wil je me even informeren welke anabolen je aanraad voor zo min mogelijk haarverlies en zo'n maximale gewichts toename, niet droogtrainen anabolen zoals jullie het noemen? :banme:

Kweeg nu 57- 58kg (1m 70cm) en heb 2 jaartjes geleden gekuurd met sustanon en "deca-durabolin>deca-durabolin>"deca-durabolin>deca-durabolin>deca.
kom van 54 kg dus tog 3-4 kg kunnen houden. tijdens de kuur tot op 63kg geraakt. Heb last van haar uitval. en ja zou weer wa breder willen zijn. kHeb eerst gekuurd om van een blessure te recuperen. Welke kuur zou jij mij voorschrijven?

dank u vriendelijk

Dude...please :windup:

Hoi, Wil je me even informeren welke anabolen je aanraad voor zo min mogelijk haarverlies en zo'n maximale gewichts toename, niet droogtrainen anabolen zoals jullie het noemen?

Kweeg nu 57- 58kg (1m 70cm) en heb 2 jaartjes geleden gekuurd met sustanon en "deca-durabolin">deca.

dank u vriendelijk

Geen geld voor eten maar wel voor te kuren?

Yo, waarom geen 1000mg primo?

Waarschijnlijk goedkoper, minder slecht en effectiever voor de zomer.

Gr seeker

Yo, waarom geen 1000mg primo?

Waarschijnlijk goedkoper, minder slecht en effectiever voor de zomer.

Gr seeker

Goedkoper? Als ik 1000mg primo ga zetten kost me dat hypothetisch gesproken 30 euro per week. 700mg anavar per week kost me nog niet eens de helft daarvan.
Ik ben me trouwens bewust dat massa winst nihil zal zijn, ik belust me vooral op de kracht die je zou krijgen ervan.

Goedkoper? Als ik 1000mg primo ga zetten kost me dat hypothetisch gesproken 30 euro per week. 700mg anavar per week kost me nog niet eens de helft daarvan.
Ik ben me trouwens bewust dat massa winst nihil zal zijn, ik belust me vooral op de kracht die je zou krijgen ervan.

Dan ben je in 10 weken 150 euro meer kwijt, maar heb je wel de door mij beschreven voordelen... Wat is je meer waard?

Gr

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Dus? :cool:

Gr

Dan ben je in 10 weken 150 euro meer kwijt, maar heb je wel de door mij beschreven voordelen... Wat is je meer waard?

Gr

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Dus? :cool:

Gr

Ik wil vooral veel kracht en wil anavar eens op hoge dosering pakken, maar waarschijnlijk pak ik er nog wat test en/of primo naast zodat het qua massa niet een complete teleurstelling gaat zijn :)

edit: ik zie je foto trouwens net, jij bent echt sick groot bro!

Laatst bewerkt:
Ik wil vooral veel kracht en wil anavar eens op hoge dosering pakken, maar waarschijnlijk pak ik er nog wat test en/of primo naast zodat het qua massa niet een complete teleurstelling gaat zijn :)

edit: ik zie je foto trouwens net, jij bent echt sick groot bro!

Var en primo schijnen ook wel lekker synergetisch te werken volgens een bekende van me die hier eens mee gekuurd heeft.

Terug
Naar boven