Fitness Seller

Anavar log

• Topic Starter Topic Starter
Aaah.
Ik zit nu in week 4 met anavar (cuttende) En moet zeggend at ik tevreden ben.
Ben goed droger geworden en kracht is licht stijgende.
Goed om te horen, ben ook wel beetje leaner geworden ook al was ik aan het bulken, lol. Veel succes man. Hier is een fototje na een rug training, en benen.
350tp92.jpg

benen
1z37wpc.jpg

heb niet echt een front foto gepakt. Chest ziet er toch kut uit, lol :D

Laatst bewerkt:
update: ben naar dokter geweest. Hij verzekerde me dat het een verkrampte rug is. Mag nu 2 weken lang geen rug oefeningen doen en moet ontstekingsremmers nemen. Kan natuurlijk nog steeds andere spiergroepen trainen maar baal er wel van.

Verkrampte rug is niet fijn natuurlijk maar wel beter als nier/lever schade.

denk niet dat je 6 kilo massa hebt gepakt op een 5wk anavar only kuur terwijl je 2% bent gedaalt( 2% vet ong 1.5 kilo+4.5 zwaarder) ;)

wel leuke kracht gainz verder maar niet echt extreem verder, zou toch meer verwachten van anavar op bench en ohp. van 55x5 naar 60x5 op OHP zou je natty verwachten van een 4.5 kilo bulk in 5 weken.

wel mooie verhouding, 80x1 en 5x60, ik zit op 80x2, 70x7 en 60x11 ofzo :roflol: was de form wel het zelfde?

squat 20 kilo gainz is wel leuk maar als ik naar de rest kijk is niet alles van die 20 kilo door de kuur.

en waarom niet? Man waarom doe jij alsof je altijd alles beter weet terwijl jij de grootste ecto bent van dit forum en nog nooit hebt gekuurd?

Verkrampte rug is niet fijn natuurlijk maar wel beter als nier/lever schade.
Ja, zeker wel. Ga mijn lichaam nu 1-2 maand rust geven en dan toch nog eens proberen een test-e kuurtje te bestellen

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

en waarom niet? Man waarom doe jij alsof je altijd alles beter weet terwijl jij de grootste ecto bent van dit forum en nog nooit hebt gekuurd?
Maakt mij niet uit wat andere mensen denken hoor. Ik kijk naar de schaal en metingen, beter bewijs kan ik niet hebben imo :)

Mooi dat het je lever niet is!

Omdat dat VEEL meer is dan je normaal van een anavar only cycle zou verwachten, en dan nog tijdens een cut niet een bulk.

Beter de grootste ecto dan de kleinste :roflol:

Mooi dat het je lever niet is!

Omdat dat VEEL meer is dan je normaal van een anavar only cycle zou verwachten, en dan nog tijdens een cut niet een bulk.

Beter de grootste ecto dan de kleinste :roflol:

Ik herhaal ga niet dinges zeggen waar je niks vanaf weet moraalriddertje.

Ja man ben lekker klein en nu?

even een topic hijack zou iemand mij kunnen vertellen hoe duur anavar is ( graag in pm/karma)
ik hoor dat het redelijk duur is en wou wss anavar als eerste "kuur" gebruiken ( voor de feeling)

even een topic hijack zou iemand mij kunnen vertellen hoe duur anavar is ( graag in pm/karma) ik hoor dat het redelijk duur is en wou wss anavar als eerste "kuur" gebruiken ( voor de feeling)

ligt eraan of je underground of human grade anvar koopt. ik zou persoonlijk voor de human grade gaan. deze is duur maar wel stukken beter waarschijnlijk. de underground anavar die ik had vond ik echt ruk.

ligt eraan of je underground of human grade anvar koopt. ik zou persoonlijk voor de human grade gaan. deze is duur maar wel stukken beter waarschijnlijk. de underground anavar die ik had vond ik echt ruk.
Ik ben nu een tijdje aan lezen over kuren , en ik vraag me altijd af waar je goed spult krijgt.
Ik zie via google tientallen sites en dan denk ik bij mezelf dat kan toch nooit fatsoenlijk spul leveren

Ik ben nu een tijdje aan lezen over kuren , en ik vraag me altijd af waar je goed spult krijgt.

Ik zie via google tientallen sites en dan denk ik bij mezelf dat kan toch nooit fatsoenlijk spul leveren

Nooit via die websites bestellen. De kans dat je opgelicht wordt is groot.

Nooit via die websites bestellen.
ja zo,n vermoeden had ik ook al:roflol:

Ik kan wel een een kameraad vragen ken hem al langer en gebruikt zelf ook al 3 jaar ongeveer.
Ook de enigste bron die ik persoonlijk ken, in iedergeval bedankt voor de tip.

dit.

ug is ook vaak gwn winnie of een mix.

ja zo,n vermoeden had ik ook al:roflol:

Ik kan wel een een kameraad vragen ken hem al langer en gebruikt zelf ook al 3 jaar ongeveer.
Ook de enigste bron die ik persoonlijk ken, in iedergeval bedankt voor de tip.
Best zelf een source vinden, niet via websites. Mijne was duur aangezien ik het als vervanging van een test-e kuur kreeg.. reken toch op 100 euro minstens als je 6 weken aan 50 mg doet, dat is als het echte var is..

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Wil je nou zeggen dat ik niets vn kuren weet omdat 6 kilo van 5 weken anavar only in een cut unheard of is? :roflol:
Klinkt high carb 4000+ kcal als een cut eigenlijk? Kan niet echt volgen hier :(

Best zelf een source vinden, niet via websites. Mijne was duur aangezien ik het als vervanging van een test-e kuur kreeg.. reken toch op 100 euro minstens als je 6 weken aan 50 mg doet, dat is als het echte var is.. ---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ---------- Klinkt high carb 4000+ kcal als een cut eigenlijk? Kan niet echt volgen hier :(
ja had al ongeveer door hoe duur het was, maar wil eerst nog een half jaar natty verder trainen, dan heb ik vast wel 100-200 euro opgespaard haha.

Hoe beviel anavar bij jouw dan?

ja had al ongeveer door hoe duur het was, maar wil eerst nog een half jaar natty verder trainen, dan heb ik vast wel 100-200 euro opgespaard haha.

Heel goed, leuk spul, weinig sides. Wat ik vooral merkte was meer uithoudingvermogen, spieren die zich zeer hard op pompen tijdens het trainen, minder spierpijn en ( in mijn geval ) toch mooi bijgekomen

[/COLOR]Klinkt high carb 4000+ kcal als een cut eigenlijk? Kan niet echt volgen hier :(

BF kwijtraken=cut of je dat nou op 1200 kcals doet of 7500.

kan je imo beter investering in een test only kuurtje.

3x10ml test kost je 100euro ofzo.
30-40 voor nolva. hcg optioneel.
10 ofzo voor de naalden ect en je bent er.

als je nog geld over hebt kan je anavar kickstart pakken.

although heel eerlijk.

als je kuurt moet je niet te krap itten met geld, onverwachte kosten kunnen best voorkomen.

Terug
Naar boven