Fitness Seller

Anavar log

Bezoekers in dit topic

BF kwijtraken=cut of je dat nou op 1200 kcals doet of 7500.








kan je imo beter investering in een test only kuurtje.

3x10ml test kost je 100euro ofzo.
30-40 voor nolva. hcg optioneel.
10 ofzo voor de naalden ect en je bent er.

als je nog geld over hebt kan je anavar kickstart pakken.





although heel eerlijk.


als je kuurt moet je niet te krap itten met geld, onverwachte kosten kunnen best voorkomen.
Het was nooit mijn intentie te cutten, maar mooi dan :D
 
BF kwijtraken=cut of je dat nou op 1200 kcals doet of 7500. kan je imo beter investering in een test only kuurtje. 3x10ml test kost je 100euro ofzo. 30-40 voor nolva. hcg optioneel. 10 ofzo voor de naalden ect en je bent er. als je nog geld over hebt kan je anavar kickstart pakken. although heel eerlijk. als je kuurt moet je niet te krap itten met geld, onverwachte kosten kunnen best voorkomen.
Nou ik ben nu aan het cutten, naar rond de 10% ( nog nooit eerder gedaan:o) Dan wil ik cleanbulken en vetpercentage niet boven de 14-15 laten gaan. Daarna een lichte cut weer naar 10/11 met behulp van anavar zodat ik iets massa gain en vet kwijt raak maar kracht toe neemt, en daarna wil ik 500 test e gaan gebruiken. Vandaar dat ik nu ook een paar Anavar logs volg. Persoonlijk als ik het zo lees is Anavar een leuke toevoeging voor iemand die wil beginnen met kuren en niet al te belastend voor het lichaam.

Edit: mijn pa heeft laast ook nog een hartinfact gehad, mijn moeder heeft al een keer hartritme stoornissen gehad, mijn oom heeft al een hartinfact gehad(3x) dus het is nogal een familie kwaaltje, vandaar dat ik me ook eerst wil laten onderzoeken voordat ik echt "heavy" ga kuren
 
Nou ik ben nu aan het cutten, naar rond de 10% ( nog nooit eerder gedaan:o) Dan wil ik cleanbulken en vetpercentage niet boven de 14-15 laten gaan. Daarna een lichte cut weer naar 10/11 met behulp van anavar zodat ik iets massa gain en vet kwijt raak maar kracht toe neemt, en daarna wil ik 500 test e gaan gebruiken. Vandaar dat ik nu ook een paar Anavar logs volg. Persoonlijk als ik het zo lees is Anavar een leuke toevoeging voor iemand die wil beginnen met kuren en niet al te belastend voor het lichaam.

Edit: mijn pa heeft laast ook nog een hartinfact gehad, mijn moeder heeft al een keer hartritme stoornissen gehad, mijn oom heeft al een hartinfact gehad(3x) dus het is nogal een familie kwaaltje, vandaar dat ik me ook eerst wil laten onderzoeken voordat ik echt "heavy" ga kuren
Zeker laten doen, je bloeddruk zal stijgen en je KAN last krijgen. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar het is zeker en vast mogelijk.
 
Back
Naar boven