Big'r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
DBC01 zei:Het punt met deze eindeloze trein 'published studies' is dat volgende week weer een andere studie gepubliceerd wordt waarin staat dat Anavar bij bijvoorbeeld 50mg per dag in één keer 2 keer zo toxisch wordt of dat Anavar bij gebruik op Vogelspinnen ongelimiteerde spiergroei veroorzaakt en daar gaan we dan allerlei conclusies aan binden.
Als je eens een keer de moeite zou nemen om deze studies daadwerkelijk door te lezen in plaats van ze bij voorbaat af te zeiken zou je misschien nog iets kunnen leren.
Je hebt altijd geweldige kritiek wanneer Elmo, BC of ik iets post, maar ten allen tijde blijkt uit je "kritiek" dat je niet eens de moeite hebt genomen om de studies door te lezen.
Kritiek kun je uiten wanneer je ziet dat er iets niet klopt aan een studie of wanneer iemand iets verkeerd heeft geinterpreteerd.
DBC01 zei:Sowieso worden er zelden of nooit tests gedaan met anabole steroiden op een manier zoals ze in het BB gebruikt worden omdat de hoeveelheden in het jargon 'crimineel hoog' genoemd worden.
Bestaan er dus studieresultaten met anabole middelen waar er hoeveelheden zijn gebruikt die de BB-gebruiker evenaren? Nauwelijks. Alleen al daarom hecht ik niet zoveel belang aan internet-publicaties over dit soort middelen.
Volgende week klinkt het weer anders.
Als je de moeite zou doen om hier eens een keer iets over te lezen zou je tot de conclusie koment dat er dus wel onderzoeken worden gedaan met hoeveelheden die voor ons relevant zijn.
100 mg oxy, 600 mg test E, 600 mg deca en 80 mg anavar niet relevant?
DBC01 zei:Enne, als we dit soort publicaties serieus meenemen in onze overwegingen dan moeten we Willem K. óók rehabiliteren want die komt wekelijks met dit soort uitkomsten op de proppen. Alleen wordt Willem verketterd en iemand van het board bedankt, voor dezelfde publicaties.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar alle steroid profiles op het internet waar ook jij je informatie vandaan haalt zijn gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
Wanneer een BigCat of wie dan ook niet de moeite zou hebben genomen om deze profielen voor ons te maken, zou helemaal niemand weten wat hij in zijn lichaam spoot of wat voor bijverschijnselen ze veroorzaken........
Dan zat jij nu aan de 100 mg dianabol/dag omdat het toch geen kwaad kan.
De hele medische wetenschap is gebaseerd op dit soort onderzoeken, en alle medicijnen die de dokter je voorschrijft.
Zonder onderzoek gebruikte jij geen nolva en HCG. Ook geen vitaminen, visolie, eiwitten en creatine.
Dat iemand als WK word "verketterd" slaat ook al nergens op. Hij is een journalist die informatie brengt van waaruit mensen zelf verder kunnen kijken.
De dingen die hij stelt zijn niet absoluut, en wanneer je het onzin vindt kun je natuurlijk altijd zelf eens de moeite nemen om te kijken wat de rest van de studies over een bepaald onderwerp zeggen.

) achter "Ergogenics" te zetten in een post. Daar sta ik nu ook niet meer achter omdat ik wel degelijk wat wijzer ben geworden van sommige artikels.
Heb ik je al eens verteld hoezeer ik je waardeer als mens en bodybuilder. (slijm, slijm)