Fitness Seller

Anavar of is het winny?

• Topic Starter Topic Starter
Is je training on point? Je voeding? Je vetten? Je slaap? Je herstel? Allemaal factoren die invloed kunnen hebben op je gewrichten....
ja dat zit wel goed ga ook al wel even mee en ken men lichaam, en ik plaats de topic odmat ik dit paar jaar terug ook al is had gehoord dus wou is informeren of er mensen met gelijkaardige ervaringen zijn

Volgens mij is het ook sterk overdreven dat vrouwen van een beetje anavar of winstrol een grote clitoris krijgen.

Ik ken toevallig een vrouw die in de top van Rusland mee heeft gedraaid in female bb en die gebruikt gewoon net zoveel test en deca als ik, lol. En het valt me eigenlijk nog goed mee hoe fucked up zij is qua stem en gezicht enzo, al heb ik haar clitoris niet gezien natuurlijk, lol.

Pro bodybuilders willen ons graag wijsmaken dat ze op 500 test en 200 mast 135kg zijn geworden, maar van 500test en 200mast val je niet dood neer en zij doen dat wel.

Evenals female bb die alleen maar wat winstrol en anavar gebruiken maar er mannelijker uitzien dan ik en ook af en toe de 50 niet eens halen.

Ja dikke lul

Of dikke clit in dit geval

Geloof me, is niet overdreven. Maar gaat gewoon heel erg snel, met een paar weken al.

En inderdaad, word gewoon flink gejuiced bij de bikini transgenders

Ik denk dat je weer te snel bent begonnen met gebruik van roids je lichaam kan het nog niet aan is mijn mening!
Ja man kan ook wel meespelen maar heb speciaal nog is MRi laten doen (oktober 2022) van men schouder (operatie gehad december 2021) en CRX van men hand (breuk juli) en was beiden goed hersteld juist wat artrose op het duimgewricht van oudere breuk 2006. orthopedist heeft green light gegeven voor terug stevig te trainen.

Zorgen dat je een goede bron hebt.

Volgens mij is het ook sterk overdreven dat vrouwen van een beetje anavar of winstrol een grote clitoris krijgen.

Ik ken toevallig een vrouw die in de top van Rusland mee heeft gedraaid in female bb en die gebruikt gewoon net zoveel test en deca als ik, lol. En het valt me eigenlijk nog goed mee hoe fucked up zij is qua stem en gezicht enzo, al heb ik haar clitoris niet gezien natuurlijk, lol.

Pro bodybuilders willen ons graag wijsmaken dat ze op 500 test en 200 mast 135kg zijn geworden, maar van 500test en 200mast val je niet dood neer en zij doen dat wel.

Evenals female bb die alleen maar wat winstrol en anavar gebruiken maar er mannelijker uitzien dan ik en ook af en toe de 50 niet eens halen.

Ja dikke lul

Of dikke clit in dit geval
Daar heb je het al, en jij dacht wel dat het een transvrouw was ;)

Zorgen dat je een goede bron hebt.
bro volg ff wat ik al paar keer gepost heb : is goede bron maar zelfs dan twijfels over heb ondertussen nog dingen gelezen en gehoord dat het dus wel meer voorkomt dan ze goedkopere winny verkopen als anavar, UG labs worden gerund door mensen zoals jij en ik niet door politiek correcte bio-farmers :D

bro volg ff wat ik al paar keer gepost heb : is goede bron maar zelfs dan twijfels over heb ondertussen nog dingen gelezen en gehoord dat het dus wel meer voorkomt dan ze goedkopere winny verkopen als anavar, UG labs worden gerund door mensen zoals jij en ik niet door politiek correcte bio-farmers :D

Blijkbaar geen goede bron want jij hebt je twijfels. Maar het is ook al meerdere keren aangegeven dat het aan meerdere factoren kan liggen.

Kijk nu eerst naar je klachten verhelpen ipv pilletje, ook het nemen ervan. Niemand hier kan antwoord geven of je Anavar winstrol of anders bevat of 99% var is !!

Blijkbaar geen goede bron want jij hebt je twijfels. Maar het is ook al meerdere keren aangegeven dat het aan meerdere factoren kan liggen.
check dan even de echt of nep sectie de bron staat ertussen als real de sust en test zijn zoizo real door bloedwaardes te laten testen maar ik heb jammer genoeg de anavar niet kunnen late testen of het real var is jij wel? aub geen bullshit comments

Terug
Naar boven