Fitness Seller

Anavar of test only

• Topic Starter Topic Starter
Bij de 1 lukt het al watr sneller dan bij de andere.
Wil echt op 8% vet komen.
Ik heb gemerkt dat met enkel voeding dit niet mogelijk is!

test only en var only zijn 2 totaaaal verschillende dingen. hoe komt het dat je hier tussen twijfelt?

ik heb iig wat ervaring met var en andere orals en geen van allen geven een resultaat waar je voor wilt kuren. var of winny tijdens je test is wel een leuke extra

gr

test only!

var only is for people with a vagina.
maar idd als je al blij bent met 3 kg bijkomen dan zou ik ook niet gaan kuren... + 2800kcal lijkt mij veel te laag.

Ik twijfel omdat zowel var only je iets droger maakt alt test miss met proviron je ook iets droger uit de kuur komt.

wk 1-8 250 mg test e
wk 1-6 30 mg winstrol
wk 1-6 70 mg anavar

Deze kuur leek me wel het beste omdat ik daar toch droger van zou worden als van Test only.
De meesten combinere test met deca om volume te krijgen maar test only geeft toch niet zoveel vocht dan?

Ik twijfel omdat zowel var only je iets droger maakt alt test miss met proviron je ook iets droger uit de kuur komt.

wk 1-8 250 mg test e
wk 1-6 30 mg winstrol
wk 1-6 70 mg anavar

Deze kuur leek me wel het beste omdat ik daar toch droger van zou worden als van Test only.
De meesten combinere test met deca om volume te krijgen maar test only geeft toch niet zoveel vocht dan?

je word van niet veel anabolen "droger". wel meer vasculair... droger worden doe je met voeding.
als je toch iet wilt doen , test , maar dan zou ik wel minsten voor een kilotje of 6 - 7 gaan. anders niet egt de moeite om er je systeem voor plat te leggen.

Ja misschien wel dan zal ik nog wel zien eventueel 500mg test met 50mg provi erbij.

jonge je wilt perse kuren ookal wordt gezegd dat je met geen van de middelen kan berijken wat je wilt.. 3 kg erbij en 3% eraf... en dit nog eens behouden... met test ga je flink aan komen, veel vocht vet en spier maar dit alles verlies je weer, je houdt wel wat over misschien 3 kilo, maar je bent niet 3% droger gebworden...

en met een anavar kuur ga je al helemaal geen 3 kilo aanzetten en 3 procent afvallen.

een combi van de twee ook niet naar mijn mening.

wil je droger worden en is gainen niet een punt en moet dit perse met AAS, neem een winny kuur (ik raad je orals sowieso af).

de natuurlijke manier (beste manier eigenlijk) ga meer eten... met die energie huishouden van jou kom je met hele apotheek niet ver... wil je gainen? meer/beter eten.. wil je cutten, minder/beter eten. het gaat iets langer duren maar de resultaat is houdbaar en gezonder. maar je moet zelf weten.

en sowieso voor een eerste kuur zou ik gewoon 1 middel tegelijk nemen dan weetje iig hoe je reageert op bijv. test e...

Ja maar 1 middel is test e only en ikwil zo weinig mogelijk vocht ophouden.
Daarom dat ik proviron erbij wou nemen.
Vorig jaar woog ik 85 enkel met voeding behaald maar geloof me ik was voller en minder afgelijnd dat was echt niet schoon en nochtans was ik inclean bulk toendus ikblijf erbijmeer eten is zoiezodikker worden en dat wil ik vermijden.
Enkel spiermassa is de bedoeling.

Sigaretten rook je dagelijks, kuren is eenmalig.
Trouwens ik heb al 3 maand liggen cutten en ik geraak gewoonweg niet droger.
Aan mijn voeding ligt het niet want teveel kcal pak ik niet plus ik verbrand enorm veel.

Kuren is meestal niet eenmalig. Overigens als je weinig naar binnenkrijgt dan ga je aan die kuur ook niet veel hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 20:47 ----------

Bij de 1 lukt het al watr sneller dan bij de andere.
Wil echt op 8% vet komen.
Ik heb gemerkt dat met enkel voeding dit niet mogelijk is!

Met enkel voeding is 8 wel mogelijk hoor.

10 weken test-e 500 per week
vanaf week 4 50 mg proviron tot week 10

is een lekker kuurtje en proviron zorgt dat er meer test vrij komt en lichtelijk vet verbranding stimuleert.
gewoon schoon eten erbij en lekker door trainen en natuurlijk je rust pakken.

en je hebt zo makkelijk 5 kilo erbij als je het goed doet.

en btw mensen moeten echt kappen met onzin te lullen dat anavar voor vrouwen is slaat nergens op??

Thanks voor de goeie reactie Amiro.
Denk ook dat het dat zal worden.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 13:00 ----------

Zolang er maar niet teveel vocht bijkomt.

Aub kerel,

Ik denk dat je niet veel zorgen hoeft te maken over vocht
Aangezien je proviron erbij stackt ;)

Let goed op je zout inname aankomende weken
Komkomers toevoegen bij je eten schoon eten en niks aan de hand!

niet meer dan 2800 kcal kunnen eten door gebrek aan eetlust.
test gebruiken omdat je niet lager in vetpercentage geraakt.

do you even lift?

Thanks voor de goeie reactie Amiro.
Denk ook dat het dat zal worden.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 13:00 ----------

Zolang er maar niet teveel vocht bijkomt.

Volgens mij ben je alleen opzoek naar een reactie om te doen wat je al van plan was. Je hebt denk ik echt nog te weinig kennis over aas en voeding. Maar ja doe wat je niet laten kunt en merk vanzelf wat je eraan gehad hebt.

Komkomers???
Das het eerste wat ik ervan hoor :) .
Ik zoek geen reactie ik wil gewoon info.
Is dat dan zo dodelijk een kuurtje???

Ik begin me nu ook af te vragen of het wel verstandig is dat je gaat kuuren...

Ga beter eerst leren over voeding dat is het aller belangrijkste en niet aas!

Ja ok dat weet ikwel maar ik kan toch niet meer eten dan ik binnen krijg????
2800 kcal haal ik maar dan ook uit propere voeding.
Ik krijg gewoon niet meer binnen, wat moet ik dan doen???

Terug
Naar boven