XXL Nutrition

Anavar of test only

Sla eten voor je maaltijd?? Salade zorgt dat e maag iets groter wordt..
Zo heb je meer ruimte om voeding te kunnen verwerken en kan je iets meer eten.
En cardio doen daar krijg ik ****ing veel honger de hele dag door hahah

Ja maar 1 middel is test e only en ikwil zo weinig mogelijk vocht ophouden.
Daarom dat ik proviron erbij wou nemen.
Vorig jaar woog ik 85 enkel met voeding behaald maar geloof me ik was voller en minder afgelijnd dat was echt niet schoon en nochtans was ik inclean bulk toendus ikblijf erbijmeer eten is zoiezodikker worden en dat wil ik vermijden.
Enkel spiermassa is de bedoeling.

Misschien is het volgdende interessant voor jou:

week 1 tm 8

Test E 250 mg per week
Primobolan 200 mg per week

Hierdoor zul je zeker wat droge massa opbouwen en in je BF% gaan zakken.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks amiro.
Zal dit is direct proberen hoor.
Sla eten? :)
Ja 2800 kcal eten uit mooie veoding is al behoorlijk wat hoor.
Je kan jezelf volproppen met kaaskroketten en ander rotzooi zo kom je rap aan de 300 kcal maar alles wat ik eet is mager dus 2800 kcal is al behoorlijk wat eten hoor.
Verder haal ik 130 mis wat meer eiwitten met hetgeen ik eet dus meer kan ik niet doen.
@Powerful: niet slecht, had ik nog niet aan gedacht ;)

Ten tweede ik wou eens 1 keer proberen wat een kuurtje doet.

gaat niet veel doen als je,je voeding niet op orde hebt..

Sigaretten rook je dagelijks, kuren is eenmalig.
PFFFFT.png - 286176

joseppe10 zei:
Trouwens ik heb al 3 maand liggen cutten en ik geraak gewoonweg niet droger.
Aan mijn voeding ligt het niet want teveel kcal pak ik niet plus ik verbrand enorm veel.

dan ligt het dus gewoon wel aan je voeding, anders wordt je wel droger. jij bent niet anders dan de rest :rolleyes:,

Juist wel :)
Niemand is hetzelfde de 1 verbrand meer dan de andere en de andere bouwt eerder spiermassa op dan de rest.
dan ligt het dus gewoon wel aan je voeding, anders wordt je wel droger. jij bent niet anders dan de rest , (klopt dus niet)

Niemand is hetzelfde de 1 verbrand meer dan de andere en de andere bouwt eerder spiermassa op dan de rest.
dan ligt het dus gewoon wel aan je voeding, anders wordt je wel droger. jij bent niet anders dan de rest , (klopt dus niet)
Het is heel simpel. Jij verbrand een X aantal calorieën per dag. Jij eet een Y aantal calorieën per dag. Bij jou is Y niet lager dan X, waardoor je niet afvalt. Klaar. Als je het hier niet mee eens bent dan heb je de ballen verstand van voeding.
Als ze jou eens in een concentratiekamp stoppen, wedden dat je afvalt?

Ja dan eet je niets, wat is dat nu weer voor een vergelijking!
Ik eet 2800 kcal per dag terwijl ik op onderhoud 2500 mag eten.
Enkel met cardio verbruik ik dagelijks ongeveer 400 kcal.
Trouwens ik wil niet afvallen integendeel.
Wil spiermassa pakken maar geen vocht dat is alles.

Ja ok dat weet ikwel maar ik kan toch niet meer eten dan ik binnen krijg????
2800 kcal haal ik maar dan ook uit propere voeding.
Ik krijg gewoon niet meer binnen, wat moet ik dan doen???
Niet kuren totdat je het wel krijgt of meer junken. Als je 4000 kcal nodig hebt en je eet clean en junked erbij tot 4000 kcal ga je heus niet meer vet aan zetten dan als je 4000 kcal uit clean voedsel haalt

Ja dan eet je niets, wat is dat nu weer voor een vergelijking!
Ik eet 2800 kcal per dag terwijl ik op onderhoud 2500 mag eten.
Enkel met cardio verbruik ik dagelijks ongeveer 400 kcal.
Trouwens ik wil niet afvallen integendeel.
Wil spiermassa pakken maar geen vocht dat is alles.
Je zegt net dat je 3 maanden hebt "gecut" en niet droger ben geworden. Als je niet afvalt dan eet je niet onder onderhoud, period. Dat een calculator zegt dat je 2500 calorieën mag eten, betekent niet dat jouw lichaam ook daadwerkelijk 2500 calorieën verbrand. Het is een indicatie, aangezien iedereen zijn stofwisseling weer anders is. Als jij niet afvalt op 2500 kcal dan verbrand je simpelweg minder dan dat je denkt ;)

als je mijn uitleg al niet snapt,dan kan je beter niet beginnen met kuren ???

Snap u uitleg wel hoor.
Wat ik probeer te zeggen is dat niet iedereen heeft het geluk heeft gespierd te worden in snel tempo.
Bouw van u lichaam heeft er grotendeels met te maken hoor.
Heb 2 jaar geleden in een serieuze bulk gezeten, kon toen 4000 kcal per dag eten en wat was het resultaat,opgeblazen en niet mooi. Heb toen 3 kilo gepakt op 8 maanden tijd met 400 kcal per dag, dan weet je het wel zeker.

Terug
Naar boven