XXL Nutrition

Anavar of winstrol Twijfel?

Bezoekers in dit topic

Hoe kom jij aan die kennis dan? aan je foto te zien heb je zelf nog niet of nauwelijks gekuurd. Of toch wel?

voor de experts onder ons correct me if i am wrong hier

Anavar hecht zich aan de AR receptor in je lichaam, dus een hogere dosering zorgt er alleen maar sneller voor dat de receptor vol raakt.

Vandaar een dosering boven 70mg weining of zelfs tegen kan gaan werken. Ik persoonlijk zie het nu niet in om 100mg te doseren

mischien kan dareal ons uitleggen waarom hij specefiek 100mg wilt gebruiken

Ojah
als je kuurt injecteer je vloeistof in je... niet informatie die naar je hersenen gaan. Ik ben een research type en slaap uren niet om alleen te researchen, verder praat ik met veel mensen die ervaring hebben en zie ik veel gebeuren om mij heen. Het feit dat ik niet gebruik hebt wil niet zeggen dat ik geen kennis van heb =)
 
Dat is niet mild voor een tweede/eerste kuurtje!:eek:
Maar goed, je hebt je keus al gemaakt.
Ik heb zelf heel goede resultaten behaald met sustanon/deca(norma)
Oraal kun je er dianabol bij nemen.
Om gynecomastia te voorkomen neem je af en toe Tamoxifen/Zymoplex, hier ontkom je niet aan als je Testo/Dianabol etc. gaat nemen. Of je wilt er een paar vrouwelijke borsten aan overhouden, maar daar ga ik maar niet vanuit.
Het vocht wat je ongetwijfeld vast zult houden in deze kuur, helpt jou om blessures te voorkomen.

De winstrol zou ik weg laten en in een volgende/latere kuur gebruiken, dit omdat ik de combinatie niet zie zitten.
Met Sus en Deca bouw je kracht op en is goed voor bulk/massa, je kunt het tevens in 1 x zetten als je ze samen optrekt in 1 spuit.
Na de kuur gebruik je pregnyl en clomid om je eigen hormoon huishouding weer aan de gang te brengen.
(Als je dit allemaal niet zie zitten moet je überhaupt niet aan een kuur beginnen, het is weggegooid geld en je verliest alles, zo niet meer aan gewonnen spiermassa. En dan het psychologisch effect, heb je eerst indruk gemaakt en iedereen laten zien hoeveel gewicht je wel niet kunt tillen. Maar helaas, na de kuur is het over met de pret. Kun je hier mee omgaan?
Ik zie, en heb al heel wat zielen ter aarde zien storten die hier niet mee konden omgaan. Beginnende bodybuilders druk ik op het hart om eerst het maximale er uit te halen voor je aan een kuur begint. Je bent dan beter opgewassen tegen het stoppen na een kuur. Maar goed, opa heeft gesproken;))

Winstrol wordt gebruikt voor definitie en krachttoename. Hier zou ik mee beginnen als je vindt dat je massa/groei voldoende is en over wilt gaan naar definitie.
Ik heb zelf geen pijnlijke ervaring met winstrol (gebruikt, dubbele dosis 2ml), niet meer en niet minder dan op olie basis.
Ik zou geen winstrol/stromba slikken, neem liever een inj. Winstrol depod met oraal primobolan oid.
Ik verkondig geen pure wetenschap, alleen 30 jaar (gebruikers) ervaring in het bodybuilding/powerlift/fitnes/wieler circuit .
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven