Fitness Seller

anavar only 6 weeks

@TS. 50mg is meer dan genoeg. En 6 weken ook goed.
Alleen zou wel gwn opbouwen, maar eens op de 50mg gwn constant houden.
Bv, 4 dagen 30, 4 dagen 40 daarna gewoon 50mg aanhouden voor week of 6.

Suc6

denk jij dat ik nog maar net kom kijken ofzo?

Waarom denk je dat de farmaceutische industrie anavar in 2.5 mg maakt en bvb oxy in 50 mg? Neem jij even 40 tabs oxy in?

Anavar werkt prima in lage doseringen..maar iedereen hier gebruikt waarschijnlijk ondergedoseerde troep en daarvan komen dan weer verhalen dat het niet werkt of je moet het heel hoog doseren..dat is dus niet waar..

Heb het vaak genoeg gebruikt en heb echt geen 100mg per dag nodig

Je voelt je wel erg aangevallen he? Net was ik een mannetje en nu denk je dat ik van alles over jou denk...
Ik denk niet dat je net komt kijken hoor, ik vind alleen dat je op een rare manier conclusies trekt.

Zo ook wat betreft de farmaceutische industrie en tab dosering.
50mg oxy heeft een stuk meer potentie dan 2,5mg anavar en dan zeg je neem effe 40 tabs oxy in. Dan kan je het ook van de andere kant bekijken en stellen dat je met 2 tabs anavar evenveel gaat merken als 2 tabs oxy omdat de farmaceutische industrie ze op een bepaalde manier gedoseerd heeft. Tevens doseert die industrie de tabs niet voor bodybuild doeleinden.

Ik denk trouwens ook niet dat underground anavar over het algemeen ondergedoseerd is aangezien ik genoeg mensen ken die van bekende labs hebben gebruikt en die toch wel een aardige dosering nodig hadden. Volgens mij had een dbb member ook nog anavar of een andere oral van dat lab getest en kwam het goed uit de bus.
Ik denk dus dat, wanneer mensen slecht praten over anavar, dat ze te laag hebben gedoseerd en niet dat ze ondergedoseerde rommel hebben genomen.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is dus het probleem waar ik mee zit, voor iedereen respect maar de ene zegt zwakke gains de andere knallen met de telefoon, de ene zegt 100 mg de andere zegt 40 mg.

Graag enkel mensen die spreken uit ervaring met anavar zelf ( liefst ook van GG)
aan tegenstrijdige berichten heb ik geen ruk, want dan begin ik zelf te twijfelen

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

heb er trouwens nog een pot creatine bijgekocht en liquid aminos, plus shakes

Krachttoename is super op var, maar het heeft niet 1-op-1 tot gevolg dat je er echt hard van groeit. Het is een beetje zoals creatine nemen(en anavar maakt het gebruik van creatine nog effectiever in de spier). Zolang je het neemt is het top, maar stop je ermee dan verlies je een deel van je (kracht)gains en wat je werkelijk overhoudt aan gewonnen spiermassa door dat beetje harder trainen is niet zoveel. En aangezien UG labs niet mogen kan ik daar niet verder op in gaan :P

Trouwens de lovende studies op het net gaan in de meeste gevallen over mensen met HIV of andere ziekten waar spierverlies extreem is. Dat is niet direct te vergelijken met harde bikkels zoals wij.

Laatst bewerkt:
Krachttoename is super op var, maar het heeft niet 1-op-1 tot gevolg dat je er echt hard van groeit. Het is een beetje zoals creatine nemen(en anavar maakt het gebruik van creatine nog effectiever in de spier). Zolang je het neemt is het top, maar stop je ermee dan verlies je een deel van je (kracht)gains en wat je werkelijk overhoudt aan gewonnen spiermassa door dat beetje harder trainen is niet zoveel. En aangezien UG labs niet mogen kan ik daar niet verder op in gaan :P

Trouwens de lovende studies op het net gaan in de meeste gevallen over mensen met HIV of andere ziekten waar spierverlies extreem is. Dat is niet direct te vergelijken met harde bikkels zoals wij.

harde bikkels :) i love it

Anavar is zeker niet slecht maar moet je wat hoger doseren als dianabol bijvoorbeeld. Maar als je echt massa wil zou ik toch opteren voor iets anders. 5kg spiermassa gaat het zeker niet worden!

5 kilo spiermassa in 6 weken ... ik denk dat dat wat optimistisch is voor een anavar only kuurtje.

oral only vind ik persoonlijk niets en zal ook niet veel brengen, zet er dan minimale dosis test naast bv 250mg e5d

Greetings, ik ben van plan om eind maart een kuurtje anavar te doen

6 weken

week 1 en 2---> 40 mg
week 3 tem 5 -->50 mg
laatste week -->40 mg

gewicht 78 kg lengte 1 m 83

doel strakke spieren, betere aflijning en rond de 5 kg spiermassa bij te komen.

Haalbaar ? iemand ervaring ? nakuur

Succes,

verwacht er geen 5 kilo gain van, of je moet nu dat je gaat kuren ineens alles goed op rij hebben wat voor de tijd niet zo was.

je zult er wat harder uitzien, en de gewonnen massa zul je behouden met een nakuur van 2 weken nolvadex op 10mg p/d.

Laatst bewerkt:
hoe zit het met acné en anavar? en haaruitval ?

laat die kinderachtige reacties is allemaal achterwegen aub verdoet heel het topic.

Ik heb VAR nooit gebruikt dus ik kan er zelf niet over oordelen maar ik hoor vaak om me heen dat zelfs bij 50mg a 60mg al een leuke kracht winst te behalen valt en je weet dat als je kracht omhoog gaat en goed eet ook je massa vooruit gaat , zeker als het een van je eerste kuurtjes is.

5 kg word erg moeilijk denk eerder richting de 3 kilo maar het is wel schone massa en wat is er mooier dan kwaliteits massa.

succes iig glennovitsj hou je een log bij?

@ dutch windmill : ik denk dat de meeste mensen die hier al een lange tijd op het forum zitten wel weten dat je niet net komt kijken dus maak je niet druk bro.

Laatst bewerkt:
laat die kinderachtige reacties is allemaal achterwegen aub verdoet heel het topic.

Ik heb VAR nooit gebruikt dus ik kan er zelf niet over oordelen maar ik hoor vaak om me heen dat zelfs bij 50mg a 60mg al een leuke kracht winst te behalen valt en je weet dat als je kracht omhoog gaat en goed eet ook je massa vooruit gaat , zeker als het een van je eerste kuurtjes is.

5 kg word erg moeilijk denk eerder richting de 3 kilo maar het is wel schone massa en wat is er mooier dan kwaliteits massa.

succes iig glennovitsj hou je een log bij?

@ dutch windmill : ik denk dat de meeste mensen die hier al een lange tijd op het forum zitten wel weten dat je niet net komt kijken dus maak je niet druk bro.

groot gelijk over degene met grote spieren en weinig hersenen (dit kan je ook trainen) :)

ik hou een logje bij in een word-bestand met voor en na fotos, na de cycle copy paste ik het wel, maar tot hiertoe weinig result

Ik zal hem iig volgen. :)

ben ook nieuwsgierig

idem

Niet echt een studie é. Maar als die gast het echt uit een studie heeft, ja, dan zijn het geen slechte resultaten voor Var only...

Jullie geven ook zoveel lekkere info aan de TS. Ga lekker je discussie via pm voortzetten in plaats va iemands topic te verkrachten.

@ ts ik zou je verwachtingen wat bijstellen. 5 kilo is imo erg veel voor anavar only. zet er anders wat test bij.

Terug
Naar boven