MuscleMeat

Anavar only cutkuur

mawashi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
102kg
Vetpercentage
21%
Hallo allemaal!

Na ongeveer tien jaar bezig te zijn met KT. Nu dan de eerste plannen voor een anavar only cutkuur.

Waarom var?
-sluit goed aan bij me doelen (droger en sterker worden)
-minimale sides
-kijken hoe ik reageer op AS

Planning is om 6 weken lang op 40mg p/d te gaan zitten.
Dit omdat ik mn axis zo min mogelijk wil onderdrukken.

Nu zit ik nog wel met een paar onduidelijkheden:
-Ik heb ergens gelezen dat je zo 1000kcal onder onderhoud kan zitten, omdat var eiwitsparend werkt. Daarom het volgende van plan:

caloriebehoefte op onderhoud is +/- 3000 kcal daar wil ik 1000 kcal onder gaan zitten
35% van onderhoud is +/- 1000 kcal E
overige 1000 kcal verdelen over KH en V
615kcal KH 154g
385kcal V 43g
1000kcal E 250g
Of is het beter de 2000 kcal gewoon met 35%e 40%kh 25%v te verdelen?

-var in combi met creatine schijnt synergetisch te werken is dit ook aan te raden in een cutkuur?

Ik verwacht geen wonderen van deze 40mg p/d maar ben wel erg benieuwd hoe me lichaam hierop reageert.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met me vragen

alvast bedankt

Greetz,
Sal

Vp 25%? Dan heb je echt geen aas nodig om te cutten hoor. Sowieso 40mg var is te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Zit momenteel op 21%, en weet dat sommige dit alsnog te veel vinden.
Maar ben wel van plan dit door te zetten.

40mg zijn de meningen over verdeeld. Maar wil voor mezelf kijken hoe ik hierop reageer.
Kan altijd een eventuele volgende keer verhogen.

40 mg is echt heel erg weinig (ga je bijna niet merken). Zou kcal geleidelijk laten zakken maar zoals gezegd 21% is erg véél, vergeet maar dat je op dat percentage droge en harde looks gaat krijgen. Je kan wel afvallen en misschien een tikkie sneller als zonder maar echt is bijna de moeite niet om eerlijk te zijn.

Je lijkt iig vastberaden en dus doe het gewoon zou ik zeggen. Dan ben je ineens van je 'AAS supermiddel' droom vanaf geholpen.

Zie trouwens op het forum ook veel voorbij komen dat er vaak iets anders wordt verkocht in plaats van anavar. Dus denk je var te hebben krijg je dboll.

Wat verwacht je te bereiken met die var kuur, anders dan dat je gewoon zou verwachten?

Bedoeling is dus behoorlijk wat droger komen te staan. Hoop op zon 15/16% op een kilootje of 97. En nog wat kracht mee te pakken

40 mg var only... pff gaan we weer...
Je wilt je axis niet plat leggen, maar 6 weken lang orale aas nemen is dan weer geen probleem?

Kennis maken met AAS doe je imo met test e, orals vind ik een toevoeging, geen basis.

40 mg var only... pff gaan we weer...
Je wilt je axis niet plat leggen, maar 6 weken lang orale aas nemen is dan weer geen probleem?

Kennis maken met AAS doe je imo met test e, orals vind ik een toevoeging, geen basis.

Laat staan 40mg anavar... dat is je axis platleggen voor niks.. ja echt niks met jouw stats. Lijkt wel of mensen willen kuren maar echt niks erbij willen nemen. Als je te bang bent voor de minste bijwerking, begin er dan niet aan. Snap al helemaal niet dat je aan kuren denk met zo'n bagger stats. Vanaf je kuurt kan je ineens wel dieeten en cardio doen? Slaagt echt 2x nergens op !!!

Blijf lekker gainen tot 130kg op je 21%, gooi er dan een stevige cut in.

102 kg dan 40 mg anavar maak je een log? :p

Kennismaken doe je toch 'face-to-face'. Nu maak je kennis met var op 40mg (doet niks, niet positief, niet negatief). Betekent dit, dat je de volgende keer MT kan pakken met dezelfde verwachtingen? Nope

Anyhow, dat volledig terzijde. Ik zou niet met steroiden beginnen (in welke vorm dan ook) om te cutten, als je nog geen gains hebt gemaakt op steroiden in the first place.

Er zijn (imho) 3 redenen om tijdens een cut steroiden te gebruiken:
- Je zit redelijk laag in je vet% (denk 8% of lager), wilt nog lager (wat op je huidige dieet niet meer lukt), maar twijfelt of een verder kcal deficiet niet voornamelijk zal leiden tot verlies van spiersmassa. Dit geldt in jouw geval nog niet;
- Je hebt al eerder gekuurd om massa te winnen en zit boven - of redelijk dicht tegen - het gewicht dat je als natty zou hebben kunnen behalen (tja, dat is altijd een inschatting...);
- Je wilt extra'tjes toevoegen die de vetverbranding stimuleren (denk Clen, T3).

Terug
Naar boven