XXL Nutrition

Anavar Only

Als je toch kiest voor Anavar wel extra veel creatine erbij nemen.

Anavar en creatine is een combinatie die door veel powerlifters word gebruikt.

Maar wat je zegt over vetverliezen ik denk dat anavar weinig doet. Dus je kan beter eerst zelf cutten, en dan Anavar pakken om uiteindelijk nog wat massa te verkrijgen. Verwacht niet veel van Anavar want zo`n supermiddel is het niet.

Als je toch kiest voor Anavar wel extra veel creatine erbij nemen.

Anavar en creatine is een combinatie die door veel powerlifters word gebruikt.

Maar wat je zegt over vetverliezen ik denk dat anavar weinig doet. Dus je kan beter eerst zelf cutten, en dan Anavar pakken om uiteindelijk nog wat massa te verkrijgen. Verwacht niet veel van Anavar want zo`n supermiddel is het niet.

lekker tegenstrijdig, eerst naturel cutte, akkoord
daarna massa pakken met var, is al niet akkoord. vervolgens stel je dat var geen supermiddel is:( kan ik nie volgen. var=poep!:D

tren is de shit hahaha

179
82KG
BF 22%
Doel: vetafname & krachttoename
..

Zijn jouw doelen niet gewoon te behalen zonder Anavar ???

met 20-30mg ga je het niet redden gab:no:

var werkt pas goed bij 80-100mg per dag,8-10weken:p

dat zijn dus heeeeeel wat potjes:rolleyes:

ik kan het weten!je portemonnee is niet blij:p

100mg+ ED is een hele andere wereld

zeg niet dat anavar niets doet maar is wel overrated. tel ff mee 100mg per dag of meer zit je al gauw op bijna 10e p/d. toch absurd
heb 6 weken op 70-80mg gezeten en vond t overrated. dan kan ik voor dat geld wel iets anders bedenken

zeg niet dat anavar niets doet maar is wel overrated. tel ff mee 100mg per dag of meer zit je al gauw op bijna 10e p/d. toch absurd
heb 6 weken op 70-80mg gezeten en vond t overrated. dan kan ik voor dat geld wel iets anders bedenken

ja als je naar het geld kijkt kan je veeeeeeeeel beter wat anders nemen

en dat bedoel ik, als je kijkt wat var kost, hihihi moet er om lachen

Terug
Naar boven