MuscleMeat

anavar snuiven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

swatsch

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m71
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
hallo,

Ik gebruik geen anabolen, simpel omdat ik er gewoon nog niet klaar voor ben. heb echter wel veel interesse. mijn vraag is of je anavar poeder zou kunnen snuiven? (en eventueel winstrol en dianabol ook)?

want dan komt het toch maar 1x langs de lever en zou de afbraak minder groot zijn voordat de stof zijn werking kan doen?

m.v.g.

:roflol: Topic van het jaar

Gewoon spuiten.

Gewoon doen, leg er nog een lijntje coke naast als je toch bezig bent.

in een lepetje doen , aansteker eronder tot het vloeibaar is en dan opzuigen en spuiten in je ader.
snap ook niet hoe laatste tijd steeds meer randebielen aan aas poeders komen. Worden die tegenwoordig om elke hoek van de straat verkocht ofzo.

Laatst bewerkt:
hahahhaha
ik lig werkelijk dubbel :D

hallo,

Ik gebruik geen anabolen, simpel omdat ik er gewoon nog niet klaar voor ben. heb echter wel veel interesse. mijn vraag is of je anavar poeder zou kunnen snuiven? (en eventueel winstrol en dianabol ook)?

want dan komt het toch maar 1x langs de lever en zou de afbraak minder groot zijn voordat de stof zijn werking kan doen?

m.v.g.

Mix het door je shake

hallo,

m.v.g.

doe nie belachelijk, of heb je er plezier in om zulk onzin topic te starten

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hier weleens een topic gelezen waarbij crea werd gesnoven. dus vandaar mijn vraag. dit topic betreft het werkelijke opname percentage. niet over coke, of ik wil spuiten of niet. (als er goed gelezen was kon je zien dat ik nog niet toe ben aan deze middelen).

ik heb hier weleens een topic gelezen waarbij crea werd gesnoven. dus vandaar mijn vraag. dit topic betreft het werkelijke opname percentage. niet over coke, of ik wil spuiten of niet. (als er goed gelezen was kon je zien dat ik nog niet toe ben aan deze middelen).

Zo te lezen ben je ook nog niet toe aan Anavar kerel!:rolleyes:

Ik heb het al gedaan, maar ik dacht dat in de gym aan het trainen was , wanneer ik gewoon een dik wijf probeerde op te tillen in een bar

Ik las snatsch ipv swatsch :o

Snuift zeker zijn whey ook zo binnen...
:gek:

:O Kan je Dbol ook snuiven? :o

kan maar je krijgt er wel een buffe neus van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven