MuscleMeat

anavar tabletten GS 10mg

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
Binnenkort zal GS met 10mg tabs anavar komen. Eerste potten met 5mg zijn al in omloop maar er is toch gekozen deze om in 10mg uit te gaan brengen.

Das goed nieuws!

huh?mijn leverancier beweert dat hij de potjes met 100*10 mg tabs al heeft!nu kan ik ff niet volgen ???

• Topic Starter Topic Starter
skrewdrive zei:
huh?mijn leverancier beweert dat hij de potjes met 100*10 mg tabs al heeft!nu kan ik ff niet volgen ???

ow het kan best zijn dat er al wat van in omloop is maar dan is het nogniet op grote schaal.

...Even OT..Anavar +Primobolan i.m.( van G.S.) wat kan ik van zo een kuur verwachten..( wie heeft hier ervaring mee..??)
6/8 weken Primobolan depot 300mg/week-Anavar 25-30mg/day..
is de recovery nodig..??
Alvast bedankt
Cavallo

Chemical zei:
ow het kan best zijn dat er al wat van in omloop is maar dan is het nogniet op grote schaal.
ik weet er ook het fijne niet van hoor, hij beweerde gewoon dat hij ze had en ze waren zeker niet te duur. nu hoop ik dat ie zich niet vergist heeft en dat de prijs niet was voor de 5 mg tabs :D

als het goed is komen er deze week labtests en krijg GS een webpagina

4cc

Zijn deze nu al in omloop,want je leest en hoort er zo weinig over??

Ja zijn al verkrijgbaar

4CC zei:
als het goed is komen er deze week labtests en krijg GS een webpagina

4cc
En als ze een fanclub oprichten word ik gelijk lid. :D
Ein-de-lijk weer een betrouwbaar underground lab op deze door scammers vergeven planeet.

Al het goeie komt van GS koeien (of waren het nou stieren?) :rolleyes:

Net wat opgezocht over oxandrolone.
Vraagje voor wie het reeds gebruikt heeft;

- meer krachttoename dan bij stanozolol ?
- zelfde beperkte maar houdbare gains,zonder "bloat"?
Wat is dan de favoriet , stanozolol of oxandrolone ?
Of stack...?

De eerste potjes anavar van GS hebben een etiket waar op staat, dat er 100 x 10mg. in zit De inhoud is echter 200 x 5 mg. Ziehier de lichte verwarring die er heerst. Inderdaad komt de 100 x 10mg. eraan.

de potjes van 100st/10 mg zijn idd al in omloop

Terug
Naar boven