AndroidHealthClinic

Anavar tegen Osteoporose?

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste mede BB,

Mijn tante heeft erge last van botontkalking of te wel osteoporose. De artsen zeggen dat er niks tegen te doen is. Ze heeft veel pijn en continue de gehele dag pijnstillers slikken dat ziet ze niet zitten.

Mijn vraag aan jullie is als volgt'. Ik weet dat anavar wel eens werd voorgeschreven medicinaal in de USA hiervoor.

Is het een idee dat ze 5-10 mg anavar per dag kan innemen?
Ze heeft ook post traumatische spierdystrofie.

Is dit verantwoord? ik weet dat anavar hier niet meer wordt voorgeschreven maar het zou een oplossing kunnen zijn?

Bedankt alvast voor jullie reacties

Huisarts?

interessant. volg ik even

Indien jou tante echt osteoporose heeft, is daar passende medicatie voor. Zou haar wel gedoseerd laten trainen. Compressie op botweefsel zorgt voor remming van afbraak.

Indien zij last heeft van artrose (slijtage) kan dit leeftijds gerelateerd zijn, en valt dit idd onder "gebruikersslijtage". Dit treedt bij de een eerder op dan bij de ander en ook de mate van slijtage en klachten is zeer individu verschillend.

Het nemen van anavar lijkt mij alleen het effect van spierversterking te bevorderen. Indien deze sterker zijn, zal de belasting op de versleten gewrichtsvlakken relatief minder zijn. Hier zal nog steeds gedoseerd getraint moeten worden. Lijkt mij eerder zinvol om daar eerst mee te starten alvorens over te gaan tot anavar.

Combinatietherapie van oestrogeen met 'n androgeen, bijv. zo'n testosteron pallet. GOED doseren, lees je dus heel goed in voordat je dit overweegt en voorstelt. Ik zou dit ook te allen tijde overleggen met 'n arts!

Daarnaast bewegen/sporten, voldoende calcium en vit D, daar kan ze per direct mee beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor al jullie reacties!

Ze neemt al Vit D en Calcium tabletten in en bewegen op een renband+fietsen doet ze al.
Sinds pas kan ze niet meer fietsen en moeilijk lopen door erge pijnen

Ik las net dat dianabol 5 mg per dag heel erg effectief is tegen osteoporose.
6 weken on, 4 weken off gedurende 9 maanden.

Hieronder een stukje over dianabol en osteoporose

It also increases the appetite in patients who are very weak. It has also been recorded that in cases of osteoporosis, it is very effective with dosages of 5mg per day for 9 months. It is better than any calcium supplementation, as it not only aids calcium regulation but also helps muscles to bind with bone to give complete strength. It not only regulates calcium but also potassium in the body, which in turn is very useful for nerve induction and muscle health.

http://www.vitalitypharm.com/dianabol.html

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 14:00 ----------

Indien jou tante echt osteoporose heeft, is daar passende medicatie voor. Zou haar wel gedoseerd laten trainen. Compressie op botweefsel zorgt voor remming van afbraak.

Indien zij last heeft van artrose (slijtage) kan dit leeftijds gerelateerd zijn, en valt dit idd onder "gebruikersslijtage". Dit treedt bij de een eerder op dan bij de ander en ook de mate van slijtage en klachten is zeer individu verschillend.

Het nemen van anavar lijkt mij alleen het effect van spierversterking te bevorderen. Indien deze sterker zijn, zal de belasting op de versleten gewrichtsvlakken relatief minder zijn. Hier zal nog steeds gedoseerd getraint moeten worden. Lijkt mij eerder zinvol om daar eerst mee te starten alvorens over te gaan tot anavar.

Ze heeft waarschijnlijk ook een soort van slijtage.
Post traumatische spierdystrofie heeft ze ook last van. dat zijn erge zenuwpijnen waarvan de spieren en botten kleiner worden.

ja goed mogelijk weet er het fijne niet van maar maat van deed het ook tege bot ontkalking maar dan wel geen var eerder testo etc.

• Topic Starter Topic Starter
De doktor wil haar geen medicijnen geven tegen osteoporose. Het advies is blijven bewegen en meer melkproducten geven.

Nu wil ik haar dianabol of anavar laten proberen op zeer lage doseringen.
Deze 2 werken beter dan alle medicijnen (calcium suppletie)voor osteoporose.

Denken jullie dat dit verantwoord zou zijn?

Thx

de doktor wil haar geen medicijnen geven tegen osteoporose. Het advies is blijven bewegen en meer melkproducten geven.

Nu wil ik haar dianabol of anavar laten proberen op zeer lage doseringen.
Deze 2 werken beter dan alle medicijnen (calcium suppletie)voor osteoporose.

Denken jullie dat dit verantwoord zou zijn?

Thx

neen

Waarom zou dit een probleem zijn? Wij gebruiken toch ook wel eens anavar? waarom niet aan een persoon met osteoporose. Gewoon rekening houden met de omstandigheden.

Terug
Naar boven